Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo Bieber vahanukke vai lääkkeissä?

Vierailija
27.04.2013 |

miten voi olla sama ilme joka kuvassa?

http://bieberfever.com/media/photo/gallery/mg/april-26-helsinki

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te huomaa, miten kuvat vääristyvät reunoja kohden? Justin kaikissa keskellä, jossa kuva on normaalein. Kaikkien muiden mittasuhteet vääristyvät.

Ihme haukkumista taas nuorten ulkonäöstä. Ja on vedetty joku kävelytyylikin tähän mukaan, sitä ei ainakaan voi noista kuvista päätellä. On taas itte rinsessat kommentoimassa.

Vierailija
62/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 00:02"]

Ettekö te huomaa, miten kuvat vääristyvät reunoja kohden? Justin kaikissa keskellä, jossa kuva on normaalein. Kaikkien muiden mittasuhteet vääristyvät.

Ihme haukkumista taas nuorten ulkonäöstä. Ja on vedetty joku kävelytyylikin tähän mukaan, sitä ei ainakaan voi noista kuvista päätellä. On taas itte rinsessat kommentoimassa.

[/quote]

Kyllä noissa kuvissa, missä on vain kaksi ihmistä, ovat tasan tarkaan ihan yhtä keskellä kumpainenkin. Justin vaan on pikkuinen ja naiset korstoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin on joka kuvissa taaempana kuin tytöt. Olkaa nyt perkele edes ylpeitä tyttäristänne.

Vierailija
64/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ois harmittanu ihan sikana, et ku oisin vihdoin ja viiiimein päässyt yhteiskuvaan suuren idolini kanssa, niin se lyö aurinkolasit päähän! :< Pöh pah.

Vierailija
65/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikokoisia nuoria ja kauniita tyttöjä: lopettakaa toi säälittävä nuorten haukkuminen!

Vierailija
66/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:13"]

Yksi ero ainakin on kävelytyyli, suomalaiset naiset kävelee kuin miehet, eli tytötkin sitten kävelee kuin pahaset tukkijätkät.

Kadehdin niitä jotka kävelee sillai sirosti ja kevyesti, itse menen kuin saappaat jalassa, matalat korot aina ja reippaasti marssien. Muualla ollaan korkokengissä ja niin naisellisena. Suomessa tuulipukukansa menee lenkkareissa ja ei paljon koeteta erottua miehet naisista .

[/quote]Suomalaiset tytöt ovat kyllä kuin jätkiä. Huomaa, ettei ole itämaista naista roolimallia vaan kotimainen feministi.

Vierailija
67/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä oikein tyytyväinen, ettei tyttäreni tarvi sipsutella jalat rikkovissa korkokengissä, vaan hän voi liikkua luonnollisella tavalla ja terveellisissä jalkineissa. 

Vierailija
68/68 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 13:22"]

Lääkityltä näyttää. Ei ole teinitähtien elämä helppoa. Bieberkään ei enää kelpaa teineille kuin parin vuoden ajan, ja sinä aikana pitää kaikki kiskoa irti. Monet entiset teinitähdet on ajettu täysin loppuun, esim. Britney Spears: menetti lastensa huoltajuuden, on ilmeisesti bipolaarinen, päihteet, lääkkeet, ei ole vuosiin tehnyt musiikkia ja vaikka sitä tekisi, niin kuka sitä enää kuuntelisi?

[/quote]

Britney kyllä sattuu edelleen olemaan maailman parhaiten tienaava naisartisti... :D

[/quote]

Britneyllä on edelleen rahaa kuin roskaa. Sitäpaitsi hän on noussut suosta kuin Feenix lintu. Britneyn isä oli Britneyn edunvalvojana ja häntä on kiittäminen että Britney ei hassanut rahojansa. Britneyllä on diagnosoitu Bipo ja ADHD, mutta hänpä vain porskuttaa eteenpäin. Olen aina ihaillut Britneytä ja olen aidosti onnellinen hänen puolestansa. Muistatteko kun Britney hakkasi paparazzejen autoa sateenvarjolla ja ajoi päänsä kaljuksi? Siitä on muutamia vuosia. Nykyään Britney on kaunis kolmekymppinen nainen, jolla on läheiset välit poikiinsa. Britney on esimerkki siitä, että elämä voittaa kun asenne on oikea!

[/quote]

Alamäkihän sillä on taas alkanut,kun tuli ero.Hän tarvitsee jonkun kannattelemaan itseään,yksin ei pärjää millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän