Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen nainen

Vierailija
28.04.2013 |

onko asemasi mielestäsi oikeutettu ja vain mies vastuussa pettämisestä ja valehtelusta perheelleen? Vai tunnetko syyllistyväsi johonkin toisia vahingoittavaan? Eli onko omatuntosi puhdas kun tapailet toisen miestä ja tiedät hänen valheillaan vahingoittavan perhettään? Jos sinä et mielestäsi tee mitään väärää, millä perustelet sen itsellesi?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta minua ei ole petetty, enkä itse ole koskaan ollut toinen nainen. Kuitenkin on mielestäni niin, että toinen nainen ON VASTUUSSA samoin kuin mies ja se petetty vaimo. Verrataan vaikka siihen, että joku mies tekee murhan ja joku nainen yllyttää siihen, auttaa ruumiin hautaamisessa ja asian salaamisessa. Eikö tuo nainen ole siinä tapauksessa ainakin osasyyllinen? Ja kun kyseessä on parisuhteen ja jonkun ihmisen onnen ja itsekunnioituksen murhaaminen, on samasta hommasta kyse.

En todellakaan ajattele, että on varsinaisesti toisen naisen syy, että näitä pettämisiä on, mutta hän osaltaan tekee valinnan, joka sen mahdollistaa ja on kylmää ja lapsellista ajatella, ettei itsellä ole vastuun hiventäkään koko hommassa. Herätkää nyt.

Tämä minun mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla