joku osti 2006 vuosimallinnvolvoon tänään varaosia
14 vuotta vanha auto! Monikaan ei jaksa katsoa vaimoakaan niin kauaa.
Kommentit (21)
Tuon ikäinen Volvo voi jo tarvita varaosia. On monta merkkiä, jotka eivät enää tarvitse.
Vanhat vaimotki tarvii varaosia kun meinaa alkaa rupsahtamaan
Mun Volvo on vm. 87. Varaosia tosiaan joskus tarvii, enimmäkseen sen kun ajaa vaan.
Mikä ongelma tuossa vm 2006 Volvossa muka on? Penkit on kuitenkin tuossa 2006 Volvossa paljon paremmat kuin uusissa japanilaisissa tai korealaisissa. Kyllä pitkää matkaa mieluummin tuolla Volvolla ajaisi kuin uudella japsilla.
Kestävä auto siis. Toivottavasti minunkin autoni on yhtä pitkäikäinen.
Teslaan ei taida edes saada varaosia, menee kerralla vaihtoon. Ja luonto kiittää
AP on langennut autotehtaiden markkinointimiesten aivopesuun.
Vierailija kirjoitti:
Mun Volvo on vm. 87. Varaosia tosiaan joskus tarvii, enimmäkseen sen kun ajaa vaan.
Kunnon laatuauto. Rautaa ja ruotsalaista terästä, jämäkät puskurit. Muovia tuon ikäisessä lähinnä vain ohjaamossa. Kannattaa pitää!
Mulla on Ford Focus. Penkkien verhoilu kuin tehtaalta tullut. Tietokoneita riittää että kun sanoo autolle mitä nopeutta haluan niin ajaa itsekseen, minä hoidan ratin. Auto pitää tuulilasin näkyvissä sateesta riippumatta ja lämpötila on aina oikea ilmastonnissa. Tietokoneet hoitaa kaiken muun kuin ratin käännön ja jarrutuksen. Kulutus sopivissa olosuhteissa 5,6 litraa sataselle bensalla. Ja on vm. 2006.
Olen koeajanut naisia neljltä eri vuosikymmeneltä. Uusimpien tuntuma ei usein ole hyvä. Ajotuntuma on kuollut. Vanhemmissa malleissa on enempi ajamisen tuntua ja palautekin on parempi.
Onko tällä vuosituhannella autot muuttuneet merkittävästi parempaan suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Ford Focus. Penkkien verhoilu kuin tehtaalta tullut. Tietokoneita riittää että kun sanoo autolle mitä nopeutta haluan niin ajaa itsekseen, minä hoidan ratin. Auto pitää tuulilasin näkyvissä sateesta riippumatta ja lämpötila on aina oikea ilmastonnissa. Tietokoneet hoitaa kaiken muun kuin ratin käännön ja jarrutuksen. Kulutus sopivissa olosuhteissa 5,6 litraa sataselle bensalla. Ja on vm. 2006.
Eikä isompia remontteja. Ja koko auton historian katsastuksesta aina ekalla läpi.
Lol. Kaikki yli MY2000 autot on pilattu OBD2-paskeella. Tuota uudempaa en koskaan laita.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä vuosituhannella autot muuttuneet merkittävästi parempaan suuntaan?
Mielestäni ei. Ajotuntuman perusteella parhaat BMW:t tehtiin siinä 1997-2003. Mielestäni silloin tehtiin BMW:n osalta ne onnistuneimmat Ajajan autot. Uudet autot keskittyy enemmän turvatekniikkaan, ajoavustimiin, tietoviihteeseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jouduttiin luopumaan vm. 76 Volvosta, kun ei enää saatu varaosia.
Naiset ovat vähän kuin viini, parhaat vaan paranevat vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Kaikki yli MY2000 autot on pilattu OBD2-paskeella. Tuota uudempaa en koskaan laita.
Minne sen laitat?
Eiköhän sekä auto että vaimo ole hankittu käytettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen Volvo voi jo tarvita varaosia. On monta merkkiä, jotka eivät enää tarvitse.
Eivätkö tuon ajan Volvot olleet Fordeja, vai joko kiinalaiset olivat sen ostaneet?
Olet aika nokkela! Hulvaton vertaus! Jatka samaan malliin! Hienoa!