Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu: kuin tuhka tuuleen katoavat miehet

Vierailija
05.07.2020 |

Mikäs juttu tää on?

Olen koulutettu, 34-vuotias yhden pienen tyttöjen eronnut äiti. Olen ollut malli- ja missiskenessä aiemmin. Olen yhä urheilullinen eli pysynyt hoikkana ja terveenä. Minulla on pitkät hiukset ja tykkään pukeutua naisellisesti sekä meikata päivittäin. Olen asiantuntijatyössä.

Aikuiset miehet, 35-45 -vuotiaat miehet käyttäytyvät todella erikoisesti kun tässä sinkkuaikanani yhä useampi ukko muutamien treffien jälkeen a) lukee viestini mutta jättää vastaamatta yhtään mitään, b) ei lue viestiä mutta huomaan että herra on läsnä linjoilla.

Ymmärrän tällaisen käytöksen alle parikymppisiltä, hapuilevilta nuorilta jotka hahmottavat itseään ja ympäristöään.

Mutta koulutetut, isät, keski-ikäiset miehet myös ghostaavat. Vaikka olisi ollut jo seksiä ja sitä olisi kehuttu (eli on ollut miehelle tyydyttävää). Vaikka mies olisi sanonut että olen kaunis, ihana, hänelle sopiva jne. Vaikka hän olisi puhunut seuraavista treffeistä.

Mitä tässä tapahtuu? Kertokaa miehet itse, kiitos! Ja kertokaa naiset omia kokemuksianne ja arvioitanne, kiitos! :)

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ulkonäköihmiseltä ja pinnalliselta.

Naisessa pitää olla myös luonnetta ja sisältöä sielussa ja elämässä.

Vierailija
2/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota henkilökohtaisesti. Elämme kertakäyttökulttuurissa, jossa parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi ja deittailukin on lähinnä vain ajan kulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuisin ihmiseen kunnolla ennen seksiin etenemistä.

Vierailija
4/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... yhden pienen tytöN eronnut äiti. Lopetin lukemisen tähän.

Vierailija
5/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamasi miehet keräilee vain sulkia hattuunsa. Ei ne mistään aidosta ole kiinnostuneita. Vika on heissä, ei sinussa. Damaged goods.

Vierailija
6/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi deittailet jotain itseäsi vanhempia miehiä jos heistä on vain harmia?

Vierailija
7/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on paremman näköisiä ja nuorempia naisia mielessä.

Vierailija
8/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan liian paljon kaikkea miehille ettei heidän itsetunto kestä noin upeaa ja itsenäistä naista.

Vierailija
9/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhden pienen tyttöjen eronnut äiti". En vastais minäkään jos kirjoitus on tuota tasoa.

Vierailija
10/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ulkonäköihmiseltä ja pinnalliselta.

Naisessa pitää olla myös luonnetta ja sisältöä sielussa ja elämässä.

Joo joo. Tällä palstalla pitää aina kertoa ensimmäisenä ulkonäkö, koska se on se naisen tärkein ominaisuus. Älkää nyt viitsikö.

Sivusta

Vierailija
11/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ulkonäkösi lisäksi mitään muuta annettavaa miehelle? Enkä tarkoita petipuuhia. Kolmevitoset miehet ymmärtävät vaatia naiselta jo varmaan muitakin ominaisuuksia kuin kauniin ja hyvin ylläpidetyn kropan petiin. 

Vierailija
12/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaamasi miehet keräilee vain sulkia hattuunsa. Ei ne mistään aidosta ole kiinnostuneita. Vika on heissä, ei sinussa. Damaged goods.

Kuka ne ghostaavat miehet valitsee, jos ei ap?

Vierailija
13/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut "malli- ja missiskenessä". Ehkä kuvittelet itsestäsi liikoja.

Vierailija
14/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että et ole se ykköspalkinto jonka jokainen mies haluaa. Voi olla, että olet omasta mielestäsi lista upeita ominaisuuksia ja se näkyy käytöksestäsi.

Vierailija
15/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita vastauksia taas täällä.

AP, valitettava totuus on että ikähaarukassasi olevat miehet ovat ns toisella kierroksella, eivätkä halua sitoutua. Tällaiset miehet haluavat tapailla ja sekstailla kauniita ja mukavia naisia, mutta eivät halua sitoutua. Ja siksi satuilevat naisille että ovat myös etsimässä parisuhdetta jotta saavat seuraa ja seksiä.

Tinder miehet ovat 40-50 v miehissä täys miehiä jotka käytännössä etsivät vain kevytsuhteita, ei parisuhdetta. Vika ei siis ole sinussa vaan miehissä.

Minulla ihan sama kokemus, olen sporttinen, hoikka ja siro ja nätti 45-v nainen. Olen huomannut että miehet ovat sitoutumiskammoisia koska ovat eronneet pitkästä, kuivasta liitosta, eivätkä siksi kaipaa parisuhdetta.

Vierailija
16/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Tinder tai muu käytössä

2) Sieltä bongaamasi miehet

3) Seksiä nopeasti

4) Jälkikasvua

5) Olet tyhmä

Siinä se on typistettynä.

Mutta kun ei sen tarvitse noinkaan olla. Esimerkiksi itselläni ei ole eikä tule minkään maailman tindereitä, seksiä en koskaan harjoita tuntemattomien miesten kanssa eli ainakin kuukauden tapailut pitää olla alla, jälkikasvua ei ole, tyhmä en ole. Enkä läski enkä ruma. Siitä huolimatta miehet vain ghostailee.

Itse olen totaalisen luovuttanut. Olkoon sitten. Keskityn energiani muuhun.

Tsemppiä ap.

Vierailija
17/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti deittailet sellaisia miehiä, jotka deittailevat muitakin malli- ja missiskenessä olleita naisia. Vaihda toisenlaisiin miehiin ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
18/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa noiden keski-ikäisenä setämiesten tapailu. Tapailkaa nuoria miehiö

Vierailija
19/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteistanne.

Joku kysyi koulutustani. En ole merkonomi. Olen KM siis kasvatustieteiden maisteri. Olen opiskellut erityispedagogiikkaa, yleistä kasvatustiedettä sekä johtamista. En tarkenna missä yliopistoistamme tai minkä vuosien aikana, koska mielelläni pysyn täällä anonyyminä itseni mutta ennen kaikkea tyttäreni tähden.

Harmillista, kun moni teistä juuttui kirjoitusvirheeseeni yhden pienen tyttären (eilä monikossa) äitinä olemisestani. Huomasin kirjoitusvirheen heti viestin lähetettyäni itsekin, mutta en löydä tässä Aihe vapaa -sovelluksessa muokkaamisen mahdollisuutta.

Tuntuu raskaalta, kun koitte aloitukseni pinnalliseksi! En ymmärtänyt, että koulutukseni ja työni tulee täällä avata.

Toivon lisää asiallisia kommentteja ghostaamisen toteutumisesta ja ilmiöstä. Kiitos.

Vierailija
20/109 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti deittailet sellaisia miehiä, jotka deittailevat muitakin malli- ja missiskenessä olleita naisia. Vaihda toisenlaisiin miehiin ja katso mitä tapahtuu.

Tämä.

Miksi AP valitset vain haihtuvia panomiehiä?

Suuntaa katseesi ei-niin-komeisiin kiltteihin ja kunnollisiin miehiin.