Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Onko "liian kaunis" nainen pelottava?

Vierailija
05.07.2020 |

Tykkäättekö enemmän taviksista?

Millaiset asiat tekevät naisesta liian kauniin?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on komeat miehetkin pelottavia ,naisena en uskalla lähestyä "liian komeita miehiä"  esim.työpaikan sinkkumiehiä en uskaltanu lähestyä, kun olivat liian komeita. itse olen tavis nainen.

Vierailija
62/68 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon tyylistä ja olemuksesta. Jos on viimeisen päälle laitettu ja puunattu ja käytös on lisäksi ylimielistä, niin eihän siitä kovin helposti lähestyttävää vaikutelmaa tule. Näin miehenä oletan, että se on varmaan tarkoituskin, koska ottajia löytyisi kyllä.

Sitten jos meikki on kevyt ja luonnollinen, jopa olematon, ja olemus ja käytös ovat välittömiä ja ystävällisiä, naista uskaltaa lähestyä vaikka olisi millainen kaunotar. Ehkä se viestii sitä, ettei ole niin kiinni siinä ulkonäössään tai siitä välttämättä edes niin tietoinen. Se on mielestäni automaattisesti viehättävää. Vaikka olisi kuinka hyvännäköinen, ei pinnallista ihmistä kauaa jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miehenä tietenkin tykkään kauniista naisista. Meikkipelleistä ja itseään täynnä olevista akoista en perusta.

Vierailija
64/68 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. 

""Se on kuin nousu auringon,

Kun annat mulle nautinnon.

Mä vielä siihen voinhan luottaa?

Kun saavun luokses uudestaan

Ja terälehtes auki saan,

Sä tyydytystä tahdot tuottaa.

Hemaisevan seksikäs pörröpää,

Kaipaan luoksesi lämpimään,

Kun kanssas kahden me kohti taivaanrantaa

Yhdessä kuljettiin.

Kun tahdoin pörröös pörröttää,

Sä annoit sen minkä sulta saada tahdoinkin.

Mä laulamaan jos pystyisin,

Tai kirjoittamaan kirjaimin,

Sen minkä sydämestäin sorvaa.

Ei siihen riitä riimitkään,

Tai kossu-vissy viinitkään.

Ei koppa kaljaakaan sua korvaa.

Kaipaan luoksesi lämpimään,

Kun kanssas kahden me kohti taivaanrantaa

Yhdessä kuljettiin.""

mies53v

Vierailija
65/68 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset on yleensä pelottavampia.

Vierailija
66/68 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena iskin tai ainakin yritin hänet liian kauniin. Jokunen onnistui, mutta he tiesivät oman vetovoimansa ja jollain tavoin hemmoiteltuja ja leuhkia olivat. Kaunis nainen on useasti narsistinen luonne. Katsoin, ettei ruutia harakoille.

Kerran astuin kuin siniseen usvaan, kuten tämä tyttö sanoi haettuani hänet ravintolassa tanssiin. Siinä ei mitään aasinsiltoja tai iskurepliikkejä tarvittu, kun seurustelimme vuoden verran. Hän oli kaunotar, hyvin varakas ja koulutettu. Hänen perheensä oli pahin. Ruotsin kieleni oli heistä täysin naurettavaa mm. Irrottauduin suhteesta.

Naisen pitää olla hieman maanläheinen.

Vierailija
67/68 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tiedostamaton defenssikin, mutten tykkää huippukauniista naisista niin, että kiinnostuisin heistä. 

Pidän heitä tietysti kauniina ja voi tulla fyysisiäkin reaktioita, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mutta en ihastu tai kiinnostu. Vaikea selittää. Ei se varsinaista pelkoakaan ole kuitenkaan. 

Mulla sama, koskien "huippuluokan" komistuksia. Jotenkin ei edes kiinnosta, mut joo voi olla defensiivistäkin :) Ei haittaa, taviksetkin on ihan riittävän komeita!

Vierailija
68/68 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä se viestii sitä, ettei ole niin kiinni siinä ulkonäössään tai siitä välttämättä edes niin tietoinen. Se on mielestäni automaattisesti viehättävää."

Joo, ihminen joka ajattelee vaan ulkonäköään, lihaksiaan,lookkiaan, kaloreitaan ja selfieitään on usein aika yksinkertainen tapaus, eikä varmasti osaa keskustella monistakaan asioista. En nyt tarkoita, että pitäisi olla mikään tietopankki, mutta jotain muutakin kuin pelkkää ulkonäköä.

Älyä aliarvioidaan liikaa nykyään. Älykäs mensatyyppikin voi olla todella seksikäs ja kiinnostava.