Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen normaalipainoinen nainen. Onko minulle oikeus toivoa, että kumppaniehdokkaalla ei olisi kauheasti ylipainoa?

Vierailija
05.07.2020 |

Moni ylipainoinen mies tuntuu suuttuvan, kun sanon että ylipaino, varsinkin liiallinen on minulle turn off.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, voit aina toivoa mitä ikinä haluatkaan, mutta ei sitä kenellekkään mieskumppanille tarvitse suoraan sanoa. Jos joku ylipainoinen lähestyy, niin sanot vain että ei kiitos.

Toinen juttu sitten on, kiinnostuuko kukaan normaalipainoinen mies sinusta.

Vierailija
22/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, mitä haet. Miehet, jotka sinua lähestyvät, toivovat hoikkuutta, ja, heh, niin sinäkin. Mutta heilläpä on kahdet säännöt. Omia toiveitaan nuo pitävät tärkeinä, mutta sinun toiveitasi merkityksettöminä, vaikka olisivat identtiset. Kyllähän se nyppii saada kiukuttelua niskaan tuollaisilta ja ei osoita hyviä käytöstapojakaan. Tässä kohtaa olisi varmastikin paikallaan mutista jotain ympäripyöreää kemioista ja perääntyä hymistellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on runsaasti ylipainoa, hänellä on muitakin ongelmia. Piste.

Vierailija
24/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, mitä haet. Miehet, jotka sinua lähestyvät, toivovat hoikkuutta, ja, heh, niin sinäkin. Mutta heilläpä on kahdet säännöt. Omia toiveitaan nuo pitävät tärkeinä, mutta sinun toiveitasi merkityksettöminä, vaikka olisivat identtiset. Kyllähän se nyppii saada kiukuttelua niskaan tuollaisilta ja ei osoita hyviä käytöstapojakaan. Tässä kohtaa olisi varmastikin paikallaan mutista jotain ympäripyöreää kemioista ja perääntyä hymistellen.

Ei tarvitse mutista mitään eikä perustella millään tavalla. Ei kukaan ole velvollinen kertomaan selityksiä sille, ettei kiinnostu ihmisestä, joka on yksipuolisesti kiinnostunut hänestä. Pelkkä asiallisen kohtelias ilmaus, että kiinnostusta ei ole, riittää.

Vierailija
25/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota ihmeessä vain sitä ulkonäköä. Kuljet onnesi ohi, kun se paras mies voi olla jotain muuta.

Vierailija
26/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että laihojen pitäisi seurustella vain laihojen kanssa, ja lihavien vain lihavien kanssa. Oletteko myös sitä mieltä, että eri väristen ei sovi seurustella keskenään?

Kyllä. Minusta on myös vastenmielinen ajatus, että eri sukupuolta olevat seurustelevat keskenään.

Vierailija
27/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijota ihmeessä vain sitä ulkonäköä. Kuljet onnesi ohi, kun se paras mies voi olla jotain muuta.

Haluaisitko sinä seksittömän suhteen? Tai suhteen, jossa nainen ei koskaan katso sinua haluavasti, ihaillen? Ei hiplaa, suukottele, silittele koska ei malta pitää sormiaan irti sinusta?

Onko naisen ulkonäkö sinulle yhdentekevä? Haluaisitko yhtä lailla paljon itseäsi vanhempia naisia, esimerkiksi äitisi ikäisiä, tai massiivisen obeesia naista? Jos, niin silloinhan sinun on helppo pariutua, senkun otat naisen, joka ei saa ketään muutakaan.

Parisuhde on myös seksisuhde. Jos toista ei pidä haluttavana, seksiä ei ole. Halu ei ole jotain, mikä päätetään järjellä vaan se on mieltymys, joka on paljon syvempänä sisimmässä.

Vierailija
28/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pakko ole olla ylipainoisen kanssa, mutta tosiaan ei sulla ole mitään absoluuttista ”oikeutta” hoikkaan kumppaniin tai kumppaniin ylipäänsä.

Käytöstavat voi myös muistaa eli ei ehkä kannata sanoa suoraan pulleammalle treffikumppanille että ei nappaa koska oot läski.

Vierailija
29/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneen ei saa sanoa vaikka toivookin normaalipainoista kumppania ja tietää ettei parisuhde onnistu koskaan ylipainoisen kanssa. Eikö se joku maajussille morsian tyyppi saanut tästä aikamoisen paskamyrskyn niskaansa? Pidä siis vaan omana tietonasi vaikka olisikin yksi tärkeimmistä kriteereistä kumppanin etsinnässä.

Vierailija
30/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se toivomasi normaalipainoinen mies sanoo sinulle, että haluaa isompirintaisen naisen? Tuntuisiko kohtuulliselta?

Vierailija
31/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Naisella on, miehellä ei.

Jos Lihava nainen haluaa hoikan miehen, on hän voimaantunut, upea ja ylpeä itsestään.

Jos Lihava mies haluaa hoikan naisen, on hän säälittävä runqqu jonka tulisi tyytyä itseään lihavampaan naiseen, jos sellaisen edes jostain saa.

