Olen normaalipainoinen nainen. Onko minulle oikeus toivoa, että kumppaniehdokkaalla ei olisi kauheasti ylipainoa?
Moni ylipainoinen mies tuntuu suuttuvan, kun sanon että ylipaino, varsinkin liiallinen on minulle turn off.
Kommentit (41)
Sinähän se valitset. Ota mieluinen.
Kenenkään ei tarvitse kelpuuttaa ketään itselleen vastenmielistä. Tietenkään. Ikinä. Kukaan ei pakota.
Miksi näitä kysellään aina ja jatkuvasti?
Toivoa voi mitä vain mutta oikeutettu et ole yhtään mihinkään
Jokaisella on oikeus valita seuransa ihan kuten haluaa. Oma painosi ei liity tähän millään tavalla.
En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että laihojen pitäisi seurustella vain laihojen kanssa, ja lihavien vain lihavien kanssa. Oletteko myös sitä mieltä, että eri väristen ei sovi seurustella keskenään?
Kyllä on. Se miten sen ilmaiset, onkin sitten astetta hankalampaa. Runsas ylipaino on myös mulle täysi turn off. Tiedän, tiedän, sisäinen kauneus jne jne. Tukevat ihmiset voi olla tosi fiksuja, hyviä tyyppejä, huumorintajuisia, ihan kaikkea mitä hoikatkin, mutta eivät seksuaalisesti puoleensavetäviä minun mittapuullani, ei vaan voi mitään. Muuten en ole ulkonäkökeskeinen tyyppi, ennemminkin sellainen ulkoilijan perikuva, pukeutumisen kuin ulkonäönkin suhteen, mutta ylipaino on asia, joka vaan on niin vastenmielistä.
Kaikkeahan voi toivoa ja haluta. Oletko ajatellut, että se ylipainoinen voisi muuten olla sielunkumppanisi?
Ei oikeus. Olen mies ja vaadin naiseltani samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeus. Olen mies ja vaadin naiseltani samaa.
Vaadit, että naisesi on mies?
Voi taivas näitä aloituksia!
Onhan sulla oikeus toivoa vaikka hobittia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeahan voi toivoa ja haluta. Oletko ajatellut, että se ylipainoinen voisi muuten olla sielunkumppanisi?
Toki voi olla ylipainoinen sielunkumppani. Mutta seksikumppania ei itselleen fyysisesti vastenmielisestä henkilöstä voi koskaan tulla. Aika ilmiselvä asia.
Turha siitä kenenkään on loukkaantua, koska toisen puolesta hänen mieltymyksiään voi päättää. Moni kuvittelee olevansa jollekin toiselle se täydellinen kumppani eikä ota huomioon hänen mieltymyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse kelpuuttaa ketään itselleen vastenmielistä. Tietenkään. Ikinä. Kukaan ei pakota.
Miksi näitä kysellään aina ja jatkuvasti?
Koska valloillaan on tämä hulluus että on mikälie razisti tai foobikko ellei huoli tietynlaista ihmistä kumppanikseen.
En ihan oikeasti ymmärrä kysymystäsi. Sinulla on oikeus kiinnostua vain ja ainoastaan ihmisistä, jotka herättävät kiinnostuksesi. Niin yksinkertaista se on.
Ei se toiveista ole kiinni. Ihan Itse saat valita tai olla valitsematta, jos joku on tarjolla. Ei sitä syytä tarvitse kenellekään perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi olla ylipainoinen sielunkumppani. Mutta seksikumppania ei itselleen fyysisesti vastenmielisestä henkilöstä voi koskaan tulla. Aika ilmiselvä asia.
Turha siitä kenenkään on loukkaantua, koska toisen puolesta hänen mieltymyksiään voi päättää. Moni kuvittelee olevansa jollekin toiselle se täydellinen kumppani eikä ota huomioon hänen mieltymyksiään.
Höpöhöpö.
Mä olen lukemattomia kertoja harrastanut seksiä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat seksuaalisessa mielessä vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Se miten sen ilmaiset, onkin sitten astetta hankalampaa. Runsas ylipaino on myös mulle täysi turn off. Tiedän, tiedän, sisäinen kauneus jne jne. Tukevat ihmiset voi olla tosi fiksuja, hyviä tyyppejä, huumorintajuisia, ihan kaikkea mitä hoikatkin, mutta eivät seksuaalisesti puoleensavetäviä minun mittapuullani, ei vaan voi mitään. Muuten en ole ulkonäkökeskeinen tyyppi, ennemminkin sellainen ulkoilijan perikuva, pukeutumisen kuin ulkonäönkin suhteen, mutta ylipaino on asia, joka vaan on niin vastenmielistä.
MISSÄ teille tulee noita tilanteita, joissa pitäisi "ilmaista se"? Eihän ihminen ole velvollinen antamaan mitään syytä sille, jos joku kohdalle tuleva ihminen ei herätä kiinnostusta.
On oikeus toivoa ja on oikeus valita mieleinen. Sama oikeus on myös naisilla. Voi olla, ettei kukaan sinulle mieleinen valitse sinua. Sitten sinun pitää joko valita eri tavalla tai olla yksin. Siihenkin on oikeus.
Kyllä.
Harmi kyllä naisella tuo tarkoittaa vaatimuslistaa pituus, harteikkuus, naamakomeus + normaalipainoisuus näiden lisäksi.
Mua ei taasen haittaa vaikka mies olisi hieman ylipainoinen. Kynäkätisyys ja hartiattomuus taasen on turn off, hyi saakeli.
En minäkään halua normaalipainoisena mitään valasta kumppanikseni.