Rohkaisin kaveria pyytämään ihastustaan treffeille
Vaikka tiesin, ettei kaverin ihastuksenkohde ole kiinnostunut kaveristani. Teinkö väärin? Nyt kaveri itkee minulle, kun sai pakit.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:38"]
Riippuu siitä miksi rohkaisit ? Vahingonilosta, ilkeydestä?
[/quote]
No juttuhan meni niin, että olin toiselta kaverilta kuullut, ettei ko. mies ole kiinnostunut kaveristani kuin pelkkänä kaverina. Kuulopuheita siis. Rohkaisin kuitenkin, koska ajattelin, että mistä sitä ikinä tietää, vaikka mies suostuisikin. En halunnut sekoittaa asioita joidenkin kuulopuheiden perusteella, vaan ajattelin, että varminta, kun kaveri kysyy suoraan mieheltä itseltään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:38"]
[/quote]
No juttuhan meni niin, että olin toiselta kaverilta kuullut, ettei ko. mies ole kiinnostunut kaveristani kuin pelkkänä kaverina. Kuulopuheita siis. Rohkaisin kuitenkin, koska ajattelin, että mistä sitä ikinä tietää, vaikka mies suostuisikin. En halunnut sekoittaa asioita joidenkin kuulopuheiden perusteella, vaan ajattelin, että varminta, kun kaveri kysyy suoraan mieheltä itseltään.
[/quote]
Olisko ennemmin kannattanut sanoa, että turha yrittää, ei se susta ole kiinnostunut? Kuulostaa julmalta sekin.
Olet tehnyt väärin. Sinuna pyytäisin kaveriasi keksimään itsellesi sopivan rangaistuksen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:07"]
Olet tehnyt väärin. Sinuna pyytäisin kaveriasi keksimään itsellesi sopivan rangaistuksen.
[/quote]
Eh... just. :D
Ihan oikein teit. Kiinnostuksen puute olisi selvinnyt kaverille ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin ennemmin, nyt kaveri suree hetken torjumista ja siitä toivuttuaan voi alkaa katselemaan uutta ihastuksen kohdetta.
No et sinä kyllä mikään oikea ystävä ole, enemminkin kaveri, joka ei ole kiinnostunut kuin omista asioistaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:16"]
No et sinä kyllä mikään oikea ystävä ole, enemminkin kaveri, joka ei ole kiinnostunut kuin omista asioistaan.
[/quote]
Mitä olisit itse tehnyt vastaavassa tilanteessa?