Mieheni ei kehtaa ostaa kaupasta terveyssiteitä.
Aina tarvitsee ne itse mennä ostamaan. Kondomeja ei häpeile ostaa.
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:07"]
En mä käsitä miksi nää kuuluu niihin et naisen ehdottomasti pitäisi nämä aina ostaa ja pitää varmuusvarasto sen takia ettei mies joutuisi moisia hankkimaan.
Kaikki tietää että ne ei varmasti tuu miehelle jos se niitä ostaa.
Mulle ainakin on käynyt niin että olen uskonut että mulla on niitä tarpeeksi mutta sitten ei olekaan ja mies ostaa niitä kun on muutenkin menossa kauppaan.
Jos sattuis niin ikävä tilanne ettei niitä ois ollenkaan, et on totaalisen väärin muistanut että niitä on ja vuodat kuin härän kurkusta verta tulis, niin siltikö sun pitäis lähteä hakeen siteitä ettei vaan mies joutuisi uhrautumaan???
Kertokaa te jotka ootte sitä mieltä että ehdottomasti naisen pitää ne hankkia (jollei hanki, niin on sitten sellainen joka ei kotikolosta ulos pääse vaan asuu maalla käyden ihmisten ilmoilla pari kertaa vuodessa), niin mikä siinä on niin kamalaa että mies niitä siteitä silloin tällöin ostaisi??? En tajua... Onneks mun mies kehtaa ja uskaltaa kysyä neuvoakin jos ei satu muistamaan :)
[/quote]
En oleta, että mies ostaa minulle ripsivärin tai meikkivoiteen, miksi siis lähettäisin hänet ostamaan siteitä tai tamponeja vain siksi, että olen avuton?
Oikeastaan oma ihmetykseni on se, miten täyspäiset naiset muuttuvat totaaliavuttomiksi mentyään naimisiin tai muutettuaan miehen kanssa asumaan. En tiedä yhtäkään yksin asuvaa naista, joka soittaa kaverilleen tai vanhemmilleen, että tuokaa siteitä, koska en voi mennä kauppaan ja kuukautiset alkoivat ja siteet on loppu. Suhteessa nainen taantuu ja menettää kykynsä ennakoida ja ajatella, miehestä tulee jonkinlainen omaishoitaja, jonka on huolehdittava naisen yksinkertaisimmistakin tarpeista. Nainen voi käydä kaupassa kymmeniä kertoja kuukaudessa, mutta siteitä ei vaan saa millään ostettua. No onneksi on se mies, muuten kulkisitte veret valuen.
Oletteko te töissä samanlaisia eli kopiopaperi saa loppua, koska luulitte, että sitä vielä on jossain tai ettei se sielä ole lopussa, tarkistamiseen kun ette kykene?
[/quote] Ja jos itse olet menossa yksin kauppaan et voi ostaa miehellesi hänen pyynnöstä saunaolutta tai sanoo että ostaisitko paketin sukkia tai mitä tahansa? vastavuoroisuus! 36
[/quote]
18 vuotta yhdessä eikä vielä koskaan ole tullut eteen tilannetta, että miehelle olisi pitänyt erikseen ostaa jotain. Meillä ollaan sillä tavalla outoja, että osataan ennakoida nii saunaoluet kuin sukatkin ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:35"]
Kyllä on ihmiset taas ilkeitä. Jos on muksut himassa ja toinen hoitaa niitä ja toinen käy kaupassa niin pitääkö sen toisen nyt todella sitten lähteä vielä erikseen kauppareissulle kun toinen ei kehtaa ostaa jotain mitä toinen tarvii? Jos kaikki asiat ostetaan kerralla eikä jokaisen tartte käydä erikseen omia asioitaan hakemassa, jää enemmän aikaa olla yhdessä. Jos mä lähden kauppaan ja miehellä on partavaahto loppu, en mäkään nyt sille sano että hae itte vaahtos. Tai jos se on sairaana ja tarvitsee jotain, totta kai mä haen sille ihan mitä vaan se tarvitsee.
Mun mielestä kaupassa siteitä naisilleen ostavat miehet ovat erittäin sympaattisen oloisia. Kerro ap miehelles, että se always-paketti kainalossa on naisista melkein yhtä ihanaa kuin koiranpentu. Siinä on mies, joka pitää huolta naisestaan.
[/quote]
Nyt ymmärrän, miksi naiset ei kestä äitiyslomalla. Ei pääse kuukausiin edes kauppaan, koska kaikki aika menee hoitamiseen. Hirveää ajatella, että on vangittu 4 seinän sisään yli puoleksi vuodeksi, ei mitään mahdollisuutta edes ostoksilla käymiseen,
Onneksi on netti! Sieltä saa siteekin tilattua.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:07"]
En mä käsitä miksi nää kuuluu niihin et naisen ehdottomasti pitäisi nämä aina ostaa ja pitää varmuusvarasto sen takia ettei mies joutuisi moisia hankkimaan.
