Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köpöttelen söpösti korkkareissa vauvanvaunuja työnnellen

Vierailija
28.04.2013 |

mikseivät kaikki muutkin voi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpöttelet? Mun mummo köpötteli vanhana.

Vierailija
2/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kans toi että mummot ne köpöttelee, mä en vielä tän ikäsenä kehtaisi alkaa köpötteleen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kieltämättä aika juntin näköistä, kun on laitettu hienot korkkarit jalkaa ja sitten ei osatakaan kävellä niillä. Meno on juuri sellaista köpöttelyä ja ankan vaapuntaa.

Vierailija
4/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka söpöä onkaan sitten, kun köpöttelet kasvavan vauvan kanssa hiekkalaatikolla ja leikkipuistossa korkkareissasi. Maastosta puhumattakaan, oih ja voih kuinka söpöä <3 

Vierailija
5/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaajien pitää ilkeillä ja aina lytätä toisia? Omia itsetunto-ongelmia?

Vierailija
6/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että minä ulkoilen lapseni kanssa (ja koiran) enkä käytä ulkoillessa korkokenkiä.

Vierailija
7/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on myös kiva KIPITELLÄ korkkareissa vaunuja työnnellen, mikäli muukin vaatetus on korkkarien mukaista. Usein tosin meno on sen verran vauhdikasta, etten viitsi laittautua korkkareihin. Korkkareissa juokseminen ei näytä niin luonnolliselta kuin tennareissa ravaaminen.

Minäkään en kyllä lähtisi köpöttelemään vielä kolmikymppisenä.

Vierailija
8/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vissiin asvalttia pitkin aina....meillä täällä maalla on hiekkatie, joten ei tule aivan heti mieleen laittaa korkokenkiä. Se tosiaan mahtais olla köpöttelyä =)

Vierailija
9/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun kaikki saa itse valita mitkä kengat jalkaansa laittaa.

Haluaisitko sinä jotain hitlermeininkiä, että hesarissa aina aamulla kerrottais mitkä kengät laitetaan.

Vierailija
10/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mäkin tykkään pukeutua siistimmin kauppareissuille yms. Mutta jos mä lähden kävelylle päikkäriaikaan niin todellakin laitan lenkkarit jalkaan jotta pystyy kävelemään reipasta vauhtia ja tulee kuntoiltua samalla.

Ja tosiaan leikkipuistoon korkkarit ja farkut eivät ole mukavat vaan lenkkarit ja verkkarit kun siellä hiekkalaatikolla kyykkiin.. tai kuranen lapsi tulee syliin kun on kaatunut ja kaipaa lohdutusta.

Vierailija
11/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap pidät korkokenkiä?

Vierailija
12/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap asuu varmaan jossain missä kotoa alkaa jo asfaltti?

ehkä joskus kaupungille voin laittaa korkkarit.

Vierailija
13/14 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin! Kaupungilla korkkareissa (lasken tähän kaikki reilusti korolliset kengät, myös tukevammat nilkkurit ja saappaat), tennareilla tai muilla matalilla kengillä. Leikkipuistossa sen mukaan, ollaanko esim. hiekkalaatikolla vesisateessa vai ohimennen hyvällä säällä keinumassa.

Kantorepun kanssa käytän vain matalia kenkiä, koska ne tuntuvat siihen touhuun varmimmilta.

Mistä sait sellaisen kuvan, että muut eivät voisi työnnellä vaunuja korkokengät jaloissaan? Jospa jollain on vaikka jalka kipeänä, silloin voi olla hankalampaa. Toiset eivät halua. (Mulla on vähän sellainen fiilis, että joku mies yrittää tuossa avausviestissä saada kaikki mammat korkkareille pyörittämään peppuaan.)