Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu: kuin tuhka tuuleen katoavat miehet

Vierailija
05.07.2020 |

Mikäs juttu tää on?

Olen koulutettu, 34-vuotias yhden pienen tyttöjen eronnut äiti. Olen ollut malli- ja missiskenessä aiemmin. Olen yhä urheilullinen eli pysynyt hoikkana ja terveenä. Minulla on pitkät hiukset ja tykkään pukeutua naisellisesti sekä meikata päivittäin. Olen asiantuntijatyössä.

Aikuiset miehet, 35-45 -vuotiaat miehet käyttäytyvät todella erikoisesti kun tässä sinkkuaikanani yhä useampi ukko muutamien treffien jälkeen a) lukee viestini mutta jättää vastaamatta yhtään mitään, b) ei lue viestiä mutta huomaan että herra on läsnä linjoilla.

Ymmärrän tällaisen käytöksen alle parikymppisiltä, hapuilevilta nuorilta jotka hahmottavat itseään ja ympäristöään.

Mutta koulutetut, isät, keski-ikäiset miehet myös ghostaavat. Vaikka olisi ollut jo seksiä ja sitä olisi kehuttu (eli on ollut miehelle tyydyttävää). Vaikka mies olisi sanonut että olen kaunis, ihana, hänelle sopiva jne. Vaikka hän olisi puhunut seuraavista treffeistä.

Mitä tässä tapahtuu? Kertokaa miehet itse, kiitos! Ja kertokaa naiset omia kokemuksianne ja arvioitanne, kiitos! :)

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa 2020-luvulle. Nuoret eivät halua enää sitoutua, mikä takaa myös iäkkäämmille miehille loputtoman leikkikentän - rahasta tai ilman. Jos jostain löydät miehen, jota kiinnostaa kotoilu fiksun keski-ikäisen yksinhuoltajanaisen kanssa, niin pidä siitä kynsin ja hampain kiinni.

Vierailija
102/109 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti deittailet sellaisia miehiä, jotka deittailevat muitakin malli- ja missiskenessä olleita naisia. Vaihda toisenlaisiin miehiin ja katso mitä tapahtuu.

Tämä.

Miksi AP valitset vain haihtuvia panomiehiä?

Suuntaa katseesi ei-niin-komeisiin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin.

Buahahahaha!!! HUUUTONAURUA !!!! 

Suuntaa katseesi Kilt-ti-miehiin ;)

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän toiseen ketjuun:

Nyt naiset ladatkaa se tinder.

Kirjoitat profiiliin selkeästi, jos etsit vakavaa suhdetta. Niin minä tein.

Sitten swaippaatte kaikki kiinnostavat sydämellä, joilla hyvä profiili ja ok kuvat.

Sitten ette jää kirjoittelemaan, vaan sovitte kaupungille kävelylenkkejä. Niitä voi tehdä useamman päivässä 45min max on hyvä ensitapaamiselle.

Toistan: Älä jää kirjoittelemaan pitkäksi aikaa, vaan tapaa asap.

Älä masennu, jos ei kiinnostavia osu kohdalle, vaan jatka tapailua. Ilmoita heti treffien jälkeen, jos ei kiinnosta, näin ei mies odottele turhaan.

Tapaa mahdollisimman moni ja nopeasti. Älä anna seksiä treffeillä, jos haluat vakavan suhteen löytää.

Tinder on masentava paikka, mutta sitä voi käyttää ihmisten tapaamiseen ja sieltä voi löytää sopivan, jos ei ota sitä liian vakavasti. Liukuhihnalta vaan näätte niitä tyyppejä ja opitte kuka voisi olla sopiva. Ette lupaa mitään, niin kukaan ei loukkaannu.

Ne jotka alkavat tivaamaan yhteen sitoutumista heti ovat liian vakavia.

Et tee mitään väärää, jos tapaat monia etkä tee mitään intiimiä heidän kanssaan. 3 treffien jälkeen voi vasta alkaa miettimään yhteen sitoutumista ellei sitä ennen ole jo muuta sovittu.

Mun mies erottui joukosta. Hän laittoi heti treffien jälkeen viestin, että haluaisi nähdä uudestaan ja seuraavilla treffeillä kysyi josko sitouduttaisiin vain meihin. Ei painostanut moneen kuukauteen seksiin, koska en ollut valmis. Se puoli toimii molempien osalta paremmin kuin muiden kanssa, joten höpinät siitä, että pitäs sitä olla heti on vääriä ainakin omalla kohdalla...

Toivottavasti joku toteuttaa tän neuvon. Olen usuttanut 3 naiskaveria sinne tällä metodilla ja he kaikki lopulta löysivät sopivan. Siis nekin joilla masennus meinas viedä voiton ja ajatteli ettei jonkun kanssa kannata edes nähdä, kun tuntuu väärältä. Tapaamaan vaan, sillä se on paras keino tutustua toiseen. Siellä on paljon miehiä jotka haluu pysyvän parisuhteen. Älkää liikaa analysoiko niitä kuvia.

Itse skippasin kaikki seksin etsijät ym

Sitten heräsit...

Vierailija
104/109 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten swaippaatte kaikki kiinnostavat sydämellä, joilla hyvä profiili ja ok kuvat.

Sitten ette jää kirjoittelemaan, vaan sovitte kaupungille kävelylenkkejä. Niitä voi tehdä useamman päivässä 45min max on hyvä ensitapaamiselle.

Älä masennu, jos ei kiinnostavia osu kohdalle, vaan jatka tapailua. Ilmoita heti treffien jälkeen, jos ei kiinnosta, näin ei mies odottele turhaan.

Tapaa mahdollisimman moni ja nopeasti. Älä anna seksiä treffeillä, jos haluat vakavan suhteen löytää.

Tinder on masentava paikka, mutta sitä voi käyttää ihmisten tapaamiseen ja sieltä voi löytää sopivan, jos ei ota sitä liian vakavasti. Liukuhihnalta vaan näätte niitä tyyppejä ja opitte kuka voisi olla sopiva. Ette lupaa mitään, niin kukaan ei loukkaannu.

Et tee mitään väärää, jos tapaat monia etkä tee mitään intiimiä heidän kanssaan. 3 treffien jälkeen voi vasta alkaa miettimään yhteen sitoutumista ellei sitä ennen ole jo muuta sovittu.

Mun mies erottui joukosta. Hän laittoi heti treffien jälkeen viestin, että haluaisi nähdä uudestaan ja seuraavilla treffeillä kysyi josko sitouduttaisiin vain meihin. Ei painostanut moneen kuukauteen seksiin, koska en ollut valmis. Se puoli toimii molempien osalta paremmin kuin muiden kanssa, joten höpinät siitä, että pitäs sitä olla heti on vääriä ainakin omalla kohdalla...

Toivottavasti joku toteuttaa tän neuvon. Olen usuttanut 3 naiskaveria sinne tällä metodilla ja he kaikki lopulta löysivät sopivan. Siis nekin joilla masennus meinas viedä voiton ja ajatteli ettei jonkun kanssa kannata edes nähdä, kun tuntuu väärältä. Tapaamaan vaan, sillä se on paras keino tutustua toiseen. Siellä on paljon miehiä jotka haluu pysyvän parisuhteen. Älkää liikaa analysoiko niitä kuvia.

Kannattaa todellakin kirjoittaa toive parisuhteesta profiiliin, koska sillä saa karsittua kaikki vähänkään sitoutumiskammoiset miehet, jotka karsastavat naisia, jotka tietävät, mitä haluavat. Lisäksi pitää mainita lapsi ja lapsen ikä, mikä myös karkottaa sellaiset miehet, joille se olisi ongelma. Jos et halua treffailla työttömiä tai mielenterveysongelmaisia, niin voit antaa heidän rauhassa pahoittaa mielensä ilman, että sun tarttisi ikinä vaihtaa sanaakaan heidän kanssaan. Jos ton jälkeen tulee mätsejä, niin karsit joukosta myös ne, jotka eivät pysty kertomaan nimeään ennen ekoja treffejä, että voisit tehdä jotain taustatutkimusta heistä. Mä en ainakaan tuhlaisi aikaani yhteenkään kävelylenkkiin sellaisen aikuisen ihmisen kanssa, jonka pitää salata identiteettinsä.

Vierailija
105/109 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todellakin kirjoittaa toive parisuhteesta profiiliin, koska sillä saa karsittua kaikki vähänkään sitoutumiskammoiset miehet, jotka karsastavat naisia, jotka tietävät, mitä haluavat. Lisäksi pitää mainita lapsi ja lapsen ikä, mikä myös karkottaa sellaiset miehet, joille se olisi ongelma. Jos et halua treffailla työttömiä tai mielenterveysongelmaisia, niin voit antaa heidän rauhassa pahoittaa mielensä ilman, että sun tarttisi ikinä vaihtaa sanaakaan heidän kanssaan. Jos ton jälkeen tulee mätsejä, niin karsit joukosta myös ne, jotka eivät pysty kertomaan nimeään ennen ekoja treffejä, että voisit tehdä jotain taustatutkimusta heistä. Mä en ainakaan tuhlaisi aikaani yhteenkään kävelylenkkiin sellaisen aikuisen ihmisen kanssa, jonka pitää salata identiteettinsä.

Pitääkö myös antaa puhelinnumero, osoite ja sotu?

Vierailija
106/109 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kertoisit esim. työpaikalla olevasi "malli- ja missisceneä", niin sulle naurettais päin naamaa. Kukaan korkeasti kouluttautunut ei puhu noin. Eikä kukaan yli 25-vuotias puhu noin. Ja luultavasti et ole sitä, koska jos olisit, niin et kyselisi täällä tuollaisia. Olet arvioinut tasosi väärin.

Vierailija
107/109 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä valitset miehiä joilla on mahdollisuus tehdä noin.

Onnea valintojesi kanssa, sekin toki kertoo paljon että olet eronnut. Ei mennyt aikaisemminkaan ihan nappiin :)

Vierailija
108/109 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jokin kriteereistäsi vaikuttaa siihen että valitset pois tietyt miehet. Seksiä voi olla, mutta miehen pitää kolahtaa eikä vain koska kuuluu olla. Seksiä voi odottaa. Suhtaudu avoimemmin deittailuun. Voin 40v naisena ja entisenä sinkkuna sanoa että deittailu oli nyt helpompaa kuin 32v, kun edellisellä kerralla olin sinkku. Mutta ehkä olen itse oppinut siinä ajassa mitä minä haluan. Pääsääntöisesti olen ollut suhteessa itseäni nuorempien miesten kanssa, ei toki isoja ikäeroja, mutta en rajaa pois että miehen aina pitäisi olla vanhempi ja pitempi. Luonne on kuitenkin tärkeämpi asia minulle.

Vierailija
109/109 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvin positiivinen käsitys itsestäsi.