Voitamme mieheni kanssa Trivial Pursuitissa kaikki amistuttavamme
Alkaa vähän jo itseänikin huvittaa, voitamme siis mieheni kanssa JOKA AINOA kerta kaikki amispariskuntamme (no pari käynyt amk:n) Trivial Pursuitissa, vieläpä ihan kevyesti. Pelaamme siis pariskuntina. Silti nämä toiset pariskunnat haluavat aina pelata, aikaisemmat tappiot ilmeisesti kirvelleet, ja kuvittelevat vielä joku kerta voittavansa?
Ovatko he niin kateellisia meille, ainoalle akateemiselle parille, että on joku pakkomielle yrittää voittaa meidät? Meitä vain huvittaa heidän pakkomielteensä ja heikko yleissivistyksensä.... :)
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 00:16"]
Heheh. Tuli mieleen huvittava tilanne, johon muutama viikko sitten satuin päätymään.
Ystäväni opiskelee yliopistossa opettajaksi, minä taas ammattikoulussa lähäriksi. Olimme vuosia sitten samaan aikaan lukiossa. Nyt kun satumme asumaan taas samalla paikkakunnalla, niin ystäväni keksi pyytää minua peli-iltamiin opiskelukavereittensa kanssa. Paikalla oli siis kolme yliopisto-opiskelijaa ja minä, amis. Ystäväni kaveri kysyi minulta, että ollaankohan me nähty jossain, kun olet niin tutun näköinen. Tähän ystäväni kiirehti naureskellen vastaamaan, että tuskinpa vain, kun X opiskelee ammattiopistossa! Näinpä sitten tämä hänen ystävänsäkin päätyi siihen, että no ei sit varmaan olla nähty, hehhe.
Silti ne vaan hävis mulle Trivialissa. Yleissivistys kun ei ole mikään yliopistojen yksinoikeus. Enkä tietenkään niiiiiiin suuri ihminen ole, ettenkö olisi tuntenut suunnatonta vahingoniloa. Olisittepa nähneet ne epäuskoiset ilmeet! :D
[/quote]
Yliopisto opiskelijat on maailman ylimielisimpiä ihmisiä. Vaikka heistä tulisi sitten jotain kirjastotätejä eli täydellisiä luusereita.
Broidin kanssa ollaan yläasteella opeteltu kaikki ne vastaukset ulkoa ja aina kun tulee uusia lisäpaketteja niitä kysymyksiä niin opetellaan nekin :D ollaan lyömättömiä amiksia! :D njäh njäh!
Tai sitten ne ajattelee, että te pysytte paremmalla tuulella kun saatte edes voittaa jotain. .kun ne kuitenkin tienaa paremmin kuin te?
Kuinka teillä on amistuttuja?? Ja pelaatte niiden KAIKKIEN kanssa Trivial Pursuitia?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:50"]
okei
et ole juttujesi puolesta akateemista nähnytkään
[/quote]
Juttujesi puolesta kuulostat kateelliselta sinäkin. :)
ap
auts. osuit oikeaan. olen hyvin kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:51"]
okei
et ole juttujesi puolesta akateemista nähnytkään
[/quote]
Juttujesi puolesta kuulostat kateelliselta sinäkin. :)
ap
[/quote]
mutta hei te akateeminen pari, taiatte olla wannabeamiksia!! ;-) niinhän ne jotku teidit ottaa lihavia ystävikseen näyttääkseen itse paremmalta..
voisitteko mahdollisesti jatkaa menestystä tietovisoissa lähipubissa ja siitä sitten vaikka semifinaaleihin!
Mä voitan trivialissa lähestulkoon aina, ellen jää jumittaa urheiluun mikä on mulle se vaikein aihealue. Vastassa on yleensä vähintään lukion käyneitä, useimmat yliopistonkin. Mitenkään erityisen älykkäänä en itseäni pidä, pääni vaan osaa säilöä itseensä kamalan määrän turhaa nippelitietoa.
amis
Kuinka teillä on amistuttuja?? Ja pelaatte niiden KAIKKIEN kanssa Trivial Pursuitia?
[/quote]
Juurikin näin. Tunnemme lähemmin vain muutaman amiksen ja heidän kaikkien kanssaan olemme monesti pelanneet Trivialia, JOKA AINOA kerta he ovat hävinneet. :) Amistutut ovat miehen harrastuksen kautta, ihan mukavia ihmisiä kyllä nämä meidän tutut. :)
Nuo kaverinne saattavat tykätä pelistä ihan pelin itsensä vuoksi, ei se voittaminen ole välttämättä pointti ollenkaan. Ehdota että ette pelaisi pariskuntina ts. sotkisitte hiukan pakkaa, tulis mielenkiintoisempi peli teillekin. :)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:53"]
Mä voitan trivialissa lähestulkoon aina, ellen jää jumittaa urheiluun mikä on mulle se vaikein aihealue. Vastassa on yleensä vähintään lukion käyneitä, useimmat yliopistonkin. Mitenkään erityisen älykkäänä en itseäni pidä, pääni vaan osaa säilöä itseensä kamalan määrän turhaa nippelitietoa.
amis
[/quote]
Emme mekään todellakaan pidä Trivialin vaatimaa tietämystä minään älykkyyden mittarina, emmekä kauheasti edes pidä itse pelaamiseesta, mutta nuo meidän tutut joka kerta haluaa pelata ja sitten ovat naama mutrussa kun ovat hävinneet. :D
ap
Kyllä se yleistieto on akateemisilla parempi. Lisäksi ihmiset jotka pystyvät keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta vaikka paskaakin ovat mielenkiintoisia.
Jee, nyt löytyi maailman vaatimattomin pariskunta!
Kokeilkaa joskus tosiaan tuota parien hajottamista. Vai eikö se sitten oliskaan enää yhtään kivaa? Torvi.
Mutta jos ei ole muuta millä kehuskella, niin kai se on pakko tääläkin koettaa päteä...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:56"]
Nuo kaverinne saattavat tykätä pelistä ihan pelin itsensä vuoksi, ei se voittaminen ole välttämättä pointti ollenkaan. Ehdota että ette pelaisi pariskuntina ts. sotkisitte hiukan pakkaa, tulis mielenkiintoisempi peli teillekin. :)
[/quote]
Mekin ensin luulimme, että he tykkäävät vain pelata, mutta kyllä heidän asenteensa paistaa läpi: He nauravat jos vastaamme väärin (vaikka itsekään eivät tienneet vastausta) ja heittelevät keskenään läpyjä jos vastaavat itse oikein (vaikka olisivat eri joukkueissa).
Meitä tämä ihan oikeasti alkaa jo naurattaa, nykyään on jo vaikea pidellä pokkaa! Siis kauhea uho ja lyttääminen, silti JOKA AINOA KERTA selvä häviö. :D
ap
Ap, sun tapas kirjoittaa korostetusti kieliopin mukaan töks-töks-kieltä paljastaa, että olet provo. Joko ei-akateeminen sellainen tai erittäin tylsistynyt akateeminen sellainen.
Vaatimattomuus kaunistaa onneksi! Minunkin mielestäni me akateemiset olemme paljon fiksumpia monessa suhteessa (oikeestaan kaikessa suhteesssa :D ) fiksuus erottuu jo selkeesti esim amk:n ja Yliopiston väliltä Ja väli vain voimistuu kun puhuu AmK ihmisten kanssa :DD
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:53"]
amis
[/quote]
Ongelma tuossa pelissä on että voit pelata sitä vaan kerran. Sen jälkeen osaa vastaukset ulkoa. Mutta muuten ihan kiva