Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat tarjottavan hautajaisissasi? Entä musiikkipuoli?

Vierailija
05.07.2020 |

Mun hautajaisissa haluan tarjottavan ainakin erilaisia pizzoja, salaatteja, tosi mehevää täytekakkua. Ei virsiä, ei edes kirkossa. Kirkossa voisi soida Secret Gardenin Nocturne. Alkumusiikki kirkossa Albinoni-Adagio ja loppumusa Bach-Air.
Näillä mietteillä alkavaan viikkoon.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ihmistä ja ketä olette ajatellut kutsua hautajaisiinne?

Vierailija
22/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen silloin kuollut. Matojen ruokaa. Mitä väliä niillä hautajaisilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AC/DC:n Highway to Hell olisi ihan passeli hautajaisiin.

Hells Bells olisi myös mukava vaihtoehto.

Vierailija
24/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tarvitse hautajaisia pitää. Tuhkaus ja tuhkien sirottelu muistolehtoon, edes kiveä ja hautaa ei tarvita.

Vierailija
25/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohivoileivät ja shampagnea.

Vierailija
26/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coffin dance

Vierailija
27/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpestyä jauhenlihaa 250 g/hlö.

Vierailija
28/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinit pitää olla laadukkaita, ei mitään hanaviiniä. Pöytiin tarjoilu, kolme ruokalajia. Ehkä väliin myös juustot ja porttia. Voimakasta torvimusiikkia.

Vierailija
29/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hautajaiseni tapahtuvat metsässä, jossa luonnon eläimet ja hyönteiset syövät mätänevän ruumiini. Mutta siihen on vielä kymmeniä vuosia aikaa.

Vierailija
30/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni tietää toiveeni: tuhkaus ja uurnan upotus mökkijärveen. En halua mitään uskonnollista, en edes ristisymbolia.

"Hautajaisiin" ei tarvitse kutsua ketään. Mitä vähemmän porukkaa, sen parempi. Syökööt ja juokoot mökilläni mitä haluavat, luultavasti grilliruokaa ja viiniä.

Vierailija
31/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun hautajaiseni tapahtuvat metsässä, jossa luonnon eläimet ja hyönteiset syövät mätänevän ruumiini. Mutta siihen on vielä kymmeniä vuosia aikaa.

Kukaan ei tiedä aikaa ei paikkaa, milloin aika on.

Mutta sen varmasti tiedät, että kuvailemasi "hautajaiset" eivät ole mahdolliset.

Vierailija
32/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon, enkä muutenkaan halua niitä sukulaisia patsastelemaan ja teeskentelemään, joita ei nytkään kiinnosta. Ystäviä ei ole.

Vierailija
33/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida pitää hautajaisia. Haluaisin elävien pitävän kunnon raikulibileet ja musiikkina vaikka Mötley Crew:n Kickstart my heart. Ei taida onnistua.

Vierailija
34/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako ihmistä ja ketä olette ajatellut kutsua hautajaisiinne?

Hmm. kai sitä pitäisi laatia listaa ja laittaa kutsuja menemään, ajankohta vaan on vielä auki.

Vierailija
35/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi yksi toive hautajaisiini: Kenenkään ei tarvitse tuhlata niiden takia euroakaan. Ei siis kukkia, ei addresseja, ei hautajaisvaatteita. Kukikkaat, keltaiset, valkoiset ja raidalliset, kaikki arkivaatteet kunnioittavat minun vapaata elämääni parhaiten.

Vierailija
36/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi?  lu aa kaikille. MUssiikki: "Hell is only half full."

Vierailija
37/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut täytyy tuhkata, sitä ennen kaikki mahdolliset elimet saa hyödyntää joku niitä tarvitseva, mikäli niille on käyttöä ja ovat siinå kunnossa että voi käyttää. Tuhkauksen voi suorittaa sellaisessa pahvilaatikossa, mitä ne nyt ovat, mutta ei tarvitse kallista arkkua ostaa sitä varten. Tuhkat voi sirotella johonkin, ei tarvitse hautapaikkaa tai kiveä. En halua mitään isoa tilaisuutta. Jos kuolen nuorena, niin omat lapset ja vanhempani, jos vanhana niin omat lapset ja mahdolliset lapsenlapset. Olen "korvamerkinnyt" itselleni hautajaisrahat, jotka riittävät tuhkaukseen, uurnaan, muistokirjoituksiin, johonkin pieneen muistotilaisuuteen jne.

Vierailija
38/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä aikaa ei paikkaa, milloin aika on.

Mutta sen varmasti tiedät, että kuvailemasi "hautajaiset" eivät ole mahdolliset.

Kyllä ne tulevat olemaan juuri sellaiset. En halua kuolla vaipoissa sairaalassa. Heti kun tulee tunne sitten +70 ettei kaikki ole kehossa hyvin, niin lähden vaeltamaan metsään. Syön hyvin ja sitten tintaan niin paljon 60% viinaa että viikatemies saapuu.

Vierailija
39/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Misere mei, Deux biisipuolella.

Ruokina mariekeksiä kymmenillä eri juustoilla. Fondueta toastilla jne. Suklaakakkua.

Raakaa lämmintä sisäfilettä dipeillä

Ja miksei joku ulkoteltta täynnä viinaa jos viettää aikansa parhaiten sillai.

Ja tietty highway to hell jossain vaiheessa

Miksei joku prinz igor, moldau jne sinne väliin

Erthe upon erthe ois samoin kiva muistutus kuolevaisuudesta

kunhan ei vaan chopania, en vaan kestä sitä piano pinkutusta.

Hyvät bileet. Lopulta voisi arpoa fyrkkani niiden väliltä ketkä tuli bilettämään.

Vierailija
40/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uranus the magician ois kiva sävellys

Ihanan arvaamaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi