Deittailu: kuin tuhka tuuleen katoavat miehet
Mikäs juttu tää on?
Olen koulutettu, 34-vuotias yhden pienen tyttöjen eronnut äiti. Olen ollut malli- ja missiskenessä aiemmin. Olen yhä urheilullinen eli pysynyt hoikkana ja terveenä. Minulla on pitkät hiukset ja tykkään pukeutua naisellisesti sekä meikata päivittäin. Olen asiantuntijatyössä.
Aikuiset miehet, 35-45 -vuotiaat miehet käyttäytyvät todella erikoisesti kun tässä sinkkuaikanani yhä useampi ukko muutamien treffien jälkeen a) lukee viestini mutta jättää vastaamatta yhtään mitään, b) ei lue viestiä mutta huomaan että herra on läsnä linjoilla.
Ymmärrän tällaisen käytöksen alle parikymppisiltä, hapuilevilta nuorilta jotka hahmottavat itseään ja ympäristöään.
Mutta koulutetut, isät, keski-ikäiset miehet myös ghostaavat. Vaikka olisi ollut jo seksiä ja sitä olisi kehuttu (eli on ollut miehelle tyydyttävää). Vaikka mies olisi sanonut että olen kaunis, ihana, hänelle sopiva jne. Vaikka hän olisi puhunut seuraavista treffeistä.
Mitä tässä tapahtuu? Kertokaa miehet itse, kiitos! Ja kertokaa naiset omia kokemuksianne ja arvioitanne, kiitos! :)
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies koulutettu, ehkä hyvässä asemassa ja treenattu on 35 - 45v deittimarkkinoiden huipulla. Sinulla se vaihe oli 15v sitten. On nuorempia ja kiinnostavampia tarjolla.
Täällä yritetään aivopestä naiset uskomaan, että he voivat treffailla vain vanhempia miehiä. Edelleen juuri tuossa 35-45 ikäluokassa on huomattava miesenemmistö. Keskimäärin tuon ikäinen suomalainen mies ei ole mitenkään edustava, ylipainoa ja pakenevia hiusrajoja. Nuoret naiset eivät kilpaa deittaile vanhempia miehiä. Jos näin olisi, se näkyisi tilastoissa, mutta pariskunnat ovat aika lailla saman ikäisiä.
Mitkä pariskunnat? Eihän noita kohta muita ole kuin sinkkuja ja ennen sotia pariutuneita.
Ikäasia tietenkin puhututtaa, mutta miesten nuoruuden arvostus ei ole mitään aivopesua. Asia yleisesti ottaen korostuu mitä laadukkaampi mies ja mitä enemmän on ikävuosia. Ei aivan aina mutta yleisesti.
Aloittajallakin on luullakseni haussa korkeakoulutettu "komistus" eli ns. silmää miellyttävä. Tuo sama miestyyppi on haussa naisten enemmistöllä, joten niitä mahdollisuuksia avautuu aina myös nuorempien suhteen. Se että miten mies lopulta valikoi tuossa tilanteessa, on sitten korkeampien voimien hallussa. Yleensä kuitenkin valikoidaan vähintään hieman nuorempi kumppani, erityisesti vanhemmiten.
Te voitte elää vaikka mitä voimafantasioita, mutta joku Ranskan nykyinen presidenttikin on luonnonoikku, suoranainen perverssi, eikä mikään miehen mitta.
Aivan, miehet ja myös muuten naiset arvostavat nuorempaa kumppania. Unohdat kuitenkin, että myös sen nuoremman kumppanin mielipiteellä on väliä. Ja nuoret yleensä valitsevat ikäisensä. Yhä yleisempää nykyisin on, että nainen on vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies koulutettu, ehkä hyvässä asemassa ja treenattu on 35 - 45v deittimarkkinoiden huipulla. Sinulla se vaihe oli 15v sitten. On nuorempia ja kiinnostavampia tarjolla.
Täällä yritetään aivopestä naiset uskomaan, että he voivat treffailla vain vanhempia miehiä. Edelleen juuri tuossa 35-45 ikäluokassa on huomattava miesenemmistö. Keskimäärin tuon ikäinen suomalainen mies ei ole mitenkään edustava, ylipainoa ja pakenevia hiusrajoja. Nuoret naiset eivät kilpaa deittaile vanhempia miehiä. Jos näin olisi, se näkyisi tilastoissa, mutta pariskunnat ovat aika lailla saman ikäisiä.
Mitkä pariskunnat? Eihän noita kohta muita ole kuin sinkkuja ja ennen sotia pariutuneita.
Ikäasia tietenkin puhututtaa, mutta miesten nuoruuden arvostus ei ole mitään aivopesua. Asia yleisesti ottaen korostuu mitä laadukkaampi mies ja mitä enemmän on ikävuosia. Ei aivan aina mutta yleisesti.
Aloittajallakin on luullakseni haussa korkeakoulutettu "komistus" eli ns. silmää miellyttävä. Tuo sama miestyyppi on haussa naisten enemmistöllä, joten niitä mahdollisuuksia avautuu aina myös nuorempien suhteen. Se että miten mies lopulta valikoi tuossa tilanteessa, on sitten korkeampien voimien hallussa. Yleensä kuitenkin valikoidaan vähintään hieman nuorempi kumppani, erityisesti vanhemmiten.
Te voitte elää vaikka mitä voimafantasioita, mutta joku Ranskan nykyinen presidenttikin on luonnonoikku, suoranainen perverssi, eikä mikään miehen mitta.
Aivan, miehet ja myös muuten naiset arvostavat nuorempaa kumppania. Unohdat kuitenkin, että myös sen nuoremman kumppanin mielipiteellä on väliä. Ja nuoret yleensä valitsevat ikäisensä. Yhä yleisempää nykyisin on, että nainen on vanhempi.
Näinhän se tietenkin on. Pariutumismarkkinoilla naiset yleensä valikoivat, mutta tilanne muuttuu aivan niiden halutuimpien miesten suhteen. Jos asiaa jotenkin karkeasti esimerkillistää, niin tavallisen näköinen korkeakoulutettu mies "valikoi" muutamista kiinnostuneista naisista. Komea korkeakoulutettu mies taas jo sadoista, ja komea statusmies tuhansista naisista. Silloin ne pinnalliset asiat herkästi korostuvat, kun tarjontaa kerran on valtavasti. Sama ilmiö on naisillakin, tosin he arvostavat miehen statusta huomattavasti enemmän kuin miehet naisten.
Vierailija kirjoitti:
Syynä voi olla pieni lapsesi. Harva haluaa uusperheitä, etkä ole ihan ykkösvalinta ikäistesi lapsettomien miesten joukossa. Eikä muuten kannata deittailla vanhempia miehiä. Kymmenen vuoden päästä sinulla on seksuaaliset huippuvuodet ja kumppanina 55 -vuotias aika pystymätön äijä.
Naisilla seksuaaliset huippuvuodet 45v, missä harhamaailmoissa te oikein elätte. :D Eiköhän ne huippuvuodet kummallakin sukupuolella ole ihan tutkitusti 20-30v, tuossa 45v keskitytään kaikkeen muuhun kuin seksuaaliseen hekumointiin. Onneksi, ei se mitään kaunista katseltavaa olisikaan.
Jos nainen on malli-missi 20v, harva mies ghostaa. Kun 34v entinen missi-malli ja yksi lapsi muokannut vartalon ja ikä näkyy kasvoista, ghostaajia on paljon enemmän.
No höh, vastaushan tuli toisessa lauseessasi. Ainako itsestäänselvyyksiä täytyy kysellä. Vain omega-mies haluaa kasvattaa toisen miehen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä voi olla pieni lapsesi. Harva haluaa uusperheitä, etkä ole ihan ykkösvalinta ikäistesi lapsettomien miesten joukossa. Eikä muuten kannata deittailla vanhempia miehiä. Kymmenen vuoden päästä sinulla on seksuaaliset huippuvuodet ja kumppanina 55 -vuotias aika pystymätön äijä.
Naisilla seksuaaliset huippuvuodet 45v, missä harhamaailmoissa te oikein elätte. :D Eiköhän ne huippuvuodet kummallakin sukupuolella ole ihan tutkitusti 20-30v, tuossa 45v keskitytään kaikkeen muuhun kuin seksuaaliseen hekumointiin. Onneksi, ei se mitään kaunista katseltavaa olisikaan.
Kyllä se taitaa monella naisella olla juuri tuo 40-50 vuoden ikä. Silloin on perinteisesti lapset lentäneet pesästä tai ainakin jo isoja, asema työelämässä vakiintunut, omat vanhemmat ei vielä vaadi hoitoa ja nainen on itsevarma ja kokenut, fyysisesti vielä hyväkuntoinen ikänsä puolesta.
Tietty tämä nykyinen kulttuuri missä lapsia aletaan edes ajattelemaan vasta +35- vuotiaana, on johtanut siihen että nykyään ihmiset elää jotain pikkulapsiarkea vielä + 40-vuotiaana.
Se että haukut toisten seksuaalisuutta kertoo ihan vain itsestäsi- eikä mitään kehuttavaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa: kiitos teille sydämellisille kirjoittajille, teidän viestit tässä ketjussa oikeasti saivat lämpimän mielen. Tsemppiä teille myös :) Yritetään sinnikkäästi löytää perhe ja mies tositarkoituksella, vaikka miehet ovatkin toisella kierroksella eivätkä kaikki halua sitoutua selvästikään. Jatkakaamme etsimistä, me ihanat naiset :)
Jos luit tosissasi vain naisten kommentit, niin en usko, että ongelmasi on ratkeamassa ihan lähiaikoina...
Bingo. Ei haluta neuvoja, vaan tukea. Mikään ei siis voi muuttua, vaan AP jatkaa ghostaamisen kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliset huippuvuodet :DDDD
Mut hei, 40 is the new 20!! Jep, jep, harhoissa on kivempi elää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheita vastauksia taas täällä.
AP, valitettava totuus on että ikähaarukassasi olevat miehet ovat ns toisella kierroksella, eivätkä halua sitoutua. Tällaiset miehet haluavat tapailla ja sekstailla kauniita ja mukavia naisia, mutta eivät halua sitoutua. Ja siksi satuilevat naisille että ovat myös etsimässä parisuhdetta jotta saavat seuraa ja seksiä.
Tinder miehet ovat 40-50 v miehissä täys miehiä jotka käytännössä etsivät vain kevytsuhteita, ei parisuhdetta. Vika ei siis ole sinussa vaan miehissä.
Minulla ihan sama kokemus, olen sporttinen, hoikka ja siro ja nätti 45-v nainen. Olen huomannut että miehet ovat sitoutumiskammoisia koska ovat eronneet pitkästä, kuivasta liitosta, eivätkä siksi kaipaa parisuhdetta.
Älä viiti yleistää. Itse tapailin naista hetken jolla oli pieni lapsi. Nainen vakuutti ettei lapsi ole este tutustumiselle ja on viikko viikko systeemillä. No, oli oikeasti totaali yyhoo. Laitoin viestiä ja pari puhelua. Ei vastannut. 2 viikon päästä sitten alkoi laittaa viestiä. Ilmeisesti saanut lapsensa johonkin. Tuli tunne, että mun pitäs olla valmiustilassa venttaamassa millon nainen haluaa nähdä jne ja lopulta alkoi haukkuminen miksi katosin. Itse ei vastannut 2 viikkoon mitään ja se on aika pitkä olla sanomatta yhtään mitään. Niin kiire kenelläkään ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksuaalisuus kylläkin paranee mitä vanhemmaksi tulee. Nuorena sain juuri ja juuri yhden orgasmin joskus ja nyt 4-5 orgasmia on ihan tavallinen per sessio. Toki kumppanit ovat nykyään paljon huomaavaisempia kuin nuorena, jolloin huono seksi oli se tavallisin juttu.
Seksuaalisuus ei ole sama asia kuin nuoria naisia ihannoiva seksikkyys tai kyky saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä et ihan ymmärtänyt tätä juttua. Se, että nainen on miehen mielestä 20 v seksuaalisesti huippu ei tarkoita, että se olisi sille naiselle itselleen mikään huippu. Nuoret naiset yrittävät miellyttää ja ovat epävarmoja, oma ilo jää vähemmälle. 40 v naisen seksi on yleensä paljon parempaa, siis naisen omasta mielestä. Siinä mielessä huippuvuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheita vastauksia taas täällä.
AP, valitettava totuus on että ikähaarukassasi olevat miehet ovat ns toisella kierroksella, eivätkä halua sitoutua. Tällaiset miehet haluavat tapailla ja sekstailla kauniita ja mukavia naisia, mutta eivät halua sitoutua. Ja siksi satuilevat naisille että ovat myös etsimässä parisuhdetta jotta saavat seuraa ja seksiä.
Tinder miehet ovat 40-50 v miehissä täys miehiä jotka käytännössä etsivät vain kevytsuhteita, ei parisuhdetta. Vika ei siis ole sinussa vaan miehissä.
Minulla ihan sama kokemus, olen sporttinen, hoikka ja siro ja nätti 45-v nainen. Olen huomannut että miehet ovat sitoutumiskammoisia koska ovat eronneet pitkästä, kuivasta liitosta, eivätkä siksi kaipaa parisuhdetta.Älä viiti yleistää. Itse tapailin naista hetken jolla oli pieni lapsi. Nainen vakuutti ettei lapsi ole este tutustumiselle ja on viikko viikko systeemillä. No, oli oikeasti totaali yyhoo. Laitoin viestiä ja pari puhelua. Ei vastannut. 2 viikon päästä sitten alkoi laittaa viestiä. Ilmeisesti saanut lapsensa johonkin. Tuli tunne, että mun pitäs olla valmiustilassa venttaamassa millon nainen haluaa nähdä jne ja lopulta alkoi haukkuminen miksi katosin. Itse ei vastannut 2 viikkoon mitään ja se on aika pitkä olla sanomatta yhtään mitään. Niin kiire kenelläkään ei ole.
Voi voi. Oletpa lapsellinen. Olepoa ensin yh-iskänä vaikkapa kuukausi, ja käydään sen jälkeen uudestaan tämä keskustelu. Vaikutat tosi itsekeskeiseltä, kuten suurin osa miehistä. Jotkut kasvavat aikuisiksi noin 35-vuotiaina, usea ei. Etkä myöskään vaikuta kypsäktä parisuhteeseen ja siihen mitä se vaatii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tästä tutkimuksiakin. Itsekin vasta nelikymppisenä aloin pitää seksistä ja seksistä tulee koko ajan parempaa. Harrastamme seksi
Ihan miehen kanssa kahden, eikä ole tarkoituskaan, että kukaan näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se tietenkin on. Pariutumismarkkinoilla naiset yleensä valikoivat, mutta tilanne muuttuu aivan niiden halutuimpien miesten suhteen. Jos asiaa jotenkin karkeasti esimerkillistää, niin tavallisen näköinen korkeakoulutettu mies "valikoi" muutamista kiinnostuneista naisista. Komea korkeakoulutettu mies taas jo sadoista, ja komea statusmies tuhansista naisista. Silloin ne pinnalliset asiat herkästi korostuvat, kun tarjontaa kerran on valtavasti. Sama ilmiö on naisillakin, tosin he arvostavat miehen statusta huomattavasti enemmän kuin miehet naisten.
En olisi itse halunnut tapailla mitään korkeakoulutettua statusmiestä. Rehellinen, tavallinen ja henkisesti tasapainoinen mies oli hakusessa ja sellaisen löysin.
Sulla on huono luonne. Ite oon ruma nainen ja miehet ihastuu aina.
Annat seksiä liian helposti. Ei sellaista voi parisuhteeseen ottaa.
Yhä uudelleen ja uudelleen naisia yllättää deittailemalla ja panemalla panomiehien kanssa pääsee panemaan panomiehien kanssa vaikka parisuhde kunnon miehen kanssa oli tavoite. Varmasti kannattaa nostaa rimaa että kelpuutat vain sen terävän huipun joka panee kaikkia muitakin naisia.
No ei muuta kuin jatkakaa ja kerrataan taas seuraavassa samanlaisessa aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Annat seksiä liian helposti. Ei sellaista voi parisuhteeseen ottaa.
Itse ainakin karsastan naisia, jotka kyllä voivat yhdenillanjutuille jakaa helposti, mutta jos ovat minun kanssa tosissaan, niin pihdataan niin maan perkeleesti. Se on ihan turha enää siinä vaiheessa alkaa kainoa leikkimään.
Ne miehet ei pidä sua niin hyvänä kuin itse pidät. Ikävästi sanottu mutta jos heissä heräisi jotain syvempiä tunteita niin ei ne mihinkään katoaisi. Nykyään on helppo vaihtaa ja seikkailla vain. Vaikeaa löytää mitään aitoa.
On taas vähä-älyiset jutut sinullakin.