Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitamme mieheni kanssa Trivial Pursuitissa kaikki amistuttavamme

Vierailija
27.04.2013 |

Alkaa vähän jo itseänikin huvittaa, voitamme siis mieheni kanssa JOKA AINOA kerta kaikki amispariskuntamme (no pari käynyt amk:n) Trivial Pursuitissa, vieläpä ihan kevyesti. Pelaamme siis pariskuntina. Silti nämä toiset pariskunnat haluavat aina pelata, aikaisemmat tappiot ilmeisesti kirvelleet, ja kuvittelevat vielä joku kerta voittavansa?

Ovatko he niin kateellisia meille, ainoalle akateemiselle parille, että on joku pakkomielle yrittää voittaa meidät? Meitä vain huvittaa heidän pakkomielteensä ja heikko yleissivistyksensä.... :)

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä olen iso paha akateeminen, kun amistuttaviemme ilkeily ja katkeruus naurattaa minua. He sen sijaan ovat Sydämen Sivistyksen maanpäällisiä sanansaattajia, kun ovat vain sylkäisseet yliopiston portille päin. Näinhän se menee.... :)

ap

Vierailija
22/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 14:10"]

Juu, minä olen iso paha akateeminen, kun amistuttaviemme ilkeily ja katkeruus naurattaa minua. He sen sijaan ovat Sydämen Sivistyksen maanpäällisiä sanansaattajia, kun ovat vain sylkäisseet yliopiston portille päin. Näinhän se menee.... :)

ap

[/quote]

Tässä ei oo nyt koulutuksesta kyse vaan siitä, että kuinka säälittäviä olette tuon naurettavan ylemmyydentunteenne kanssa. Kaikki ihmiset on samanarvoisia, harmi jos te ette ole sitä vielä sisäistäneet. Voitontahto on asia erikseen ja voitontahtoinen voi olla ikään, sukupuoleen ja koulutustasoon katsomatta. Ja juuri voitontahtoinen tämä teidän ystäväpariskunta on! Koittakaa nyt painaa tämä sinne teidän ylhäisiin ja akateemisiin aivoihinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Eikö akateemisten pitäisi osata ajatella asioita uselata eri kantilta? Miksi tämä ei onnistu sinulta?

Vierailija
24/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 14:21"]

ap

[/quote]

Tässä ei oo nyt koulutuksesta kyse vaan siitä, että kuinka säälittäviä olette tuon naurettavan ylemmyydentunteenne kanssa. Kaikki ihmiset on samanarvoisia, harmi jos te ette ole sitä vielä sisäistäneet. Voitontahto on asia erikseen ja voitontahtoinen voi olla ikään, sukupuoleen ja koulutustasoon katsomatta. Ja juuri voitontahtoinen tämä teidän ystäväpariskunta on! Koittakaa nyt painaa tämä sinne teidän ylhäisiin ja akateemisiin aivoihinne.

[/quote]

No kun näille tuttavillemme nimeomaan se koulutuksemme on jonkinlainen ongelma, HE tekevät asiasta numeron, emme me. He kuittailevat viitaten koulutukseemme jne. 

Tietenkin kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, siitä ei todellakaan ole kyse. Yllättävää kyllä, toisiaan vastaan he eivät ole lainkaan näin kilpailunhaluisia. Miksi on vaikeaa uskoa, että amis voisi tehdä jonkin asian typerästi tai tuntea inhimillisiä tunteita, kuten kateutta? Luuletteko, että se amis tekee jotenkin täydelliseksi, vain hyviä ominaisuuksia omistavaksi olennoksi?

ap

Vierailija
25/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne muut vaan tykkää pelata ja mahdollisesti oppia itselleen uutta hyödytöntä knoppitietoa eivätkä ole vielä huomanneet millaisia itseriittoisia tolloja te olette :)

Vierailija
26/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 14:43"]

ap

[/quote]

[/quote]

No kun näille tuttavillemme nimeomaan se koulutuksemme on jonkinlainen ongelma, HE tekevät asiasta numeron, emme me. He kuittailevat viitaten koulutukseemme jne. 

Tietenkin kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, siitä ei todellakaan ole kyse. Yllättävää kyllä, toisiaan vastaan he eivät ole lainkaan näin kilpailunhaluisia. Miksi on vaikeaa uskoa, että amis voisi tehdä jonkin asian typerästi tai tuntea inhimillisiä tunteita, kuten kateutta? Luuletteko, että se amis tekee jotenkin täydelliseksi, vain hyviä ominaisuuksia omistavaksi olennoksi?

ap

[/quote]

Luuletko itse, että akateemisuus tekee jotenkin täydelliseksi ja vain hyviä ominaisuuksia omistavaksi olennoksi? Ei tee. Vähän alkaa tuntua, että niitä idiootteja ovat sekä sinä ja miehesi, että tämä teidän kaveripariskuntanne.

Ja tuohon kilpailuhaluisuuteen, teillä on nyt kuitenkin aika pieni katsantokanta tuohon asiaan, kokemusta ainoastaan trivial pursuitista. Kilpailunhaluisuus ei välttämättä näy parin välillä koska parisuhde hitsaa yhteen, ollaan toisen puolella. Kilpailunhalu voi hyvin näkyä muissakin peleissä kuin trivial pursuitissa. Heillä saattaa olla kova tahto voittaa ihan vaikka jos olisivat tilanteessa jossa pelaavat jalkapalloa, tai ihan missä lajissa tahansa jossa kilpaillaan.

Vierailija
27/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika :'D Ihanko trivial pursuitin voitatte. Senhän voittaa käytännössä jokainen, joka on ollut peruskoulussa hereillä. Hommatkaapa leppoisiin illanviettoihinne semmoinen peli kuin Bezzerwizzer. Idea on sama, kuin trivialpursuitissa (=tietovisa) mutta kysymysluokkia on 20: Arkkitehtuuri, Taide, Bisnes, Yhteisöt, Design, Elokuva, Ruoka, Maantiede, Historia, Ihmiset, Kieli, Kirjallisuus, Musiikki, Luonto, Politiikka, Tiede, Urheilu & Pelit, Teknologia, Traditiot ja uskomukset sekä TV & Radio. Katotaan sitten vieläkö voitatte ;)

Vierailija
28/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:07"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Luuletko itse, että akateemisuus tekee jotenkin täydelliseksi ja vain hyviä ominaisuuksia omistavaksi olennoksi? Ei tee. Vähän alkaa tuntua, että niitä idiootteja ovat sekä sinä ja miehesi, että tämä teidän kaveripariskuntanne.

Ja tuohon kilpailuhaluisuuteen, teillä on nyt kuitenkin aika pieni katsantokanta tuohon asiaan, kokemusta ainoastaan trivial pursuitista. Kilpailunhaluisuus ei välttämättä näy parin välillä koska parisuhde hitsaa yhteen, ollaan toisen puolella. Kilpailunhalu voi hyvin näkyä muissakin peleissä kuin trivial pursuitissa. Heillä saattaa olla kova tahto voittaa ihan vaikka jos olisivat tilanteessa jossa pelaavat jalkapalloa, tai ihan missä lajissa tahansa jossa kilpaillaan.

[/quote]

Väitinkö minä, että akateemisuus tekee täydelliseksi? En. :) Kummastuttaa vain, että te ette voi kuvitellakaan, että tässä olisi kyse kateudesta. Teidän mielestänne amis ei vain mitenkään voi olla akateemiselle kateellinen.

Ja juurihan kerroin, että toisiaan vastaan, nimenomaan siinä Trivialissa, heidän kilpailunhalunsa jotenkin katoaa täysin ja he pelailevat välinpitämättömämpinä ja vain naureskelevat, kun väärin menee. 

ap

Vierailija
29/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:25"]

Voi herranen aika :'D Ihanko trivial pursuitin voitatte. Senhän voittaa käytännössä jokainen, joka on ollut peruskoulussa hereillä.

[/quote]

No eipä nää amikset oo kertaakaan meitä voittaneet ;)

ap

Vierailija
30/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:04"]

Jee, nyt löytyi maailman vaatimattomin pariskunta!

Kokeilkaa joskus tosiaan tuota parien hajottamista. Vai eikö se sitten oliskaan enää yhtään kivaa? Torvi.

Mutta jos ei ole muuta millä kehuskella, niin kai se on pakko tääläkin koettaa päteä...

[/quote]

Hei, ei he voi vaihtaa paria. Ap ei selvästikään tiedä mitään, mies tietää kaiken eikä ap ole tottunut siis häviämään. Tämä yleensä juontaa juurensa huonoon lapsuuteen, kaiken on saanut aina mitä on halunnut. Sääli. Kyllä se ap siitä, ei elämä ole pelkkää voittamista varten. Ehkä sinäkin joskus opit nauttimaan ihan vain pelaamisesta, eikä voittaminen ole ainoa ilo elämässäsi!

p.s me amikset istuimme joskus lähikapakassa juomassa kaljaa ja pelaamassa Trivialia, ihan vain huvin vuoksi.

Vierailija
31/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:25"]

Voi herranen aika :'D Ihanko trivial pursuitin voitatte. Senhän voittaa käytännössä jokainen, joka on ollut peruskoulussa hereillä.

[/quote]

No eipä nää amikset oo kertaakaan meitä voittaneet ;)

ap

[/quote]

No, sinä et voita täällä eli saa muita mukaan halveksimaan amiskavereitanne. Onko teillä muuten muita tuttuja? Ihan peräti muita akateemisia? Oletteko heidän kanssaan pelanneet Trivialia? Ja voittaneet aina?

Olet säälittävä tapaus!

Vierailija
32/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällä palstalla tehdään niin h-tinmoinen meteli siitä, onko joku akateeminen vai ei? En ole ikinä tiennyt että asia on jollekulle noin keskeinen. Hirveää yleistystä puoleen ja toiseen. Kaikki akateemiset sitä ja tätä ja kaikki ei-akateemiset tätä ja tuota. 

Vierailija
33/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataanko siellä Porvoossa useinkin Trivial Pursuittia?

Vierailija
34/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Monet akateemisetkin ovat ihan mukavia ja sosiaalisesti fiksuja ihmisiä.Ei se akateemisuus ole se juttu joka tekee teistä isoja ja pahoja, se on teille vain väline. Olisitte varmaan "isoja ja pahoja" ilman akateemisuuttakin, pätisitte sitten jollain muulla. :)

Näistä teidän kavereista meillä ei ole muuta kuin sinun kuvauksesi jonka perusteella heistä ei voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. On ihan mahdollista että hekin ovat sosiaalisesti kömpelöitä ja ilkeämielisiä.

Nämä miehesi "kaverit" eivät kuitenkaan ole se kiinnostava pointti aloituksessasi. Kiinnostavaa on teidän ylenkatseellinen ja ilkeä suhtautumisenne ja se miten iso asia koulutuksen tuoma status tai sen puute sinulle ja miehellesi on. Tai ehkä vain sinulle, miehesihän ei tässä keskustelussa ole äänessä joten hänen näkemystään emme tiedä.

Vierailija
35/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja juurihan kerroin, että toisiaan vastaan, nimenomaan siinä Trivialissa, heidän kilpailunhalunsa jotenkin katoaa täysin ja he pelailevat välinpitämättömämpinä ja vain naureskelevat, kun väärin menee. "

Ei vaan sinähän kerroit, että he nimenomaan vaativat teitä pelaamaan koska voitonhimo Syntisiä Akateemisia kohtaan on noussut niin massiiviseks. Ja nyt ovatkin sitten välinpitämättömiä? Tuosta nimittäin tulee väkisinkin mieleen, että AP iltaa istuttaessa tietyn kännin asteen saavutettuaan pakottaa muun poppoon vastentahtoisesti pelaamaan. Sitten kun nämä peliin jo vuosia sitten kyllästyneet kaverit häviävät tahallaan tulee Ap krapulapäivänä vauvapalstalle leijumaan kuinka "voitti kateelliset amikset =) ja =D.

Joo, mun mielestä toi jatkuva hymiöiden viljely on jotenkin pissistä....

Vierailija
36/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nuo amikset...me akateemiset..." Olet jo tehnyt itsestäsi ap täyden pellen. Ihmistyyppinä olet juuri sellainen, joka pätee vastaavilla asioilla. "Olen akateeminen, olen jotain.." 

Sinänsä huvittavaa lukea noin suoraa pätemistä ja itsekehua!

Vierailija
37/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:07"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Väitinkö minä, että akateemisuus tekee täydelliseksi? En. :) Kummastuttaa vain, että te ette voi kuvitellakaan, että tässä olisi kyse kateudesta. Teidän mielestänne amis ei vain mitenkään voi olla akateemiselle kateellinen.

Ja juurihan kerroin, että toisiaan vastaan, nimenomaan siinä Trivialissa, heidän kilpailunhalunsa jotenkin katoaa täysin ja he pelailevat välinpitämättömämpinä ja vain naureskelevat, kun väärin menee. 

ap

[/quote]

Akateemisuus ei tee susta näköjään fiksua, et tajunnut mun pointtia ollenkaan. Huoh..

Vierailija
38/77 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kenties opetelleet pursuitin ulkoa??

vituttaa tuollaiset oppineet mitkä haluaa päteä,maistelkaa vaan sivistyneesti pikkurilli pystyssä skumppaa viisaiden kavereidenne kanssa ja antakaa amisten olla.

tietääkö trivia pari ilman vikipediaa tai googlea minkä maalainen ja niminen kaveri pudotti viholliskoneita eniten toisessamaailmansodassa ja kuinka paljon niitä pudotuksia oli??

jos tuli kirotus virheitä se johtuu amis taustasta.

Vierailija
39/77 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksien voittaminen Trivial Pursuitissa on vähän kuin voittaminen vammaisolympialaisissa.

Vierailija
40/77 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:47"]

Alkaa vähän jo itseänikin huvittaa, voitamme siis mieheni kanssa JOKA AINOA kerta kaikki amispariskuntamme (no pari käynyt amk:n) Trivial Pursuitissa, vieläpä ihan kevyesti. Pelaamme siis pariskuntina. Silti nämä toiset pariskunnat haluavat aina pelata, aikaisemmat tappiot ilmeisesti kirvelleet, ja kuvittelevat vielä joku kerta voittavansa?

Ovatko he niin kateellisia meille, ainoalle akateemiselle parille, että on joku pakkomielle yrittää voittaa meidät? Meitä vain huvittaa heidän pakkomielteensä ja heikko yleissivistyksensä.... :)

[/quote]

Minua naurattaa että aikuinen ihminen edes pelaa tuollaista roskaa. Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä?