Onko tuo Bieber vahanukke vai lääkkeissä?
miten voi olla sama ilme joka kuvassa?
http://bieberfever.com/media/photo/gallery/mg/april-26-helsinki
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 13:22"]
Lääkityltä näyttää. Ei ole teinitähtien elämä helppoa. Bieberkään ei enää kelpaa teineille kuin parin vuoden ajan, ja sinä aikana pitää kaikki kiskoa irti. Monet entiset teinitähdet on ajettu täysin loppuun, esim. Britney Spears: menetti lastensa huoltajuuden, on ilmeisesti bipolaarinen, päihteet, lääkkeet, ei ole vuosiin tehnyt musiikkia ja vaikka sitä tekisi, niin kuka sitä enää kuuntelisi?
[/quote]
Britney kyllä sattuu edelleen olemaan maailman parhaiten tienaava naisartisti... :D
[/quote]
Britneyllä on edelleen rahaa kuin roskaa. Sitäpaitsi hän on noussut suosta kuin Feenix lintu. Britneyn isä oli Britneyn edunvalvojana ja häntä on kiittäminen että Britney ei hassanut rahojansa. Britneyllä on diagnosoitu Bipo ja ADHD, mutta hänpä vain porskuttaa eteenpäin. Olen aina ihaillut Britneytä ja olen aidosti onnellinen hänen puolestansa. Muistatteko kun Britney hakkasi paparazzejen autoa sateenvarjolla ja ajoi päänsä kaljuksi? Siitä on muutamia vuosia. Nykyään Britney on kaunis kolmekymppinen nainen, jolla on läheiset välit poikiinsa. Britney on esimerkki siitä, että elämä voittaa kun asenne on oikea!
Mun tyttäret oli myös tuossa fanitapaamisessa ja hieman olivat pettyneitä mutta niin ymmärtäväisiä. Heidän mielestään Justin vaikutti hieman sairaalta. Turvamiehet kauhealla vauhdilla tuuppivat tytöt kuvaan ja sitten ulos.
Valitettavasti suomalaiset tosiaan on pikkasen erilaisia, isoja pallopäitä ja kuin ladonovia, melkoisia murskaajia.
Kun vertaa jenkkeihin/kanadalaisiin, ne on ihan erilaisia, siroja ja jotenkin pikkusia keijukaisia, ihan tosi.
No, Justin on joutunut otattaan satoja kuvia, opetellut muutaman ilmeen, jossa onnistuu, antakaa sille armoa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:39"]
Heidän mielestään Justin vaikutti hieman sairaalta.
[/quote]
Henkisesti vai fyysisesti?
Fyysisesti ja sanoivat myös että oli surullinen..
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:40"]
Valitettavasti suomalaiset tosiaan on pikkasen erilaisia, isoja pallopäitä ja kuin ladonovia, melkoisia murskaajia.
Kun vertaa jenkkeihin/kanadalaisiin, ne on ihan erilaisia, siroja ja jotenkin pikkusia keijukaisia, ihan tosi.
No, Justin on joutunut otattaan satoja kuvia, opetellut muutaman ilmeen, jossa onnistuu, antakaa sille armoa.
[/quote]
Heh, miltä näyttää tyypillinen jenkki? Ei sellaista olekaan! nehän edustaa suurinpiirtein kaikkia maailman kansallisuuksia.
On siellä kuvia muistakin kaupungeista, svenssonin tyttäret eivät ainakaan suomalaisista eroa, tosin Justin näyttää paljon eläväisemmältä Stokiksen kuvissa. Seuraavana vuorossa Pietarin otokset, siellä varmaan enempi Piiperistä päätä pidempiä neitejä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:40"]
[/quote]
Heh, miltä näyttää tyypillinen jenkki? Ei sellaista olekaan! nehän edustaa suurinpiirtein kaikkia maailman kansallisuuksia.
[/quote]
Kun ottaa tuonikäisiä usalaisia tyttöjä samanverran ja laittaa nippuun, niistä tulee todellakin sirompi vaikutelma, olen pahoillani, asun USA:ssa ja omani on Middle Schoolissa, olen usein katsellut noita lapsia.
Omanikin on tosiaan noita ladonovia, verrattuna jenkkeihin, ei mahda mitään, vaikkei ole lihava, silti on jotenkin roteva.
En tiedä miksi suomalaiset on niin massiivisia, joku meissä vaan on erilaista.
Yksi ero ainakin on kävelytyyli, suomalaiset naiset kävelee kuin miehet, eli tytötkin sitten kävelee kuin pahaset tukkijätkät.
Kadehdin niitä jotka kävelee sillai sirosti ja kevyesti, itse menen kuin saappaat jalassa, matalat korot aina ja reippaasti marssien. Muualla ollaan korkokengissä ja niin naisellisena. Suomessa tuulipukukansa menee lenkkareissa ja ei paljon koeteta erottua miehet naisista .
Suomessa aletaan vauvasta asti toitottamaan kuinka tärkeää on olla kunnon kengät jalassa. Muualla lapset saa kivoja ja kauniita kenkiä pieninä ja opetellaan käveleen korkokengillä. Siinä se on ero.
Ei Suomessa ole edes tilaisuuksia, joissa tyttöjä puettaisiin juhlavasti ja kivoja kenkiä tarvittaisiin. Jenkeissä mennään viikonloppuisin kirkkoon juhlavaatteissa, toisin kuin Suomessa.
Toi kävelytyyli on kyllä niin totta, suomalaiset naiset usein lompsottavat kuin lypsylle menossa, ihme juttu.
Ladon ovet on on kuin ladonovet. Molempi parempi. Suomalaiset on ladon-ovia.
Syynä että valitaan kumppaniksi hirvittävän nallekarhumaisia kumppaneita turvattomuudesta. Suomessa on hälyyttävä määrä hyvännäköisiä 170-180cm miehiä, mutta av-mammat ovat valinneet Nico-janica-pettereilleen-petroilleen isokokoisia miehiä. Johtolukuna on järkyttävän massiivisia isoluisen romuluisia kapistuksia. Joita ei edes voi sisustaa yksiöön vaan he kaipaavat isompia opiskelukämppiä.
Paha näitä on nykyään asetella näytille.
Mun tytär on yhdessä noista linkin fanikuvista, koko 166,5 cm/55 kg, eli ihan normaalikokoinen/hoikka. Todellakin Justin näyttää pieneltä tyttäreeni verrattuna... Eli eipä se mikään iso mies ole.
Kun katson kuinka oma tytär kävelee, harmittaa, etten ole antanut opetella kävelemään korkokengissä... :( nyt se ei halua, vaan kävelee ihan juuri niin kuin minä.
Se USA:ssa asuva.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:25"]
Mun tytär on yhdessä noista linkin fanikuvista, koko 166,5 cm/55 kg, eli ihan normaalikokoinen/hoikka. Todellakin Justin näyttää pieneltä tyttäreeni verrattuna... Eli eipä se mikään iso mies ole.
[/quote]
Eli tyttäresi on isokokoinen jos ajattelee että Bieber on rikas ja alfauros niin ei se ottaisi isokoista ronttia vaimokseen heh...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 15:25"]
Voi lapsi parkaa...
Ajtelkaa jos se on just saanut kuulla silt Gomez tyttöystävältää, että se on bänät. Sitten pitää mennä hyeenojen sekaan ottamaan kuvia. Ei varmaan aina väänny suu hymyksi asti. Ihme tyyppejä olette. Tuohan on myös ihminen. Ajatelkaas vähän omalle kohdalle.
[/quote]
Täh? Sehän on sen duunia. Tekee keikka ja myy fanitapaamisia. Vaikka olisi bänät tullut, niin kyllä duunit pitää hoitaa.
Ja aika perseestä nimitellä tapaamisesta maksaneita nuoria faneja hyeenoiksi. Itsehän Justin päättää tehdäänkö näitä m&g juttuja vai ei.
[/quote]
Mä veikkaan että Justin-parka ei päätä mistään mitään :/. Ei musiikista, kiertueista, eikä mistään muustakaan, kuten näistä oheistoiminnoista mm m&g. Lapsi ajetaan levy-yhtiön (ja ketkä siinä mukana nyt häärivätkään ja samalla käärivät fyrkat) toimesta ihan loppuun. Mun käy jotenkin niin sääliksi tuota Justinia.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 23:25"]
[/quote]
Eli tyttäresi on isokokoinen jos ajattelee että Bieber on rikas ja alfauros niin ei se ottaisi isokoista ronttia vaimokseen heh...
[/quote]
Aika nolo kommentti :D Mikä pygmi sä olet?
Onko se Justin ihan kääpiö kokoinen vai ovatko suomalaiset tytöt todellakin tuollaisia jättinaamaisia ladonovia? Hullun näköisiä kuvia melkein kaikki, ihan kuin amatsoonit olisivat iskeneet jokun avuttoman pikkupojan uhrikseen :)
Ei tarvi olla kun ssri-lääkitys, niin mikään ei tunnu enää miltään. Olin itse omituisen näköinen zombi miehen mielestä kun käytin mielialalääkkeitä. Ja mistä sitä tietää, vaikka JB olis kuumeessa tai kamalissa vatsakrampeissa ja yrittää sitten vain selvitä keikasta hengissä...