Maaliskuiset 2021
Vielä on vähän aikaista, mutta olen niin innoissani ja kysymyksiä täynnä 😬 onko muita vastikään positiivisen testin tehneitä?
Eniten mietityttää varhaisultra. Pohdin onkohan hintansa väärti? Ensimmäinen raskaus kyseessä ja luulen tarvitsevani vahvistusta sille että tämä on totta nyt 😁
Kommentit (87)
Täällä nyt 9+3 ja varhaisultrassa kävin jo. Kaikki hyvin! ❤️ Etovaa oloa ja ihan järkyttävä väsymys edelleen... Oliko jo tehty salainen fb-ryhmä? Siellä olisi kivempi kirjoitella 😊
Hei! Täällä 9+4 ja kyselisin myös, onko jo tehty salaista FB-ryhmää? 😇 olisi mukava päästä matkaan!
Hei jälleen! Täällä alkoi tänään raskauskuukausi 4 eli toinen kolmannes. 🎉 Pahoinvointi helpotti välissä mutta päätti nyt palata sopivasti kun työt alkoivat 😅 odotan kanssa innolla että pääsen liittymään facebook-ryhmään, vielä en kuitenkaan viitsi kun ei ole kerrottu raskaudesta julkisesti. 😅 Ihanaa odotusta kaikille!
Heippa,
täällä myös yksi maaliskuisen odottaja! Tänään olisi viikkoja kasassa 9+6 ja vaikkei oireet ehkä pahimmasta päästä ole olleet, niin on niitä kuitenkin ihan selkeästi ollut: vaihtelevasti mm. väsymystä ja pahoinvointia sekä öisin maha tuntuu inhottavalta, enkä tiedä missä asennossa nukkuisin. Vastaavanlaisia oireita oli edellisessäkin raskaudessa, joskin silloin pahoinvointi oli jollain tapaa erilaista. Esikoinen nyt siis 1v4kk, joten laskettu aika olisi pari viikkoa ennen esikoisen 2v synttäreitä.
Olisin myös kiinnostunut fb salaisesta ryhmästä, jossa olisi helpompi jutella kuin täällä :)
Hei kaikki, täällä mennään viikoilla 10+5. Oireita ei juurikaan ole ollut nyt moneen viikkoon. Tilasin raskauskeijusta sellaisen dopplerin jolla sain tovin etsinnän jälkeen sykkeen kuulumaan, 165-170 välillä. Ihan mukava tietää että beibi on matkassa vielä, kun mitään ei tosiaan ulospäin näe eikä kehossa tunne... ehkä ihan vähän alavatsa pyöristynyt häpyluun yläpuolelta. Niin, ja tuli mulle myös jo hailakkana näkyviin se tumma viiva navasta alaspäin.
Facebookryhmää kaipaileville, sellainen yksityinen maaliskuisten ryhmä on kyllä olemassa kun hakee. Sinne vain liittymispyyntöä. :)
KittyPryde kirjoitti:
Facebookryhmää kaipaileville, sellainen yksityinen maaliskuisten ryhmä on kyllä olemassa kun hakee. Sinne vain liittymispyyntöä. :)
Tarkoitatko sitä isoa, monen sadan ryhmää? Itse en ole muita löytänyt.
Täällä tänään 8+0. Huono olo on päivittäistä ja välillä iskee kamala nälkä. Aamuisin on vaikea syödä mitään ja aamukahvissa on enemmän maitoa kuin kahvia😅
Hampaiden peseminen on nykyään haasteellista, kun meinaa aina tulla oksennus. Aamuisin ei edes pysty ajattelemaan koko asiaa.
Meidän vauvan "tekonimi" on Pääkattila😂
Raskauden alussa mietittiin kivoja lasten nimiä. Mieheni joka on Aku Ankka fani ehdotti nimeä, minkä jokaisesta kirjaimesta tulisi nimeen liittyvä sana. Tällaisiin törmää usein, siis sudenpennuista kertovissa tarinoista.
Tätä asiaa on vaikea selittää mutta nyt hän on pääkattila🤣
Huomenna on eka neuvola ja vähän alkaa jännittämään.