Kertoisitko itsestäsi mielummin painosi vai palkkasi?
Kommentit (46)
Molemmat voin kertoa. Paino 52 kg ja palkka nettona 3800/kk. Saahan ton palkan tietää kukavaan, jos haluaa. Ja painon näkee:)
Tää on paha, koska painon näkee suuruusluokkana kertomattakin ja kyllä kai palkastakin joku käsitys läheisillä on (vaikka sitten olisi väärä käsitys...). Täällä anonyymisti voin kertoa kummatkin, mutta kasvotusten ehkä mielummin painon (BMI30), ammattiyhteyksissä palkan.
Ihan karmeat on molemmat. 82kg ja 2586€
Anonyymisti ei ongelmaa kummassakaan: Palkka 7125e/kk, paino 65kg (175cm).
Anonyymisti tietysti kumpi vaan. Livenä palkan, ei ongelmaa, painonkin mutta sen vähän häpeillen (BMI 25,5).
Aivan miettimättä voin kertoa painon. Palkallani en halua lesottaa.
Täällä mä voin kertoa molemmat, paino on 72 kg ja palkka 2100e/kk. Eka liikaa ja toinen liian vähän.
heh, mullakin painoa liikaa ja palkkaa liian vähän, tietty. mutta palkka on työhöni nähden ihan kohtuullinen, joten sen voisin kertoa ja olenkin kertonut kaikille jotka ovat kyselleet. painoani en kertoisi.
Palkkani, Ei ole minun vika, että lapsilla ei ole sellaista arvoa tässä maassa, että niiden hoitamisesta mitään juuri maksettaisiin. Paino sen sijaan on ihan oma vikani.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:38"]
Kertokaa nyt vielä nimikin:D
[/quote]
Kaikki eivät ymmärtäneet kysymystä...
Kauheeta, en kumpaakaan. Tosin palkastani joskus puhun ihmisille, joten ehkä sitten mieluummin sen... Toivottavasti ei kuitenkaan ikinä tulis tilaisuutta, jossa tätä kysyttäisiin!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:38"]
Kertokaa nyt vielä nimikin:D
[/quote]
Kaikki eivät ymmärtäneet kysymystä...
[/quote]
Saatat olla oikeassa, tai sitten et:)
Palkkani, mutta ei kyllä ole mitään ongelmaa kertoa kumpaakin (painoindeksi 30, palkka alle 2000 brutto).
Kertoisin palkan. Se on selvitettävissä vaikkei edes tietäisi kuka olen. Meillä noudatetaan TES:ta ja palkan näkee suoraan netistä.
No anonyymisti voin laittaa molemmat, 50kg ja 1400e. Livenä varmaan palkan kertoisin mieluummin.
En kumpaakaan. Toinen on surkean pieni ja toinen hävettävän suuri.