Menetkö sateessa kävelylle, jos ei ole mitään pakottavaa syytä, kuten koira, lapset, kaupassa käynti tms?
Itse kyllä menen, hauska kävellä tuolla puistossa/metsikössä, muita ei näy ja tuuli vaan puhaltelee ja pisarat ropisee.
Kommentit (23)
Aina silloin tällöin, se on kivaa!
Aina joskus menen. On mahtavaa.
Voimaannuttavaa
Kyllä, jos ei ole mikään ihan kauhea rankkasade ja tuuli. Pienessä sateessa on kiva kävellä. Ilma on raitis ja luonto tuoksuu hyvältä.
Millaisena ihmisenä oikein pidät minua? En tietenKÄÄN mene.
Lapsena menin, kun olin saanut uudet kumikengät ja sadetakin. Vähän oli pettymys kun housut kastuivat.
Vain jos on vedenpitävät varusteet, kenkiä myöten. Suomessa ei tavanomaisesti ole minulle niin lämmintä, ettei kastuminen aiheuttaisi palelua. Muuten sade ei haittaa. Ellei ole sellainen rankkasade että eteensä näkeminen on mahdotonta eikä tuulen vuoksi meinaa pysyä pystyssä
Vierailija kirjoitti:
Lapsena menin, kun olin saanut uudet kumikengät ja sadetakin. Vähän oli pettymys kun housut kastuivat.
Olipa sinulla ajattelematon äiti, kun ei hommannut sinulle kurahousuja myös.
Jos on suht lämmintä ja vähän vaan ripottelee niin menen. Kaatosateella en tod.
Vierailija kirjoitti:
Vain jos on vedenpitävät varusteet, kenkiä myöten. Suomessa ei tavanomaisesti ole minulle niin lämmintä, ettei kastuminen aiheuttaisi palelua. Muuten sade ei haittaa. Ellei ole sellainen rankkasade että eteensä näkeminen on mahdotonta eikä tuulen vuoksi meinaa pysyä pystyssä
No enhän minäkään sinne kastumaan mene, tietysti kumpparit ja sadevaatteet on päällä. Luulin, että se oli itsestäänselvyys, ettei tarvinnut erikseen mainita! :)
ap
Kyllä. On ihanan rauhallista. Joskus saatan jopa kiirehtiä ulos, kun tulee kunnon rankkasade. Varusteissa tietenkin.
Jos reilusti sataa ja tuulee niin en mene. Mutta sellainen pieni tihkusade ja tyyni ilma on mitä parhain lenkkeilysää. Kosteassa ja viileässä säässä on helppo juosta.
Joo useinkin. Tykkään siitä tunnelmasta, eikä tarvitse jakaa lenkkipolkua muiden kanssa.
Kyllä. Siitä saa kummasti energiaa.
Joskus, mutta tällaisessa syysmyrskyssä mikä nyt on niin en kyllä mene. Olen ollut koko päivän aamutakissa.
En mene koskaan kävelylle muuten vain, mutta jos menisin, menisin sateella.
En todellakaan mene. Inhoan sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, mutta tällaisessa syysmyrskyssä mikä nyt on niin en kyllä mene. Olen ollut koko päivän aamutakissa.
Syysmyrsky! :)
En.