Aika moni lihava mies ei tajua olevansa lihava ja vaikka tajuaisikin, niin haluaa, että nainen on hoikka. Tapasin oman miehen, kun olimme parikymppisiä urheilijoita. Minä olen harrastanut koko ikäni liikuntaa silloinkin, kun lapset olivat pieniä. Aloin jopa kilpailla uudelleen senioreissa, kun lapset olivat teini-ikäisiä. Olen samoissa mitoissa, kun tavatessamme. Mies joutui lopettamaan liikunnan loukkaantumisen vuoksi muutamaksi vuodeksi ja hänellä on noin 30 kiloa ylipainoa. Jonkun juhlaviikonlopun jälkeen minulle tulee pieni vatsamakkara, josta mies käy heti huomauttelemaan. Joo, kyllä se makkara lähtee normiarjessa, mutta joskus suututtaa. Miehellä on kuitenkin itsellään aika monta ylimääräistä makkaraa.

Vierailija
32/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeus toivoa ja on oikeus valita mieleinen. Sama oikeus on myös naisilla. Voi olla, ettei kukaan sinulle mieleinen valitse sinua. Sitten sinun pitää joko valita eri tavalla tai olla yksin. Siihenkin on oikeus.

Täällä yksi joka on valinnut olla yksin. Jos kukaan itseä kiinnostava ei kiinnostu, minkäs teet. Olen hoikka ja liikunnallinen nainen, mutta tosielämässä kiinnostuneet miehet ovat pääasiassa olleet kaikkea muuta kuin liikunnallisia. Joko ylipainoisia tai lähes alipainoisia lihaksettomia. Jostain syystä ei inspiroi. Vähän ihmettelen mikä näitä miehiä motivoi lähestymään, kun ollaan ihan eri maailmoista. Tinderin kautta myös toisenlaiset miehet ovat kiinnostuneet, mutta todennäköisesti he ovat olleet pelkän seksin perässä.

Vierailija
33/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä painoindeksi ei rasvapitoisuudesta paljon kerro jojolaihdutusten jälkeen.

Vierailija
34/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä painoindeksi ei rasvapitoisuudesta paljon kerro jojolaihdutusten jälkeen.

Aloituksessa ei taidettu puhua mitään jojolaihdutuksesta.

Vierailija
35/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeus. Olen mies ja vaadin naiseltani samaa.

Vaadit, että naisesi on mies?

Näin transihmisenä voin todeta että ei mikään suurikaan vaatimus.

Vierailija
36/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Naisella on, miehellä ei.

Jos Lihava nainen haluaa hoikan miehen, on hän voimaantunut, upea ja ylpeä itsestään.

Jos Lihava mies haluaa hoikan naisen, on hän säälittävä runqqu jonka tulisi tyytyä itseään lihavampaan naiseen, jos sellaisen edes jostain saa.

Aika moni lihava mies ei tajua olevansa lihava ja vaikka tajuaisikin, niin haluaa, että nainen on hoikka. Tapasin oman miehen, kun olimme parikymppisiä urheilijoita. Minä olen harrastanut koko ikäni liikuntaa silloinkin, kun lapset olivat pieniä. Aloin jopa kilpailla uudelleen senioreissa, kun lapset olivat teini-ikäisiä. Olen samoissa mitoissa, kun tavatessamme. Mies joutui lopettamaan liikunnan loukkaantumisen vuoksi muutamaksi vuodeksi ja hänellä on noin 30 kiloa ylipainoa. Jonkun juhlaviikonlopun jälkeen minulle tulee pieni vatsamakkara, josta mies käy heti huomauttelemaan. Joo, kyllä se makkara lähtee normiarjessa, mutta joskus suututtaa. Miehellä on kuitenkin itsellään aika monta ylimääräistä makkaraa.

Joskus kannattaa tuommoisen kommentin jälkeen heittää vastakommentina: "Katso peiliin ennen kun kommentoit yhtään mitään." Mies taitaa olla täysin sokea ylipainolleen ja tämä saattaisi toimia herätyksenä, no ainakin luultavasti tajuaisi pitää suunsa kiinni sinun "lihomisestasi"

Vierailija
37/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi sille maajussille, joka toivoi normaalipainoista kumppania? Sitä pilkataan edelleen.

Vierailija
38/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus että kaikkea pitää kysyä nykyään. Ei ihmisillä ei missään nimessä ole OIKEUTTA toivoa yhtään mitään, ei varsinkaan puolisosta. On otettava eka Jorma / Tiina joka sattuu vastaan tulemaan kelpasi tai ei. Ja auta armias jos joku vielä mielensäkin pahoittaa!! Kyllä nyt pitäisi tulla vähintään elinkautinen jos ei pari.

Vierailija
39/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus että kaikkea pitää kysyä nykyään. Ei ihmisillä ei missään nimessä ole OIKEUTTA toivoa yhtään mitään, ei varsinkaan puolisosta. On otettava eka Jorma / Tiina joka sattuu vastaan tulemaan kelpasi tai ei. Ja auta armias jos joku vielä mielensäkin pahoittaa!! Kyllä nyt pitäisi tulla vähintään elinkautinen jos ei pari.

Ehdottomasti näin. Kyllä mahdollisuus pitäisi ainakin antaa jokaiselle halukkaalle, muuten on huono ihminen.

Vierailija
40/41 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se toivomasi normaalipainoinen mies sanoo sinulle, että haluaa isompirintaisen naisen? Tuntuisiko kohtuulliselta?

En ole ap mutta, miksi se ei olisi ok? Ihan samalla tavalla sillä miehelläkin saa olla omat mieltymyksensä. Jos mies josta olen kiinnostunut sattuu etsimään jotain toisenlaista kuin mitä minä olen, hyväksyn sen ja jatkan etsimistä muualta.