Mieheni ei kehtaa ostaa kaupasta terveyssiteitä.
Aina tarvitsee ne itse mennä ostamaan. Kondomeja ei häpeile ostaa.
Kommentit (185)
Näin eilen CM:n kassalla miehen ostavan VAIN 3 pakettia pikkuhousunsuojia (ei siis kuukautissuojia) eikä mitään muuta. Täytyy sanoa, että itse vähän ihmettelin, mutta varmaankin rouva pistänyt asialle :) Mietin sitäkin, voiko niitä käyttää johonkin muuhun tarkoitukseen. Jokuhan tekee niistä paitoihin "hikilappuja" kainaloiden kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:27"]
Näin eilen CM:n kassalla miehen ostavan VAIN 3 pakettia pikkuhousunsuojia (ei siis kuukautissuojia) eikä mitään muuta. Täytyy sanoa, että itse vähän ihmettelin, mutta varmaankin rouva pistänyt asialle :) Mietin sitäkin, voiko niitä käyttää johonkin muuhun tarkoitukseen. Jokuhan tekee niistä paitoihin "hikilappuja" kainaloiden kohdalle.
[/quote]
Jaa-a, sinä olet taas palstailemassa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:08"]
Mitä hemmettiä mies tietää terveyssiteistä. Meillä kaupassa ei edes palvella miehiä naisten osastoilla. Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa joka kantelee jotain terveyssiteitä.
Miehet ei edes erota terveyssiteitä toisistaan ja miksi pitäisikään? Ei ne asiat miehille kuulu
[/quote]
En usko. Mikä kauppa on kyseessä?
Täytyykin muistaa, että ensi kerralla kun mies pyytää minua ostamaan lihaa, kivennäisvettä, olutta, greippejä, salmiakkia tai vaaleaa leipää, käsken hänen ostamaan itse koska täytyyhän sitä ihmisten ihan itse varautua eikä passuuttaa muita. Itse kun en noita tarvitse. Toki se voi mennä miehelle hankalaksi kun minä pääasiassa hoidan kauppareissumme, mutta se on sitten ihan hänen ongelmansa. Tasa-arvoa, saatana!
Mieheni sanoo:" Miksi ihmeessä en kehtaisi ostaa?" Meillä mies hoitaa yleensä muutenkin kauppareissut työmatkalla. Joskus ajanvietteenä lähdetään kahden lapsen kanssa kauppareissulle ja ajelulle, jos ei ole mitään tekemistä. Mieheni on ostanut mm. peräpukamavoidetta häpeilevälle kaverilleen. Seurusteluaikoina haki jälkiehkäisypillerit ja muutenkin on ostanut kaikkea mukamas noloa.
Samahan se on ostaa kerralla kaikille kaikki tarpeellinen, eikä niin, että vaimo joutuu uudestaan lähteä hakemaan terveyssiteitä ja ryppyvoidetta..
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:49"]
Täytyykin muistaa, että ensi kerralla kun mies pyytää minua ostamaan lihaa, kivennäisvettä, olutta, greippejä, salmiakkia tai vaaleaa leipää, käsken hänen ostamaan itse koska täytyyhän sitä ihmisten ihan itse varautua eikä passuuttaa muita. Itse kun en noita tarvitse. Toki se voi mennä miehelle hankalaksi kun minä pääasiassa hoidan kauppareissumme, mutta se on sitten ihan hänen ongelmansa. Tasa-arvoa, saatana!
[/quote]
Täysin eri asia kuin ostella jotain hemmetin terveyssiteitä jotka ei kuulu edes sivistyneeseen elämään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:08"]
Mitä hemmettiä mies tietää terveyssiteistä. Meillä kaupassa ei edes palvella miehiä naisten osastoilla. Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa joka kantelee jotain terveyssiteitä.
Miehet ei edes erota terveyssiteitä toisistaan ja miksi pitäisikään? Ei ne asiat miehille kuulu
[/quote]
En usko. Mikä kauppa on kyseessä?
[/quote]
En voi sanoa koska se on työnantajani. Ihan on Helsinkiläinen kauppa.
Hyvä mies muuten.Ja on meillä 4,5v lapsi ja ostaa vaipat yms ainoa juttu on siteet enkä tiedä miksi.ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:32"]
Onneksi oma mies ostelee niitä ihan sujuvasti. Välillä joutuu soittamaan, että mitä merkkiä pitikään tuoda.
Isäni joskus naureskeli, että tuli sidemerkit tutuiksi kun taloudessa oli neljä teini-ikäistä tytärtä ja vaimo. Siinä ne siteet kuulemma meni muiden ostosten lomassa.
