Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko millään mittarilla onnistunut?

Vierailija
05.07.2020 |

Olen 33-vuotias. Minulla on 8-vuotias lapsi, jonka lähivanhempi olen. Lapsi on oikeastaan aika ihana: empaattinen, joskus vähän räiskyvä, iloinen ja pärjää myös koulussa. Erosimme lapsen isän kanssa n. neljä vuottta sitten. Olen edelleen sinkku. Tein työtä muutaman vuoden ja nyt aloitan yliopisto-opinnot ja minusta tulee päätoiminen opiskelija. Ystäviä on melko paljon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat olevan tyytyväinen sosiaalisiin suhteisiisi sekä iloinen ja ylpeä lapsestasi.

Mahdollisesti koet parisuhteen kariutumisen ja opiskelemattomuuden ongelmaksi.

Pyrit elämässäsi eteenpäin ja se on hyvä asia.

Vierailija
2/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Olet kasvattanut kelpo kansalaisen ja pärjäät yksin. Jollain tasolla olet myös älykäs, koska olet päässyt yliopistoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit muiden mielipiteitä? Jos olet itse tyytyväinen ja kaikki on ihan hyvin, se riittää ja kertoo onnistumisesta.

Vierailija
4/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit muiden mielipiteitä? Jos olet itse tyytyväinen ja kaikki on ihan hyvin, se riittää ja kertoo onnistumisesta.

Totta puhuakseni en mieti. Ulkona sataa vettä ja en jaksa nousta sohvalta. Päätin kysyä tällaista täältä.

Vierailija
5/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset olisi? Tiedät olevasi. Mitä haet tällä kysymyksellä?

Mulle tuli tästä nyt vain harvinaisen epäonnistunut olo itselle, verrattuna sinuun. :D

Vierailija
6/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tästä nyt vain harvinaisen epäonnistunut olo itselle, verrattuna sinuun. :D

Voin lohduttaa: minulle tuli koronan aikaan muutama lisäkilo ja en meinaa päästä sokeriaddiktiosta nyt eroon.

:D

Ap

Vierailija
7/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet! Olet onnistunut kasvattamaan ihanan lapsen ja olemaan hyvä ystävä. Olet uskaltanut lähteä huonosta suhteesta. Olet päässyt sisään yliopistoon. Vaikka saattaa vaikuttaa "itsestään selviltä" asioilta ei ne välttämättä ole kaikille.

Vierailija
8/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lohduttaa: minulle tuli koronan aikaan muutama lisäkilo ja en meinaa päästä sokeriaddiktiosta nyt eroon.

:D

Ap

Mutta mulla on täsmälleen sama ongelma. Mutta noh, ehkä se lohduttaa että meillä on jotain yhteistä, hah.

Vierailija
9/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap vaikuttaa hauskalta.

Vierailija
10/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen 40 ja harmittaa ettei ikinä tullut tilaisuutta saada lasta aiemmin. Moni asia olisi nyt paremmin, jos olisi ajoissa löytynyt kumppani, jonka kanssa perustaa perhe.

Vierailija
11/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olen 40 ja harmittaa ettei ikinä tullut tilaisuutta saada lasta aiemmin. Moni asia olisi nyt paremmin, jos olisi ajoissa löytynyt kumppani, jonka kanssa perustaa perhe.

Vielä voit ehtiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi