Meillä on kaksi Macbookia, PC, Galaxy Tab ja kaksi älypuhelinta,
silti tulee joskus riitaa että kuka saa käyttää mitäkin. Lapset haluaisivat käyttää vain Macbookeja, muut laitteet on ihan tyhmiä niiden mielestä.
Kommentit (12)
voitin, meillä on 3 iphonea ja muuta härpäkettä
mä ajattelin et meinasit sanoa että silti ette osaa kommunikoida keskenänne eli keskustella asioista perheenne kesken, hyvä ap noi laitteet on siihen turhia ja usein saa aikaan vaan yksinäisiä ihmisiä.
t normi
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:57"]
mä ajattelin et meinasit sanoa että silti ette osaa kommunikoida keskenänne eli keskustella asioista perheenne kesken, hyvä ap noi laitteet on siihen turhia ja usein saa aikaan vaan yksinäisiä ihmisiä.
t normi
[/quote]
Ei me osatakaan keskustella. Ollaan vain koneella. Joskus kun eksytään samaan ruokapöytään tai vaikka lautapelin ääreen, tulee ihan nostalginen fiilis. On jotenkin outoa katsoa toista perheenjäsentä silmiin. Pitäisköhän ostaa vielä kolmas macbook... ap
No minä asun yksin ja minullakin on yksi macbook, yksi kannettava pc, samsung galaxy s3, iphone 4s ja lumia 820. Huikeeta... so not.
meillä on kaksi vessaa ja yks olohuone
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:37"]
No minä asun yksin ja minullakin on yksi macbook, yksi kannettava pc, samsung galaxy s3, iphone 4s ja lumia 820. Huikeeta... so not.
[/quote]
Kenen mielestä huikeeta? Surullistahan tää on. ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:39"]
[/quote]
Et sitten ihan taida ymmärtää lukemaasi..
[/quote]
Meillä kolmella hengellä kolme läppäriä, pöytämallin PC, kaksi iPadia, kolme iPhonea ja Lumia 920. Normisetti.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:39"]
[/quote]
Et sitten ihan taida ymmärtää lukemaasi..
[/quote]
[/quote]
Rautalangasta: sä luulet, että tää olis mun mielestä jotenkin huikeeta. Vastasin sulle juuri, ettei ole. ap
Miksi Galaxy, jos kuitenkin olette "Mäkki-ihmisiä" (Macbookit...)??
ok