Suuttuuko naapuri jos imuroin sunnuntaina klo 21?
Imurointiin menee noin 10 min jos sitäkään tässä yksiössä. Suuttuukohan naapuri jos imuroin yhdeksältä? Maha vielä täys ruuasta niin en jaksa riehua vielä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut koko viikonloppu aikaa siivota kämppä, niin on ainakin huonoa suunnitellua aloittaa imurointi, pyykinpesu ja mattojen piiskaaminen sunnuntai-iltana klo 21. Tosin siihenkin on vielä aikaa noin 55 minuuttia.
Miks kukaan siivois viikonloppuna.....
Vaikea sanoa kun en tunne naapuriasi. Oma naapurini ei varmaan piittaisi mitään vaikka alkaisin soittaa rokkia täysillä keskellä yötä kun se on kuuro.
Mee se imuri kourassa vielä lupaa kysymään?
Senkus imuroit ja jos joku valittaa niin sanot vain että BLM!
Hiljaisuushan alkaa useimmiten klo 22, eli antaa mennä. Tosin mikset imuroisi jo nyt?
Hiljaisuus alkaa talosta riippuen kai 22 tai 23, eli 21 voi vielä aivan hyvin kuulua elämisen ääniä. Jos et ota joka sunnuntain rutiiniksi, niin ei kerrasta voi suuttua.
Ei suutu jos asut omakotitalossa ja matkaa lähimpään naapuriin on enemmän kuin 30m
Jos hiljaisuus alkaa klo 22,niin mielestäni voi imuroida klo 21, ei mene kauan eikä pidä niin paljon meteliä kuin vaikka pesukone.
Sunnuntai on pyhäpäivä ja metelöintiä pitäisi välttää. Mikset voi imuroida huomenna? Mutta jos et nyt joka ikinen viikko imuroi klo 21 sunnuntaina tai pidä muuten hirveää älämölöä niin tuskin häiriintyy 10 minuutista ellet sitten tiedä, että naapurissa asuu lapsia, jotka ovat todennäköisesti jo nukkumassa. Jos siis välität, mitä tästä keskustelusta voi olettaa. Se on hienoa ja harvinaista nykypäivänä. Järki päässähän näissä asioissa pitäisi vain muistaa pitää. Yleensä auttaa, että kääntää asian niin, että haittaisiko se minua? Haittaisiko se minua hänen tilanteessaan?
Jos tuo on sun pienin murhe niin tuu kuuntelee 22.00 - 06.00 välisenä aikana meteliä, pauketta, kantapää jyskettä yms
Imuroida voi silloin kun lystää. Kyylät muuttakoot navettaan.
Mitäpä jos kävisit tervehtimässä naapuria ja kysäiset samalla.
Imuroi rauhassa, ellei talo ole pahvista, ei imuroinnista pitäisi olla äänihaittaa. Itse myös imuroin silloin, kun siltä tuntuu, en suunnittele siivousta järjestelmällisesti, vaan toimin, kun tulee inspiraatio. Nyt olen mökillä ja täällä voin imuroida vaikka keskiyöllä, tosin en tee niin..
Jos suuttuukin, niin ei sillä ole mitään väliä. Ennen hiljaisuuden alkamista saa imuroida aivan vapaasti.
AP, saat vaikka yöllä käydä suihkussa, pestä pyykkiä, imuroida... Normaalia elämistä ei voida kieltää edes yöllä.
Ne on kielletty järjestyssäännöissä, mutta ei laissa ja laki menee ykköseksi.
Repikää tästä!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saako-kerrostalossa-kayda-yolla-sui…
Ei ole syytä suuttua, miksi olisi?
Hiljaisuushan alkaa vasta klo 22. Ja sunnuntaihan on päivä siinä missä muutkin.
Imuroin melkein joka viikko sunnuntai-illalla. Pyrin lopettamaan ennen yhdeksää, koska en halua häiritä naapureita.
Imuroi puolelta? :)
Minä suutun huutoseksiäänistä. Imurointihan vain tarkoittaa että naapuri on suht täysjärkinen tapaus joka ei tahdo elää peessä.
Jos on ollut koko viikonloppu aikaa siivota kämppä, niin on ainakin huonoa suunnitellua aloittaa imurointi, pyykinpesu ja mattojen piiskaaminen sunnuntai-iltana klo 21. Tosin siihenkin on vielä aikaa noin 55 minuuttia.