Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näettekö tekin kipeänä enemmän painajaisia, kuin muulloin?

Vierailija
08.07.2025 |

Satutin jalkani muutama päivä sitten ja sitä särkee aika paljon. Olen ottanut Panadolia kipuun. Yöt ovat vaan niin tukalia, sillä aina, kun nukahtaa lähtee jotain ikäviä unia tulemaan. Muistan, että mulla oli jo lapsena näin, varsinkin, jos oli kuumetta. Miten muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin näen. En tiedä johtuuko se särkylääkkeistä, melatoniinista vai itse sairaudesta. 

Vierailija
2/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita silti nukkua mahdollisimman paljon. Kroppa tekee parannusta aktiivisesti. Pidä vaikka peittoa kainalossa, jos sulla ei oo puolisoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnittänyt huomiota. Näkeehän niitä pahoja unia joskus muutenkin.

Vierailija
4/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeessa niitä painajaisia on, erityisesti kovassa kuumeessa. 

Vierailija
5/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ihan sekavia unia, jos olen ryypännyt monta päivää putkeen. Hyi hitto. En suosittele kenellekään.

Vierailija
6/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Silloin on huono olo ja se voi tulla läpi uniin. Harvoin painajaisia enää aikuisena, mutta joskus tällaisia että käsi murskaantuu johonkin ja sitten herää käsi puutuneena. Kannattaisi varmaan herätä siihen kipuun mutta aina ei herää.

Vierailija
7/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt lääkkeet, voivat lisätä painajaisten riskiä. 

Sairaudet voivat lisätä painajaisten esiintymistä. Usein huoli omasta tai läheisen terveydestä voi aiheuttaa painajaisia, tai sairaus itsessään voi aiheuttaa painajaisia. 

Vierailija
8/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen ihan sekavia unia, jos olen ryypännyt monta päivää putkeen. Hyi hitto. En suosittele kenellekään.

Miten joku voi edes juoda monta päivää? Mä oon koko elämäni aikana kerran ottanut kahtena iltana peräkkäin. Olin nuori ja kaverille maistui niin mäkin sitten innostuin. En painajaisia muista nähneeni mutta oksetti ja kadutti.

Vierailija
9/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita silti nukkua mahdollisimman paljon. Kroppa tekee parannusta aktiivisesti. Pidä vaikka peittoa kainalossa, jos sulla ei oo puolisoa.

Ai miksi?

eri

Vierailija
10/10 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi?

eri

Kun näkee pahaa unta niin rauhoittaa pitää kiinni jostain lämpimästä ja turvallisesta: peitto, kiva tyyppi jne. käy päinsä.