Miehet: Onko "liian kaunis" nainen pelottava?
Tykkäättekö enemmän taviksista?
Millaiset asiat tekevät naisesta liian kauniin?
Kommentit (68)
Ei nyt pelottava, mutta en kiinnitä kauniisiin naisiin juurikaan huomiota kun tiedän etten kuitenkaan kelpaisi heille. Kuuluvat ihan toiseen maailmaan kuin omaani.
Ei ole pelottavia. Nuori ja kaunis voi joskus olla vähän itsekeskeinen kyllä.
Miten hän sillä kauneudellaan minua uhkaisi? Ei tietenkään ole pelottava. Outo kysymys.
En itsekään uskalla yrittää niitä erittäin kauniita naisia. Tyydyn siihen omaan tasooni.
En sanoisi pelottavaksi. Enemmän vaikuttaisi ajan tuhlaukselta jos lähtisin yrittämään naisia jotka ovat yli minun tasoni.
Sopusuhtaiset kasvot, korkeat poskipäät, suuret silmät, hyvät hiukset, suora kaunis nenä. Ryhti ja itsensä kantaminen kauniisti. Hyvä luonne.
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi pelottavaksi. Enemmän vaikuttaisi ajan tuhlaukselta jos lähtisin yrittämään naisia jotka ovat yli minun tasoni.
Kukaan tuntemani kaunis nainen ei ajattele näin. Tasot on miesten keksintöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuntemani kaunis nainen ei ajattele näin. Tasot on miesten keksintöä.
Ei kukaan täysijärkinen mieskään ajattele mitään tasohöpinöitä. Nettipeelojen juttuja.
Niille jotka sanoo, että tasoja ei ole, niin älkää valehdelko. Kaikilla on taso, sanoo sen järkikin millaisten ihmisten kanssa alkaa suhteeseen ja se on taso. Jos olet korkeakoulutettu ja työssäkäyvä 35 vuotias nainen, niin tuskin sanot 65 vuotiaalle juopolle joka on ikänsä asunut sillan alla ja ryypännyt omaisuutensa 40 vuosikymmentä sitten, että kyllä alat sen kanssa suhteeseen. Ja se on nimenomaan se kun puhutaan tasosta. Kaikilla meillä on taso.
Voi olla tiedostamaton defenssikin, mutten tykkää huippukauniista naisista niin, että kiinnostuisin heistä.
Pidän heitä tietysti kauniina ja voi tulla fyysisiäkin reaktioita, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mutta en ihastu tai kiinnostu. Vaikea selittää. Ei se varsinaista pelkoakaan ole kuitenkaan.
Olen kaunis nainen, mutta en rankkaa miehiä juurikaan ulkoisten piirteiden perusteella. On siis aika harmi, jos joku alempitasoiseksi itsensä kokeva ei uskalla lähestyä minua.
Ja siis, toki minullakin jotain kriteerejä ulkonäölle on (siisteys, suht normaali paino) mutta noin muuten en tosiaankaan tavoittele vain jotain kansikuvapoikia.
Ei ole. Olen mielestäni melko tavallinen mies, en pahannäköinen, enkä -kokoinen, mutta en mielestäni mitenkään erityisen komeakaan. Silti minulla on ollut pelkästään kauniita naisia, koska kauniita naisia lähestytään vähemmän ja fiksu lähestyminen imartelee kaunista naista. Toisaalta aiemmin kuvittelin, että meillä Suomessa on todella kauniita naisia, kunnes lomailin eräässä lämpimässä maassa, jossa asuu lähemmäs 100milj. ihmistä. Voi luoja sitä kaunottarien määrää ja enpä sen koommin ole pitänyt enää suomalaisia naisia mitenkään erityisen kauniina. Vaimokin tuli myöhemmin haettua siitä maasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen, mutta en rankkaa miehiä juurikaan ulkoisten piirteiden perusteella. On siis aika harmi, jos joku alempitasoiseksi itsensä kokeva ei uskalla lähestyä minua.
Ja siis, toki minullakin jotain kriteerejä ulkonäölle on (siisteys, suht normaali paino) mutta noin muuten en tosiaankaan tavoittele vain jotain kansikuvapoikia.
Ettehän te tavoittele ketään vaan odotatte misten tavoittelevan teitä.
Ei. On niiiin harvinaista että ei ole mikään ongelma. Suurimmassa osassa on jotain muuta vikaa kuin liian kaunis. Siinähän se homma on kun joko on kaunis tai sitten ei. Ei siihen kuulu esim. kumihuulet.
En ole tavannut vielä ja tietystikään kauneus ei ole oikeutus aivottomuuteen.
En ole tarpeeksi komea herättääkseni kiinnostusta kauniille naisille, joten he ovat tavallaan automaattisesti poissa laskuista. Toisaalta kauniit naiset ovat tottuneet laskemaan paljon ulkonäkönsä varaan, joka ei tee heistä ainakaan yhtään mielenkiintoisia ihmisinä. Vähemmän kaunis voi olla viehättävämpi, kuin itsetietoisen kaunis nainen. En koe menettäväni mitään.
Aiheuttaa vaan muille miehille panohaluja ja sitten lopulta pettää jonkun lipevän komistuksen kanssa.
Ei oo aikaa sellaseen yhdessä elämässä hukattavaksi.
M31
Ei ne oo pelottavia mutta realistina en yritä lähestyä niitä koska mahdollisuuksia ei ole.