[/quote]
Mieskö se joutuu ostamaan jotkut hemmetin rätit? Miksi? Eikö teillä akat saa persettään ylös ja kauppaan?
[/quote]
Elämä on paljon helpompaa, kun puolisosta on jotain apua arkielämässä, esimerkiksi yhdellä kauppareissulla voi ostaa kaiken tarpeellisen. Tuolla jälkimmäisellä kirjoittajalla itsellään ei ilmeisesti ole niitä teini-ikäisiä tyttäriä, eikä oma isä koskaan ostanut hänelle siteitä.
Ja samalla siteenostoreissulla voi tankata auton, vai pitääkö teillä miehen käydä erikseen tankkaamassa, kun oletta autolla liikkeellä, mutta eihän nainen osaa tankata? Tarkoitan tilannetta, jossa nainen ajaa huoltoaseman ohi muulla reissulla, mutta kaupassa käykin mies.
Me kaikki emme asu kivenheiton päässä kaupoista.
Ostatteko miehellenne partakoneenteriä?
Viittaan vastaukseen, että jokaisen omat intiimituotteet pitäisi ostaa itse. Näin vanhempana voin kertoa teillä, että yleensä pitempiaikaiset parisuhteet etenevät jossakin vaiheessa intiimitasolle. Silloin voi toinen ostaa hyvinkin intiimejä tuotteita, vaikka peräpukamavoidetta.
No provoketju parhaimmillaan:)
Hitto ja meikä joutu ostaa miesasiakkaalle vaippoja kaupasta. No pikkasen nolotti, toivottavasti kassaneiti ja muut jonossa olevat tajusivat ettei ne tule omalle miehelle:) Ikää itsellä silloin 20v.
Mun mies on joskus ostanut mulle hiivalääkettä apteekista. Ei sitä nolota. Silti ostan siteeni mieluiten itse, omilla rahoillani, ja just sitä merkkiä ja mallia kuin haluan, joskus jopa tarjouksen perusteella.
Mies ei varmaan kehtaa edes nussia...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:59"]
Eli jos mies sanoo, että tuothan kaupasta sitä juustoa jota yleensä syön, niin vastatteetko, että hae ite, kyllä sulla pitäisi olla niin suuret varastot ettei tarvitse toisten tuoda?
[/quote]
Täysin eri asia. Intiimituotteet kuuluvat jokaisen omalle henkilökohtaiselle vastuulle
[/quote]
Juuri näin. Minun mieheni ei ole intiimialueideni kanssa missään tekemisissä, eikä minuakaan kiinnosta miehen henkilökohtaiset intiimialueet.
Urpoja miehiä löytyy maailmasta.
Mun miehellä ei mitään ongelmaa ostaa kaupasta just sitä mitä tarvitaan. Voi huokaus, mitä keskenkasvuisia idiootteja toiset sietääkin....
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:14"]
En ostaisi minäkään.
t. mies
[/quote]
Miksi et? Onko kuukautiset sinulle jotenkin arka aihe? Uskallatko kävellä metriä lähempää naisen ohi kun sillä on menkat? Entä jos se haluaa seksiä?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:59"]
Eli jos mies sanoo, että tuothan kaupasta sitä juustoa jota yleensä syön, niin vastatteetko, että hae ite, kyllä sulla pitäisi olla niin suuret varastot ettei tarvitse toisten tuoda?
[/quote]
Täysin eri asia. Intiimituotteet kuuluvat jokaisen omalle henkilökohtaiselle vastuulle
[/quote]
Juuri näin. Minun mieheni ei ole intiimialueideni kanssa missään tekemisissä, eikä minuakaan kiinnosta miehen henkilökohtaiset intiimialueet.
[/quote]
Oletko lapsi? On pikkusen eri asia harrastaa seksiä kuin ruveta jonkun rättejä ostelemaan. Eikai miehesi tule pyyhkimään persettäsi kun käyt paskalla? Ei varmaankaan koska se kuuluu jokaisen itse tehdä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:21"]
Kun mies ostaa kuukautissuojia, tietää kassa, että mies on seuraavat noin 5 päivää puutteessa. Siitähän se ostos kertoo. Vähän on sääliä ilmeessä. Aina voi toki huudella, että "täällä on vapaa kassa".
[/quote]
Minun mieheni mainitsee aina sille vahingoniloiselle korpille, että meillä harrastetaan seksiä menkkojen aikaankin.