Deittailu: kuin tuhka tuuleen katoavat miehet
Mikäs juttu tää on?
Olen koulutettu, 34-vuotias yhden pienen tyttöjen eronnut äiti. Olen ollut malli- ja missiskenessä aiemmin. Olen yhä urheilullinen eli pysynyt hoikkana ja terveenä. Minulla on pitkät hiukset ja tykkään pukeutua naisellisesti sekä meikata päivittäin. Olen asiantuntijatyössä.
Aikuiset miehet, 35-45 -vuotiaat miehet käyttäytyvät todella erikoisesti kun tässä sinkkuaikanani yhä useampi ukko muutamien treffien jälkeen a) lukee viestini mutta jättää vastaamatta yhtään mitään, b) ei lue viestiä mutta huomaan että herra on läsnä linjoilla.
Ymmärrän tällaisen käytöksen alle parikymppisiltä, hapuilevilta nuorilta jotka hahmottavat itseään ja ympäristöään.
Mutta koulutetut, isät, keski-ikäiset miehet myös ghostaavat. Vaikka olisi ollut jo seksiä ja sitä olisi kehuttu (eli on ollut miehelle tyydyttävää). Vaikka mies olisi sanonut että olen kaunis, ihana, hänelle sopiva jne. Vaikka hän olisi puhunut seuraavista treffeistä.
Mitä tässä tapahtuu? Kertokaa miehet itse, kiitos! Ja kertokaa naiset omia kokemuksianne ja arvioitanne, kiitos! :)
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä miten tämän nyt sanoisin. Tunnut kuvittelevan, että jokaisen miehen joka näkeekin profiilisi tulisi tulla ja kosia. Ja heti on miehessä, joku vika, kun se ei halua heti vannoa loppuelämän valoja vaan julmasti jättää sinut.
Ei kyse ole jättämisestä ja vaan katoamisesta, ghostauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä voi olla pieni lapsesi. Harva haluaa uusperheitä, etkä ole ihan ykkösvalinta ikäistesi lapsettomien miesten joukossa. Eikä muuten kannata deittailla vanhempia miehiä. Kymmenen vuoden päästä sinulla on seksuaaliset huippuvuodet ja kumppanina 55 -vuotias aika pystymätön äijä.
Naisilla seksuaaliset huippuvuodet 45v, missä harhamaailmoissa te oikein elätte. :D Eiköhän ne huippuvuodet kummallakin sukupuolella ole ihan tutkitusti 20-30v, tuossa 45v keskitytään kaikkeen muuhun kuin seksuaaliseen hekumointiin. Onneksi, ei se mitään kaunista katseltavaa olisikaan.
On tästä tutkimuksiakin. Itsekin vasta nelikymppisenä aloin pitää seksistä ja seksistä tulee koko ajan parempaa. Harrastamme seksi
Ihan miehen kanssa kahden, eikä ole tarkoituskaan, että kukaan näkisi.
Sidotko silmät mieheltäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä voi olla pieni lapsesi. Harva haluaa uusperheitä, etkä ole ihan ykkösvalinta ikäistesi lapsettomien miesten joukossa. Eikä muuten kannata deittailla vanhempia miehiä. Kymmenen vuoden päästä sinulla on seksuaaliset huippuvuodet ja kumppanina 55 -vuotias aika pystymätön äijä.
Naisilla seksuaaliset huippuvuodet 45v, missä harhamaailmoissa te oikein elätte. :D Eiköhän ne huippuvuodet kummallakin sukupuolella ole ihan tutkitusti 20-30v, tuossa 45v keskitytään kaikkeen muuhun kuin seksuaaliseen hekumointiin. Onneksi, ei se mitään kaunista katseltavaa olisikaan.
On tästä tutkimuksiakin. Itsekin vasta nelikymppisenä aloin pitää seksistä ja seksistä tulee koko ajan parempaa. Harrastamme seksi
Ihan miehen kanssa kahden, eikä ole tarkoituskaan, että kukaan näkisi.Sidotko silmät mieheltäkin?
Kirjoitin harrastamme en kirjoittanut, että vain minä harrastan. Ei kannata kommentoida, jos ei ymmärrä lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliset huippuvuodet :DDDD
Mut hei, 40 is the new 20!! Jep, jep, harhoissa on kivempi elää.
Naisen seksuaalisuus kylläkin paranee mitä vanhemmaksi tulee. Nuorena sain juuri ja juuri yhden orgasmin joskus ja nyt 4-5 orgasmia on ihan tavallinen per sessio. Toki kumppanit ovat nykyään paljon huomaavaisempia kuin nuorena, jolloin huono seksi oli se tavallisin juttu.
Seksuaalisuus ei ole sama asia kuin nuoria naisia ihannoiva seksikkyys tai kyky saada lapsia.
Kyseessä siis on naisen kokemus seksin laadusta, ja sitä kutsutte naisen seksuaalisuudeksi. Itse olisin seksuaalisuuden alle laittanut muitakin asioita, mutta ok.
Entäs pitäisikö sinun viestistä lukea rivien välistä, että kun pääsit eroon lastesi isästä, ja puhut kumppaneista, etkä kumppanista, niin silloin seksuaalisuutesi kukoistaa taas?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on malli-missi 20v, harva mies ghostaa. Kun 34v entinen missi-malli ja yksi lapsi muokannut vartalon ja ikä näkyy kasvoista, ghostaajia on paljon enemmän.
Voi kun tietäisitkin, kyllä meitä kauniita ja hoikkia 20-vuotiaitakin ghostataan.
Ongelma on ihan puhtaasti siinä, että elämämme lopunaikoja ja kaikki vaistoavat sen. Kukaan ei halua rakentaa mitään kenenkään kanssa, koska kenenkään ei voi luottaa. Ja vaikka voisikin, niin kohta räiskähtää joku anarkistinen tulipalo. Sosialistit ovat kylväneet miesten ja naisten välille niin paljon epäluottamusta, että seksi on ainoa, joka vielä jotenkin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheita vastauksia taas täällä.
AP, valitettava totuus on että ikähaarukassasi olevat miehet ovat ns toisella kierroksella, eivätkä halua sitoutua. Tällaiset miehet haluavat tapailla ja sekstailla kauniita ja mukavia naisia, mutta eivät halua sitoutua. Ja siksi satuilevat naisille että ovat myös etsimässä parisuhdetta jotta saavat seuraa ja seksiä.
Tinder miehet ovat 40-50 v miehissä täys miehiä jotka käytännössä etsivät vain kevytsuhteita, ei parisuhdetta. Vika ei siis ole sinussa vaan miehissä.
Minulla ihan sama kokemus, olen sporttinen, hoikka ja siro ja nätti 45-v nainen. Olen huomannut että miehet ovat sitoutumiskammoisia koska ovat eronneet pitkästä, kuivasta liitosta, eivätkä siksi kaipaa parisuhdetta.Älä viiti yleistää. Itse tapailin naista hetken jolla oli pieni lapsi. Nainen vakuutti ettei lapsi ole este tutustumiselle ja on viikko viikko systeemillä. No, oli oikeasti totaali yyhoo. Laitoin viestiä ja pari puhelua. Ei vastannut. 2 viikon päästä sitten alkoi laittaa viestiä. Ilmeisesti saanut lapsensa johonkin. Tuli tunne, että mun pitäs olla valmiustilassa venttaamassa millon nainen haluaa nähdä jne ja lopulta alkoi haukkuminen miksi katosin. Itse ei vastannut 2 viikkoon mitään ja se on aika pitkä olla sanomatta yhtään mitään. Niin kiire kenelläkään ei ole.
Voi voi. Oletpa lapsellinen. Olepoa ensin yh-iskänä vaikkapa kuukausi, ja käydään sen jälkeen uudestaan tämä keskustelu. Vaikutat tosi itsekeskeiseltä, kuten suurin osa miehistä. Jotkut kasvavat aikuisiksi noin 35-vuotiaina, usea ei. Etkä myöskään vaikuta kypsäktä parisuhteeseen ja siihen mitä se vaatii
Eli jos nainen ei vastaa kahteen viikkoon mitään, niin se on ok, mutta jos mies on laittanut viestiä ja puhelua perään ja ei jaksa ihmetellä, niin se on sitten väärin. Jos itse olisin tilanteessa mihin ei vastata kahteen viikkoon, niin olettaisin ettei toista kiinnosta jasen jälkeen on turha ottaa yhteyttä. Pari viikkoa on oikeasti pitkä aika olla sanomatta yhtään mitään ja vielä nykyaikana, kun kaikilla on naama luurissa kiinni muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ulkonäköihmiseltä ja pinnalliselta.
Naisessa pitää olla myös luonnetta ja sisältöä sielussa ja elämässä.Joo joo. Tällä palstalla pitää aina kertoa ensimmäisenä ulkonäkö, koska se on se naisen tärkein ominaisuus. Älkää nyt viitsikö.
Sivusta
Ihan validi pointti tuo ulkonäkö. Jos sitä ei olisi mainittu, niin ap olisi saanut listan:
- olet ruma
- olet lihava
- et huolehdi itsestäsiNäin ei ilmeisesti ap:n kohdalla ole. Syy ei ole ulkonäössä kaiketi.
Miehille (joillekin) kelpaa seksi rumemmaltakin ja ghostauksen syy on se, että sek su aali nen tarve tyydytetty.
Tämä. Ja sitten kun kerrot, ettei ulkonäössä tai koulutuksessa ole mitään vikaa, niin olet pinnallinen ja luulet itsestäsi liikoja.
Jos annat ekoilla treffeillä, annat liian helposti.
Jos et anna ekoilla, pihtaat.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan liian paljon kaikkea miehille ettei heidän itsetunto kestä noin upeaa ja itsenäistä naista.
Kiitoksia röhönauruista. Röökikin lipesi käsistä, kun kunnolla sai nauraa. Mutta siis asiaan rups.ahtanut yh ei aiheuta kenellekään itsetunto-ongelmia. Eivätkä ne edes liity toisiinsa; ei löydy korrelaatiota. Oikea vastaus on, että ap on helppo pa.no, joka jätetäån kalliolle lail nallin. Siihen en ota kantaa onko se oikein, mutta sitä tekee ihan kaikenlaisilla itsetunnoilla varustetut tyypit.
Itse 39 ja hetki sitten etsin uutta loppuelämäni parisuhdetta. Ap tekstissä huokuu pinnallisuus sekä oman maailman napa. Joten ei olisi ollut parisuhde ainesta minulle. En ole harrastanut yhden yön juttuja teini aikojen jälkeen mutta voisin kuvitella että sellaiseen olisin voinut erehtyä mutta en muuhun, pohja tietojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ulkonäköihmiseltä ja pinnalliselta.
Naisessa pitää olla myös luonnetta ja sisältöä sielussa ja elämässä.Joo joo. Tällä palstalla pitää aina kertoa ensimmäisenä ulkonäkö, koska se on se naisen tärkein ominaisuus. Älkää nyt viitsikö.
Sivusta
Ihan validi pointti tuo ulkonäkö. Jos sitä ei olisi mainittu, niin ap olisi saanut listan:
- olet ruma
- olet lihava
- et huolehdi itsestäsiNäin ei ilmeisesti ap:n kohdalla ole. Syy ei ole ulkonäössä kaiketi.
Miehille (joillekin) kelpaa seksi rumemmaltakin ja ghostauksen syy on se, että sek su aali nen tarve tyydytetty.
Tämä. Ja sitten kun kerrot, ettei ulkonäössä tai koulutuksessa ole mitään vikaa, niin olet pinnallinen ja luulet itsestäsi liikoja.
Jos annat ekoilla treffeillä, annat liian helposti.
Jos et anna ekoilla, pihtaat.
😀
Bingo! 😂
Hyvä kiteytys ainakin tämän palstan "viisauksista".
Oikeasti ja toivottavasti, reaalielämässä ihmiset ovat moniulotteisempia ja fiksumpia.
Ap, kannattaa jatkossa deitata vain harvoja mehiä, joihin olet jo alusta asti tutustunut f2f. Deittisovellukset ja -sivustot voi unohtaa.
Kirjoitin tämän toiseen ketjuun:
Nyt naiset ladatkaa se tinder.
Kirjoitat profiiliin selkeästi, jos etsit vakavaa suhdetta. Niin minä tein.
Sitten swaippaatte kaikki kiinnostavat sydämellä, joilla hyvä profiili ja ok kuvat.
Sitten ette jää kirjoittelemaan, vaan sovitte kaupungille kävelylenkkejä. Niitä voi tehdä useamman päivässä 45min max on hyvä ensitapaamiselle.
Toistan: Älä jää kirjoittelemaan pitkäksi aikaa, vaan tapaa asap.
Älä masennu, jos ei kiinnostavia osu kohdalle, vaan jatka tapailua. Ilmoita heti treffien jälkeen, jos ei kiinnosta, näin ei mies odottele turhaan.
Tapaa mahdollisimman moni ja nopeasti. Älä anna seksiä treffeillä, jos haluat vakavan suhteen löytää.
Tinder on masentava paikka, mutta sitä voi käyttää ihmisten tapaamiseen ja sieltä voi löytää sopivan, jos ei ota sitä liian vakavasti. Liukuhihnalta vaan näätte niitä tyyppejä ja opitte kuka voisi olla sopiva. Ette lupaa mitään, niin kukaan ei loukkaannu.
Ne jotka alkavat tivaamaan yhteen sitoutumista heti ovat liian vakavia.
Et tee mitään väärää, jos tapaat monia etkä tee mitään intiimiä heidän kanssaan. 3 treffien jälkeen voi vasta alkaa miettimään yhteen sitoutumista ellei sitä ennen ole jo muuta sovittu.
Mun mies erottui joukosta. Hän laittoi heti treffien jälkeen viestin, että haluaisi nähdä uudestaan ja seuraavilla treffeillä kysyi josko sitouduttaisiin vain meihin. Ei painostanut moneen kuukauteen seksiin, koska en ollut valmis. Se puoli toimii molempien osalta paremmin kuin muiden kanssa, joten höpinät siitä, että pitäs sitä olla heti on vääriä ainakin omalla kohdalla...
Toivottavasti joku toteuttaa tän neuvon. Olen usuttanut 3 naiskaveria sinne tällä metodilla ja he kaikki lopulta löysivät sopivan. Siis nekin joilla masennus meinas viedä voiton ja ajatteli ettei jonkun kanssa kannata edes nähdä, kun tuntuu väärältä. Tapaamaan vaan, sillä se on paras keino tutustua toiseen. Siellä on paljon miehiä jotka haluu pysyvän parisuhteen. Älkää liikaa analysoiko niitä kuvia.
Itse skippasin kaikki seksin etsijät ym
Vierailija kirjoitti:
Joskus on niin monta deittia tapailuvaiheessa, että osalle ei riitä aikaa. M40
Aijaa. Mä tapailin aina yhtä kerrallaan, muille kiinnostuneille sanoin että nyt on hankala hetki koska tapailen toista. Hyvin toimi, ja kaikille oli selvää missä mennään. M42
Siirrä katseesi niihin pulskiin kiltteihin ja kunnollisiin nörttimiehiin, jotka mieluummin pelaavat videopelejä ja katsovat Netflixiä salilla käymisen sijaan. Heillä on muutenkin huono menestys naisrintamalla, joten varmasti saisit heistä hyvän kumppanin. Työttömyyden, kunnianhimottomuuden tai kavereiden puutteen ei tule antaa haitata.
Vierailija kirjoitti:
Sitten swaippaatte kaikki kiinnostavat sydämellä, joilla hyvä profiili ja ok kuvat.
Sitten ette jää kirjoittelemaan, vaan sovitte kaupungille kävelylenkkejä. Niitä voi tehdä useamman päivässä 45min max on hyvä ensitapaamiselle.
Älä masennu, jos ei kiinnostavia osu kohdalle, vaan jatka tapailua. Ilmoita heti treffien jälkeen, jos ei kiinnosta, näin ei mies odottele turhaan.Tapaa mahdollisimman moni ja nopeasti. Älä anna seksiä treffeillä, jos haluat vakavan suhteen löytää.
Tinder on masentava paikka, mutta sitä voi käyttää ihmisten tapaamiseen ja sieltä voi löytää sopivan, jos ei ota sitä liian vakavasti. Liukuhihnalta vaan näätte niitä tyyppejä ja opitte kuka voisi olla sopiva. Ette lupaa mitään, niin kukaan ei loukkaannu.
Ne jotka alkavat tivaamaan yhteen sitoutumista heti ovat liian vakavia.Et tee mitään väärää, jos tapaat monia etkä tee mitään intiimiä heidän kanssaan. 3 treffien jälkeen voi vasta alkaa miettimään yhteen sitoutumista ellei sitä ennen ole jo muuta sovittu.
Mun mies erottui joukosta. Hän laittoi heti treffien jälkeen viestin, että haluaisi nähdä uudestaan ja seuraavilla treffeillä kysyi josko sitouduttaisiin vain meihin. Ei painostanut moneen kuukauteen seksiin, koska en ollut valmis. Se puoli toimii molempien osalta paremmin kuin muiden kanssa, joten höpinät siitä, että pitäs sitä olla heti on vääriä ainakin omalla kohdalla...
Toivottavasti joku toteuttaa tän neuvon. Olen usuttanut 3 naiskaveria sinne tällä metodilla ja he kaikki lopulta löysivät sopivan. Siis nekin joilla masennus meinas viedä voiton ja ajatteli ettei jonkun kanssa kannata edes nähdä, kun tuntuu väärältä. Tapaamaan vaan, sillä se on paras keino tutustua toiseen. Siellä on paljon miehiä jotka haluu pysyvän parisuhteen. Älkää liikaa analysoiko niitä kuvia.
Mitä siis käytännössä pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Älä masennu, jos ei kiinnostavia osu kohdalle, vaan jatka tapailua. Ilmoita heti treffien jälkeen, jos ei kiinnosta, näin ei mies odottele turhaan.Tapaa mahdollisimman moni ja nopeasti. Älä anna seksiä treffeillä, jos haluat vakavan suhteen löytää.
Ne jotka alkavat tivaamaan yhteen sitoutumista heti ovat liian vakavia.Et tee mitään väärää, jos tapaat monia etkä tee mitään intiimiä heidän kanssaan. 3 treffien jälkeen voi vasta alkaa miettimään yhteen sitoutumista ellei sitä ennen ole jo muuta sovittu.
Aikuinen nainen ja kuukausia odotellaan seksiä. Täytyy olla epätoivoinen mies :) Muuten ihan hyvä tapa, kun tapaa monta ja nopeasti on mahdollisuus tavata se oikea. Samaa mieltä, kirjoittelu viikkoja tai edes päivä on hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat seksiä liian helposti. Ei sellaista voi parisuhteeseen ottaa.
Itse ainakin karsastan naisia, jotka kyllä voivat yhdenillanjutuille jakaa helposti, mutta jos ovat minun kanssa tosissaan, niin pihdataan niin maan perkeleesti. Se on ihan turha enää siinä vaiheessa alkaa kainoa leikkimään.
On todella loukkaavaa miestä kohtaan kun joskus vahingossa selviää että itse sain pörrätä ympärillä viikkoja ja jotkut muut saaneet ekalla kertaa. M44
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tää nyt ole väärässä ketjussa? Tässä ketjussa miehet on niitä jotka ei halua nähdä uudestaan ja katoilee, ei niitä, jotka nainen valitsee jatkoon. Sun ohje on hyvä mutta ihan väärästä vinkkelistä tähän ketjuun.
- olet ruma
- olet lihava
- et huolehdi itsestäsi
Näin ei ilmeisesti ap:n kohdalla ole. Syy ei ole ulkonäössä kaiketi.