Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat tarjottavan hautajaisissasi? Entä musiikkipuoli?

Vierailija
05.07.2020 |

Mun hautajaisissa haluan tarjottavan ainakin erilaisia pizzoja, salaatteja, tosi mehevää täytekakkua. Ei virsiä, ei edes kirkossa. Kirkossa voisi soida Secret Gardenin Nocturne. Alkumusiikki kirkossa Albinoni-Adagio ja loppumusa Bach-Air.
Näillä mietteillä alkavaan viikkoon.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hautajaisia. Miksi haluaisin?

Vierailija
2/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kirjattu ylös, jotta jälkipolvien on helppo omassa surussaan tilaisuus järjestää. Päivämäärää en kuitenkaan osanut laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tequilaa + dimmu borgir

Vierailija
4/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla vois olla kunnon karjalainen pitopöytä. Lihaa, kalaa, karjalanpiirakoita... ruokaa niin paljon että kuokkavierailleki riittää. Musiikki olis raskasta. Kunnon hevi-bileet

Vierailija
5/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokana raikkaat voileivät kera makaronilaatikon (200 g/surija). Musiikkina "Pohjolan Pidot" repeatina.

Vierailija
6/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kahden vaiheilla musiikin suhteen. Haluaisinko Beethovenin viidennen, Sielun Veljiä ja muita suosikkejani vai jotakin karmeinta roskaa, inhokkejani, kun minun ei tarvitse niitä enää kuunnella.

Vierailija
7/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikissa jotain aika perinteistä, olen perinteinen ihminen. Tarjoiluna ehdottomasti muhkea pitopöytä. Inhoan pihistelyjuhlia, joihin ihmisten pitää juosta ja tarjolla jotain "kevyttä". Syynä tietysti se, että halutaan päästä mahdollisimman halvalla ja kuvitellaan, että se suolainen piiras ja juustokakku riittää ateriaksi.

Vierailija
8/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaron Caravan

Mansikkamargaritat 🍓

Vierailija
9/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AC/DC:n Highway to Hell olisi ihan passeli hautajaisiin.

Vierailija
10/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaaminen krematoriossa, mutta läheiset saavat päättää tilaisuudesta, eli mitä tarjotaan tai soitetaan. Heitä vartenhan se koko tapahtuma on ja saavat muistella minua miten itse haluavat.  

Vierailija
11/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua ja humppaa.

Vierailija
12/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli ennen kuolemaansa järjestänyt hautajaisensa. Ruokana oli karjalanpaistia lisukkeineen ja kakkua niin ettei kenellekään jäänyt nälkä. Musiikkina oli Juicen Norjalainen villapaita sellolla soitettuna. Ja toki puheet rakkaimmille oli itse kirjoitettu. Oli hienoin muistotilaisuus missä olen ollut ja tuntui todella hyvältä päättää elämä mummon kanssa juuri hänen haluamallaan tavalla jolloin itsellekin jäi erittäin kiitollinen ja loppuunkäsitelty hyvä olo. Muistokirjoituksen lehteen mummo oli myös valinnut itse: Kun minä synnyin muut nauroivat, mutta minä itkin. Kun minä kuolin muut itkivät, mutta minä nauroin.

Vierailija
13/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilemusiikkia, aasialaista ruokaa, viunaa ja herkkuja. En kuulu kirkkoon.

Vierailija
14/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkina Abbaa. Alkusoittona Arrival.

Vierailija
15/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään musiikkia. Inhoan musiikkia kaikessa muodossaan. Ruuallakaan ei ole väliä, en ole mikään hifistelijä. Kahvia ja pullaa ja sulhaspiirakoita munavoilla. Mutta vaatteet, kaikilla pitää olla punaista yllä, myös minulla vainajalla. Se on aina ollut lempivärini.

Vierailija
16/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hajota hiljaa metsään ilman ihmisiä ja muuta turhaa. Eli linnunlaulu musiikkina☺

Vierailija
17/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta jää rahaa pitää minkäänlaisia peijaisia.

Sisaret voivat käydä omalla kustannuksellaan kahvilla muistokseni, kun ruumiini on siunattu ja viety poltettavaksi.

Tuhkan hakevat sitten krematoriosta ja vievät muistolehtoon.

Vierailija
18/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan islamilaisen hautauksen.

Vierailija
19/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tarjoiluna voileipäkakkua. Lauluina Myrskyluodon Maija ja Niin kaunis on maa. Muistokirjoituksena: 

Et ole ikiunessa, et ole poissa,

olet tuhat tuulta puistikoissa,

olet valon välke aallokossa,

olet timantti hankien loistossa.

Et ole jättänyt meitä, et ole vaiti,

olet lintujen laulu taivaalla,

olet kuiskaus viljapellolla,

olet henkäys rakkaasi poskella.

Hehe. Kaikki mietitty.

Vierailija
20/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkiina menee tämä:

Tarjoilut sun muut tilpehöörit ei enää kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme