Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minka ostaminen nolottaa kassalla/kaupassa?

Vierailija
28.04.2013 |

Tuli tosta "mies ei ilkea ostaa terveyssiteita" -ketjusta mieleen, etta minka tuotteen ostaminen sua nolottaisi kaupassa? Mulla tammoisia on:

-raskaustestit
-kondomit

-liukastevoide

-seksikkaat alusvaatteet (en tieda, mika tassa nyt niin nolottaa, mutta sita vaan ajattelee, etta kun 35v-mamma hoitaa vaateostoksia taaperon kanssa, niin seksikkaat alusvaatteet eivat olisi ensimmaisena puutelistalla...)

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 21:00"]

Siteet, tamponit, ph-suojat, Seiska ja muut juorulehdet, ristikkolehdet

[/quote]

Niin ja suuret herkkumäärät

Vierailija
22/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en nuorena ilennyt ostaa wc-paperia. Enkä talouspaperia, ettei ne vaan arvaa, että se tulee wc-paperiksi. Sitten ostin nenäliinoja.....

nykyään hävettää ostaa herkkuja. meillä on 5 henkinen perhe ja tulee mieleen, et kassa ajattelee, et mä syön ne kaikki itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestien ja siteiden/tamponien ostaminen.

Vierailija
24/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, sipsit, suklaa, pitsa, kondomit, ihokarvanpoistovoide.

Vierailija
25/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä raskaustestin ostaminen hävettää?

Vierailija
26/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide, eihän sitä kehtaa myöntää et käyttää :D

Hirveä kasa herkkuja, mutta joskus olen kaverin kanssa, kun yhdessä ollaan ostettu herkkuja vain meille, niin jotain sen suuntaista, että muka oltais juhlat järkkäämässä :D

Eipä tuu muuta mieleen,

Eiku joo, jonku pelkän maitopurkin tai leipäpussin osto, niinku ei olis varaa muihin :D

Vierailija
27/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin monella täällä, sellaisen pelkän herkkusatsin ostaminen nolottaa. Jos taas joukossa on hedelmiä ja kasviksia tai jotain hippisiemeniä, ei hävetä niin paljon.

Ja kyllä ne kondomitkin hävettää kolmikymppistäkin! Meidän kaupassa on yksi myyjä jolla on tapana kommentoida asiakkaiden ostoksia ja jonotan aina vaikka puoli tuntia ettei tarvitsisi tämän kassalle joutua. Itsekin olen aspa ja olen miettinyt että joku kerta huomautan tälle asiasta. Käy omassa työpaikassani asiakkaana ja jos ammattiylpeyteni olisi yhtään huonompi, voisin tehdä tälle vastapalveluksen.

Vierailija
28/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kortsujen osto

-siteet ja tamppoonit jostain syystä, samoin pikkuhousunsuoja siteet. Kerran ostin vahingossa pikkuhousun suojia, jotka oli tarkoitettu lievään virtsankarkailuun ja meinasin sanoa kassalle, ettei minulla mikään virtsa karkaile! ihankuin sitä kiinnostaisi

Vierailija
29/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 20:40"]

-siteet ja tamponit, mutta kaikkein pahin on pikkuhousunsuojat. Kuukautiset on yleisesti kaikkien tiedossa, mutta varsinkin mieskassalla hävettää ostaa jotain "limasuojia"

[/quote]

:D

Vierailija
30/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 21:20"]

Miksi teitä raskaustestin ostaminen hävettää?

[/quote]

No kun kaikki eivät tee niitä kolmea kappaletta joka kuukautiskierrossa, kuten Av-mammat, jotka joko yrittävät tulla raskaaksi tai pelkäävät sitä, koska on taas kerran tullut möhlittyä ehkäisyn kanssa.

Vierailija
31/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hävetti kerran ostaa Tenoja. Mulla oli ollut jo monta viikkoa niin hirveä yskä, että sen myötä alkoi virtsankarkailu. Ja, jos oli kunnon hätä ja kauhea yskänpuuska iski, niin en oikeasti pystynyt pidättämään. Onneksi vaiva meni ohi, mutta kassalla pelkäsin, että joku tuttu tulee...

