Deittailu: kuin tuhka tuuleen katoavat miehet
Mikäs juttu tää on?
Olen koulutettu, 34-vuotias yhden pienen tyttöjen eronnut äiti. Olen ollut malli- ja missiskenessä aiemmin. Olen yhä urheilullinen eli pysynyt hoikkana ja terveenä. Minulla on pitkät hiukset ja tykkään pukeutua naisellisesti sekä meikata päivittäin. Olen asiantuntijatyössä.
Aikuiset miehet, 35-45 -vuotiaat miehet käyttäytyvät todella erikoisesti kun tässä sinkkuaikanani yhä useampi ukko muutamien treffien jälkeen a) lukee viestini mutta jättää vastaamatta yhtään mitään, b) ei lue viestiä mutta huomaan että herra on läsnä linjoilla.
Ymmärrän tällaisen käytöksen alle parikymppisiltä, hapuilevilta nuorilta jotka hahmottavat itseään ja ympäristöään.
Mutta koulutetut, isät, keski-ikäiset miehet myös ghostaavat. Vaikka olisi ollut jo seksiä ja sitä olisi kehuttu (eli on ollut miehelle tyydyttävää). Vaikka mies olisi sanonut että olen kaunis, ihana, hänelle sopiva jne. Vaikka hän olisi puhunut seuraavista treffeistä.
Mitä tässä tapahtuu? Kertokaa miehet itse, kiitos! Ja kertokaa naiset omia kokemuksianne ja arvioitanne, kiitos! :)
Kommentit (109)
Aina yhtä älytöntä touhua tällä palstalla. Heti kun selvästi kaikin puolin laadukas nainen kirjoittaa deittailusta, tartutaan kaikkeen typerään ja epäolennaiseen kuten ilmiselvää autocorrectiin. Että olette tyhmää porukkaa.
Miehet on aika lailla paskoja tänä päivänä deittailuskenessä. Nainen kykenee tunteisiin mutta nämä äijät ajattelee vain alapäällään. Säälittäviä tapauksia.
Joskus on niin monta deittia tapailuvaiheessa, että osalle ei riitä aikaa. M40
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä älytöntä touhua tällä palstalla. Heti kun selvästi kaikin puolin laadukas nainen kirjoittaa deittailusta, tartutaan kaikkeen typerään ja epäolennaiseen kuten ilmiselvää autocorrectiin. Että olette tyhmää porukkaa.
Miehet on aika lailla paskoja tänä päivänä deittailuskenessä. Nainen kykenee tunteisiin mutta nämä äijät ajattelee vain alapäällään. Säälittäviä tapauksia.
Voit lukea tekstisi muutaman kerran ja sitten voit miettiä miksi kukaan mies ei sinua halua.
En mä tiedä miten tämän nyt sanoisin. Tunnut kuvittelevan, että jokaisen miehen joka näkeekin profiilisi tulisi tulla ja kosia. Ja heti on miehessä, joku vika, kun se ei halua heti vannoa loppuelämän valoja vaan julmasti jättää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin omalta kannaltani asiaa niin jos nainen on äiti niin mietin vain panemista.
Pitäisi olla ihan täydellinen match että voisin harkita äitiä vakavassa mielessä.
Luultavasti AP ei ole halukas tiputtamaan omaa rimaa tarpeeksi miesten suhteen ja nämä nykyiset miehet pitävät äitiä vain panona.
Juuri tämä asenne. Alapää edellä. Ja sillä sitten ylpeillään ja ollaan muka niin tasokkaita. Alinta kastia.
Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa: kiitos teille sydämellisille kirjoittajille, teidän viestit tässä ketjussa oikeasti saivat lämpimän mielen. Tsemppiä teille myös :) Yritetään sinnikkäästi löytää perhe ja mies tositarkoituksella, vaikka miehet ovatkin toisella kierroksella eivätkä kaikki halua sitoutua selvästikään. Jatkakaamme etsimistä, me ihanat naiset :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteistanne.
Joku kysyi koulutustani. En ole merkonomi. Olen KM siis kasvatustieteiden maisteri. Olen opiskellut erityispedagogiikkaa, yleistä kasvatustiedettä sekä johtamista. En tarkenna missä yliopistoistamme tai minkä vuosien aikana, koska mielelläni pysyn täällä anonyyminä itseni mutta ennen kaikkea tyttäreni tähden.
Harmillista, kun moni teistä juuttui kirjoitusvirheeseeni yhden pienen tyttären (eilä monikossa) äitinä olemisestani. Huomasin kirjoitusvirheen heti viestin lähetettyäni itsekin, mutta en löydä tässä Aihe vapaa -sovelluksessa muokkaamisen mahdollisuutta.
Tuntuu raskaalta, kun koitte aloitukseni pinnalliseksi! En ymmärtänyt, että koulutukseni ja työni tulee täällä avata.
Toivon lisää asiallisia kommentteja ghostaamisen toteutumisesta ja ilmiöstä. Kiitos.
Ehkä kannattaisi siis olla merkonomi. Sais miestä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut "malli- ja missiskenessä". Ehkä kuvittelet itsestäsi liikoja.
Pahin mihin voi Suomessa sortua:D. Koskaan ei saa kertoa että menee hyvin, on onnistunut jossain tai peri rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa: kiitos teille sydämellisille kirjoittajille, teidän viestit tässä ketjussa oikeasti saivat lämpimän mielen. Tsemppiä teille myös :) Yritetään sinnikkäästi löytää perhe ja mies tositarkoituksella, vaikka miehet ovatkin toisella kierroksella eivätkä kaikki halua sitoutua selvästikään. Jatkakaamme etsimistä, me ihanat naiset :)
Jos luit tosissasi vain naisten kommentit, niin en usko, että ongelmasi on ratkeamassa ihan lähiaikoina...
Aihe vapaa -sovellus XDDDDDDD SOVELLUS?????
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteistanne.
Joku kysyi koulutustani. En ole merkonomi. Olen KM siis kasvatustieteiden maisteri. Olen opiskellut erityispedagogiikkaa, yleistä kasvatustiedettä sekä johtamista. En tarkenna missä yliopistoistamme tai minkä vuosien aikana, koska mielelläni pysyn täällä anonyyminä itseni mutta ennen kaikkea tyttäreni tähden.
Harmillista, kun moni teistä juuttui kirjoitusvirheeseeni yhden pienen tyttären (eilä monikossa) äitinä olemisestani. Huomasin kirjoitusvirheen heti viestin lähetettyäni itsekin, mutta en löydä tässä Aihe vapaa -sovelluksessa muokkaamisen mahdollisuutta.
Tuntuu raskaalta, kun koitte aloitukseni pinnalliseksi! En ymmärtänyt, että koulutukseni ja työni tulee täällä avata.
Toivon lisää asiallisia kommentteja ghostaamisen toteutumisesta ja ilmiöstä. Kiitos.
Niin tarkoitin sillä, että lopetin lukemisen tuohon lapsi kohtaan sitä, että en tapaile naista jolla on lapsia, enkä siksi että kirjoitin kyseisen kohdan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti deittailet sellaisia miehiä, jotka deittailevat muitakin malli- ja missiskenessä olleita naisia. Vaihda toisenlaisiin miehiin ja katso mitä tapahtuu.
Tämä. Luulen, että ghostailu vähenisi, jos ap laskisi rimaansa.
Laske itse rimaasi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteistanne.
Naiset ne ghostaa eniten. Miehet ei sitten tiedä enää mitä tehdä ja tekee samaa kuin naisetkin eli, ghostaa.
Älypuhelimet on lopun aikojen varmin merkki. Kaikki normaali roskakoriin ja vaelletaan kuin zombiet.
Vierailija kirjoitti:
Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostattaa sitä omaa egoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteistanne.
Niin tarkoitin sillä, että lopetin lukemisen tuohon lapsi kohtaan sitä, että en tapaile naista jolla on lapsia, enkä siksi että kirjoitin kyseisen kohdan väärin.
Mutta ap ei puhunutkaan sinusta.
Mitäs jos käytöksessäsi on jotain mikä saa miehet vetäytymään? Oletko liian päällekäyvä, yrität mennä asioiden edelle, kerrot itsestäsi liikaa ekoilla treffeillä?
Toisaalta muistan myös itse miten tuon ikäluokan miehet tekivät noita ihme tempauksiaan, tulivat ja menivät selittelemättä ja kaiken olisi pitänyt olla ok. Kolmi-nelikymppiset miehet ovat siis kasikytluvun polvea, ja heidän kasvatuksensa taitaa näkyä nykyisessä treffailukulttuurissa. Joitain itseäni hieman vanhempia miehiä en voi sietää sen sovinismin, tyhmien vitsien ja nurkkakuntaisen ajatusmaailman takia.
Toisaalta mietin että otatko deittailun liian vakavasti. Mitä jos vain rauhassa katselisit ympärillesi ja lakkaisit vaatimasta selityksiä. Tuossakin otit puheeksi miten mies piti sinusta, mutta piditkö aidosti heistä? Sen nimittäin huomaa miten itse suhtaudut toiseen. Jos olet treffeillä ihailun kaipuusta, toinen aistii sen ja katoaa. SItä paitsi jätäkö yhtään jännitystä näihin viritelmiin, eli hyppäätkö sänkyyn liian äkkiä?
Kolmas asia tuli mieleen siitä, että etsitkö alitajuisesti juuri sitä miestyyppiä jonkä tiedät hylkäävän sinut. Mitä jos et aidosti halua vielä sitoutua ja sen vuoksi toimit noin kuin toimit jotta pystyt olemaan sitoutumatta?
Osuuko mikään palloista maaliinsa? Itsetutkiskelua kannattaa tehdä.
Oli se ikä ja elämäntilanne mikä tahansa, niin ei ihminen pääsääntöisesti ghostaa, jos on mielestään löytänyt jotain todella hyvää. Voi olla joo, että tokalla kierroksella on hankalampaa, ehkä, mutta silloinkin pätee tuo sama. Joku niistä ghostaajista on voinut olla joku patologinen katoaja, mutta jostain syystä ap nyt on tavannut miehiä, jotka eivät ole tarpeeksi syttyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ihan itse pelanneet itsensä ulos parisuhde markkinoilta. Pitäkää kivaa keskenänne.
Vaikutat pinnalliselta naiselta, joka harrastaa seksiä muutaman tapailun jälkeen.
Tämä. Luulen, että ghostailu vähenisi, jos ap laskisi rimaansa.