Kaikki tietää että ne ei varmasti tuu miehelle jos se niitä ostaa.
Mulle ainakin on käynyt niin että olen uskonut että mulla on niitä tarpeeksi mutta sitten ei olekaan ja mies ostaa niitä kun on muutenkin menossa kauppaan.
Jos sattuis niin ikävä tilanne ettei niitä ois ollenkaan, et on totaalisen väärin muistanut että niitä on ja vuodat kuin härän kurkusta verta tulis, niin siltikö sun pitäis lähteä hakeen siteitä ettei vaan mies joutuisi uhrautumaan???
Kertokaa te jotka ootte sitä mieltä että ehdottomasti naisen pitää ne hankkia (jollei hanki, niin on sitten sellainen joka ei kotikolosta ulos pääse vaan asuu maalla käyden ihmisten ilmoilla pari kertaa vuodessa), niin mikä siinä on niin kamalaa että mies niitä siteitä silloin tällöin ostaisi??? En tajua... Onneks mun mies kehtaa ja uskaltaa kysyä neuvoakin jos ei satu muistamaan :)
[/quote]
En oleta, että mies ostaa minulle ripsivärin tai meikkivoiteen, miksi siis lähettäisin hänet ostamaan siteitä tai tamponeja vain siksi, että olen avuton?
Oikeastaan oma ihmetykseni on se, miten täyspäiset naiset muuttuvat totaaliavuttomiksi mentyään naimisiin tai muutettuaan miehen kanssa asumaan. En tiedä yhtäkään yksin asuvaa naista, joka soittaa kaverilleen tai vanhemmilleen, että tuokaa siteitä, koska en voi mennä kauppaan ja kuukautiset alkoivat ja siteet on loppu. Suhteessa nainen taantuu ja menettää kykynsä ennakoida ja ajatella, miehestä tulee jonkinlainen omaishoitaja, jonka on huolehdittava naisen yksinkertaisimmistakin tarpeista. Nainen voi käydä kaupassa kymmeniä kertoja kuukaudessa, mutta siteitä ei vaan saa millään ostettua. No onneksi on se mies, muuten kulkisitte veret valuen.
Oletteko te töissä samanlaisia eli kopiopaperi saa loppua, koska luulitte, että sitä vielä on jossain tai ettei se sielä ole lopussa, tarkistamiseen kun ette kykene?
[/quote] Ja jos itse olet menossa yksin kauppaan et voi ostaa miehellesi hänen pyynnöstä saunaolutta tai sanoo että ostaisitko paketin sukkia tai mitä tahansa? vastavuoroisuus! 36
[/quote]
18 vuotta yhdessä eikä vielä koskaan ole tullut eteen tilannetta, että miehelle olisi pitänyt erikseen ostaa jotain. Meillä ollaan sillä tavalla outoja, että osataan ennakoida nii saunaoluet kuin sukatkin ihan itse.
[/quote]
Kolmekymmentä vuotta yhdessä. Ei ole siteet loppuneet koskaan. Niitä voi pitää aina varalla yhden pakkauksen. Pitää osata ennakoida. Mulla on vielä kuukautiset, olen vain 52-vuotias.
Voi herranjumala.
Tässä puhutaan nyt kahdesta eri asiasta. Ei niiden siteiden tartte loppua vaan voi se mieskin varalle ostaa lisää samalla tavalla kun lamppuja, pattereita ja pesuaineita. eikö se nyt ole ihan sama kuka ne ostaa? Puolet tarkoittaa sitä että samalla tehdessä muita perheen ostoksia niin miksi mies kieltäytyisi ostamasta siteitä ja puolet sitä että mies menisi ostamaan niitä varta vasten!
itselle siteet on sen verran normi asia niinku wcpaperi tai vanulaput että luotan että mies käydessä kaupassa osaa ostaa nekin! Samalla tavalla jos itse köyn kaupassa osaan ostaa ne ja vaikka paravaahtoa jos se on ostoslistalla. Eikö nyt se ole ihan sama kuka ne kaupasta ostaa kun samassa taloudessa asutaan?!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 15:13"]
[/quote]
MIksi miehesi pitäisi ostaa sinun terveyssiteet? En todellakaan ihmettele sitä että mies ei suostu ostamaan terveyssiteitä
[/quote]
Eli jos mies käy lauantaina ostamassa perheelle ruuat, niin terveyssiteitä ei voi ostaa koska se olisi palveluksen tekemistä jollekin toiselle ihmiselle?
[/quote]
Mitä hemmettiä mies tietää terveyssiteistä. Meillä kaupassa ei edes palvella miehiä naisten osastoilla. Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa joka kantelee jotain terveyssiteitä.
Miehet ei edes erota terveyssiteitä toisistaan ja miksi pitäisikään? Ei ne asiat miehille kuulu
Voihan sille miehelle laittaa kaulaan lapun, jossa lukee: "Siteet ovat vaimolleni."
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 16:39"]
[/quote]
MIksi miehesi pitäisi ostaa sinun terveyssiteet? En todellakaan ihmettele sitä että mies ei suostu ostamaan terveyssiteitä
[/quote]
Eli jos mies käy lauantaina ostamassa perheelle ruuat, niin terveyssiteitä ei voi ostaa koska se olisi palveluksen tekemistä jollekin toiselle ihmiselle?
[/quote]
Niin tai vaikka töistä tullessaan käy yleensä kaupassa, kun kauppaan on 20 km, niin eukon on sitten lähdettävä itse hakemaan, jos yllättäen on päässyt loppumaan :O
[/quote]
Miten ne voi yllättäen loppua? Kyllähän niitä nyt ainakin parin kerran satsi pitää aina olla varastossa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä hemmettiä mies tietää terveyssiteistä. Meillä kaupassa ei edes palvella miehiä naisten osastoilla. Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa joka kantelee jotain terveyssiteitä.
Miehet ei edes erota terveyssiteitä toisistaan ja miksi pitäisikään? Ei ne asiat miehille kuulu
[/quote]oma mieheni osaa lukea. Ostoslistassa lukee merkki malli yms ja hyllyssä sama. Se lukeminen on ihan käytännöllinen taito - kannattaa opettaa se miehellesikin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]oma mieheni osaa lukea. Ostoslistassa lukee merkki malli yms ja hyllyssä sama. Se lukeminen on ihan käytännöllinen taito - kannattaa opettaa se miehellesikin.
[/quote]
Herrajumala, kyllä se riittää, kun yksi perheessä osaa lukea!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:32"]
Onneksi oma mies ostelee niitä ihan sujuvasti. Välillä joutuu soittamaan, että mitä merkkiä pitikään tuoda.
Isäni joskus naureskeli, että tuli sidemerkit tutuiksi kun taloudessa oli neljä teini-ikäistä tytärtä ja vaimo. Siinä ne siteet kuulemma meni muiden ostosten lomassa.
[/quote]
Mieskö se joutuu ostamaan jotkut hemmetin rätit? Miksi? Eikö teillä akat saa persettään ylös ja kauppaan?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:05"]
Voi herranjumala.
Tässä puhutaan nyt kahdesta eri asiasta. Ei niiden siteiden tartte loppua vaan voi se mieskin varalle ostaa lisää samalla tavalla kun lamppuja, pattereita ja pesuaineita. eikö se nyt ole ihan sama kuka ne ostaa? Puolet tarkoittaa sitä että samalla tehdessä muita perheen ostoksia niin miksi mies kieltäytyisi ostamasta siteitä ja puolet sitä että mies menisi ostamaan niitä varta vasten!
itselle siteet on sen verran normi asia niinku wcpaperi tai vanulaput että luotan että mies käydessä kaupassa osaa ostaa nekin! Samalla tavalla jos itse köyn kaupassa osaan ostaa ne ja vaikka paravaahtoa jos se on ostoslistalla. Eikö nyt se ole ihan sama kuka ne kaupasta ostaa kun samassa taloudessa asutaan?!
[/quote]
Iso komppi tälle!
Niin, oma mieheni on ostanut minulle myös tarvitsemiani meikkejä. Kirjoitin lappuun meikin merkin jne. ja mies toi sen sitten kaupasta. On käynyt ostamassa myös rintakumeja.
Meillä ei erotella, mitä kukin ostaa. Kaikki mitä on kauppalappuun kirjoitettu, tulee kotiin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:58"]
Mikä siinä nyt on niin kauheaa? Eiköhän kaikki tajua siellä kaupassa että ei mies niitä itselleen osta, siis jos kukaan edes kiinnittää huomiota toisen ostoksiin...
[/quote]
Minä olen itse nähnyt kun sitä on naurettu takana kun mies on ostanut naisten intiimituotteita. Jopa myyjällä oli hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:14"]
Mikä siinä nyt on niin kauheaa? Eiköhän kaikki tajua siellä kaupassa että ei mies niitä itselleen osta, siis jos kukaan edes kiinnittää huomiota toisen ostoksiin...
[/quote]
Minä olen itse nähnyt kun sitä on naurettu takana kun mies on ostanut naisten intiimituotteita. Jopa myyjällä oli hauskaa.
[/quote]
On teilläkin huvit..
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:32"]
Onneksi oma mies ostelee niitä ihan sujuvasti. Välillä joutuu soittamaan, että mitä merkkiä pitikään tuoda.
Isäni joskus naureskeli, että tuli sidemerkit tutuiksi kun taloudessa oli neljä teini-ikäistä tytärtä ja vaimo. Siinä ne siteet kuulemma meni muiden ostosten lomassa.
[/quote]
Mieskö se joutuu ostamaan jotkut hemmetin rätit? Miksi? Eikö teillä akat saa persettään ylös ja kauppaan?
[/quote]
Oikein hyvin saikin mutta isä yleensä kävi kaupassa kun pääsi töistä (kauppa matkan varrella). Aika luonnollista ostaa niitä tarvikkeita mitä perhe tarvitsee. Myös niitä siteitä.
Ei ole kuulemma traumoja jäänyt ;)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 18:35"]
Mun mies on samanlainen. Ei tuo kaupasta siteitä, eikä tampooneja mulle vaikka kauppaan lähteissä sanoo, että laita ostoslistaan merkki ja vaikka usein vielä näytän kotoa lähteissä mimmoinen pakkaus niissä on, niin jättää tuomattta ja sanoo, että ei löytänyt eikä kehdännut tutuilta kaupan myyjänaisilta kysyä. Kaikki muut erikoisemmatkin tavarat se kyllä löytää ja kyselee, että missä on, jos ei itse heti löydä.
Mikä ihme noissa kuukautissuojien ostossa miehiä voi niin hävettää, että eivät voi niitä meille kauppasta tuoda?
[/quote]
Ensinnäkin kaikki naiset nauraa miehelle joka ostelee kuukautissuojia. Olen ollut kaupassa töissä ja se on yleinen vitsi. Kaverit nauraa ja miksei nauraisi.
Ei ole miesten asia ostella mitään kuukautissiteitä
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 18:35"]
Mun mies on samanlainen. Ei tuo kaupasta siteitä, eikä tampooneja mulle vaikka kauppaan lähteissä sanoo, että laita ostoslistaan merkki ja vaikka usein vielä näytän kotoa lähteissä mimmoinen pakkaus niissä on, niin jättää tuomattta ja sanoo, että ei löytänyt eikä kehdännut tutuilta kaupan myyjänaisilta kysyä. Kaikki muut erikoisemmatkin tavarat se kyllä löytää ja kyselee, että missä on, jos ei itse heti löydä.
Mikä ihme noissa kuukautissuojien ostossa miehiä voi niin hävettää, että eivät voi niitä meille kauppasta tuoda?
[/quote]
Ensinnäkin kaikki naiset nauraa miehelle joka ostelee kuukautissuojia. Olen ollut kaupassa töissä ja se on yleinen vitsi. Kaverit nauraa ja miksei nauraisi.
Ei ole miesten asia ostella mitään kuukautissiteitä
[/quote]komppaan täysin! olen huomannut läheltä kuinka penis pienenee kuukautissuojia ostaessa:( surullista mitä naiset voivat tehdä miehelleen!
Kun mies ostaa kuukautissuojia, tietää kassa, että mies on seuraavat noin 5 päivää puutteessa. Siitähän se ostos kertoo. Vähän on sääliä ilmeessä. Aina voi toki huudella, että "täällä on vapaa kassa".
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:59"]
Eli jos mies sanoo, että tuothan kaupasta sitä juustoa jota yleensä syön, niin vastatteetko, että hae ite, kyllä sulla pitäisi olla niin suuret varastot ettei tarvitse toisten tuoda?
[/quote]
Täysin eri asia. Intiimituotteet kuuluvat jokaisen omalle henkilökohtaiselle vastuulle
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:14"]
[/quote]
[/quote]
On teilläkin huvit..
[/quote]
Onhan se aika säälittävää että mies ostelee tamponeita. Seuraavaksi se menee varmaan rintsikka ostoksille ja sitten korkokenkiä ostamaan.
En tajua miestäsi, meinaako hän että joku luulee että hän ostaa niitä itselleen :-)?? Eiköhän kaikki tajua, että jollekin naiselle ne tulee - jos nyt kukaan edes jää asiaa miettimään.
Mun mies kyllä ostaa siteita ja kaikkea mitä tarviin, mutta mielummin valkkaan ne kaupasta itse. Ei mikään muu syy kuin se, että tulee varmimmin just sitä mitä haluan.