Vierailija
32/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkki nolostelijoille:

Kun saavut nolon tuotteen kera kassalle, ole puhuvinasi puhelimeen tyyliin: "joo, mä oon jo kassalla, pitiks siinä paketissa lukea Tena lady ultra mini, vai onks mulla väärä paketti? joo no on tää sit oikee, joo mä tuun heti sinne kun saan tän maksettua." Tällöin kaikki jotka mahdollisesti näkevät nolon ostoksesi luulevat, että se on sille kenen kanssa "puhut puhelimessa".

Vierailija
33/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei hävetä mikään yksittäinen. Mutta jostain syystä pari muhkeaa kurkkua, HK:n sininen ja kortsupaketti on sellainen yhdistelmä että yritän asetella ne ainekset mahdollisimman kauas toisistaan.

Karkkien ostamista pitää selittää. Alkoholia en yleensä edes osta, mutta huomaan selitteleväni sitäkin. Ja jos se kortsupaketti on listalla, niin pitää katsoa joku vähän kypsemmmän näköinen kassa eikä ihan teiniä.

Vierailija
34/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-porkkanat

-kurkku

-hk-sininen

Vierailija
35/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomien ostamista häpeilen vieläkin, mieluiten ostan ne sellaisesta kaupasta, jossa en yleensä asioi, en mistään lähikaupasta, jossa ne muistaa naaman. Siteet ja pikkuhousunsuojat on ok, jos kassa on nainen, jos on joku teinipoika kassalla, tai hyvännäköinen kassapoika, niin hävettää, en tiedä miksi. Karkkeja ja jätskiä ostelen, mutta yritän, että seassa on jotain terveellistäkin. Hirveetä herkkuvuorta en kai enää kehtaisi ostella. 

Vierailija
36/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestit haluaisin piilottaa muiden silmilta lahinna siksi, etta en halua raskauden yritysvaiheessa viela ihmisten tietavan, etta yritetaan. Onneksi netista saa nykyaan testeja, tilailen ne sitten sielta.

Vierailija
37/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä omat nolotuksen kohteet

Ruokakaupassa:

Suklaa, karkit, sipsit, suolatut pähkinät ym. epäterveelliset jutut ja valmisruuat. mm. tästä syystä edellä mainitut ovatkin jääneet sinne kaupan hyllyille jo pidemmän aikaa.

Muissa kaupoissa: 

Meikit ja kaikki kauneuden kikkailu jutut kuten tekoripset, tekokynnet, tekorusketus-voide, teko... Ja kaikki mulle tarkoitetut vaatteet. Vaatteita ja noita teko-juttuja mä en enää ole onneksi joutunut ostamaan. 

Vierailija
38/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa kaupassa ja liukuhihnalle menee eineksiä, sokerimuroja, mehua ja vielä kassan vierestä turhakelehdet molemmille. Yksi siideri. Nolottaa.

Vierailija
39/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 21:53"]

vinkki nolostelijoille:

Kun saavut nolon tuotteen kera kassalle, ole puhuvinasi puhelimeen tyyliin: "joo, mä oon jo kassalla, pitiks siinä paketissa lukea Tena lady ultra mini, vai onks mulla väärä paketti? joo no on tää sit oikee, joo mä tuun heti sinne kun saan tän maksettua." Tällöin kaikki jotka mahdollisesti näkevät nolon ostoksesi luulevat, että se on sille kenen kanssa "puhut puhelimessa".

[/quote]

Kaiken kruunaa se kun puhelin alkaa soida on puhuvinaan puhelimeen...

Tenojen ostaminen nolottaa sen verran että pitää ehkä vähän valikoida kassaa...

Vierailija
40/78 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ostin töissä olevalle miehelle pari röökiaskia. Olen kahdeksannella kuulla raskaana, ja itsellä ei käynyt edes mielessä että kukaan luulisi tupakoiden tulevan minulle, ennenkuin kohtasin takana jonottavien mulkoilut ja pään pudistukset :D Nopeasti luikin ulos.