Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Onko "liian kaunis" nainen pelottava?

Vierailija
05.07.2020 |

Tykkäättekö enemmän taviksista?

Millaiset asiat tekevät naisesta liian kauniin?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole kuin liian kaunis. Joskus harvoin näen jonkun, joka on lähestymisen arvoinen. Olen todella nirso. Yleensä ne eivät ole suomalaisia, joita lähestyn. Suominainen ei yleensä herätä kiinnostusta.

Vierailija
22/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi pelottavaksi. Enemmän vaikuttaisi ajan tuhlaukselta jos lähtisin yrittämään naisia jotka ovat yli minun tasoni.

Kukaan tuntemani kaunis nainen ei ajattele näin. Tasot on miesten keksintöä.

Naiset vain puhuu siitä eri nimillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Siepin someavautumiset kertovat hitusenkaan hänen luonteesta, en ihmettele yhtään miksi hän on sinkku. Repisin siippana hiukset päästä ja sillä ei ole mitään tekemistä kauneuden vaan kauheuden kanssa.

Vierailija
24/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa vaan muille miehille panohaluja ja sitten lopulta pettää jonkun lipevän komistuksen kanssa.

Ei oo aikaa sellaseen yhdessä elämässä hukattavaksi.

M31

Nyt kyllä aliarvioit kauniita naisia.

Vierailija
25/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ulkonäöllä väliä, mutta nainen joka kulkee nenä pystyssä ja miettii tälläisia on turn off.

Kauniit naiset ovat usein myös tylsiä. Ei paljoa mistä keskustella. Multa et saa huomiota ulkonäkösi vuoksi. Kokeile läähättäjiä ja naistenpalvojia mun selän takana. Ne jelppii sua.

Vierailija
26/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtaiset kasvot, korkeat poskipäät, suuret silmät, hyvät hiukset, suora kaunis nenä. Ryhti ja itsensä kantaminen kauniisti. Hyvä luonne.

Siis sellainen on mielestäsi pelottava, liian kaunis nainen? Vai mikä tämän listan pointti oli?

Vierailija
27/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koskaan elämässäni en ole hurmannut kaunotarta, paitsi kerran. Oli vielä äärettömän hyvä sängyssä, paljon parempi kuin kukaan muu jonka kanssa olin ollut. 

Paljastui mt-ongelmaiseksi ja aivan liian aggressiiviseksi. Sydän särkyi aika pahasti, kun vietiin taivaaseen mutta jo kuukauden jälkeen tiputettiin helvettiin. 

Näppylänaamainen nörtti likaisissa silmälaseissaan on paljon vakaampi valinta, nainen on muutakin kuin naamataulu ja kuppikoko :) 

Vierailija
28/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiesaikojeni viimeinen hoito (taso: ysipuol) oli aivan liian hyvännäköinen meikäläiselle (seiska), olkootkin että meillä oli kiihkeä viiden viikon seksisuhde.

En kuitenkaan olisi pystynyt mitenkään pitämään tuota itselläni kolmea kuukautta pidempään, joten kait sitä tuli jossakin määrin pelättyä kun ajoin jutun siihen pisteeseen ettei jatko ollut mitenkään mahdollista.

Vierailija
29/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi pelottavaksi. Enemmän vaikuttaisi ajan tuhlaukselta jos lähtisin yrittämään naisia jotka ovat yli minun tasoni.

Ei kukaan täysijärkinen mieskään ajattele mitään tasohöpinöitä. Nettipeelojen juttuja.

Kuitenkin jos lyhyt, ruma ja ujo mies yrittää missitasoisia naisia - jokainen nainen osaa kertoa että miehen kannattaisi laskea rimaa ja lähestyä oman tasoisiaan.

Vierailija
30/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle niin sanottu "liian kaunis" on pelottava. Huomaan työelämässäkin, etten ota juurikaan kontaktia, jos ei ole pakko. Olo ei tunnu hyvältä superkauniin naisen kanssa. Elävät ihan eri maailmaa, kun minä. Ja kauan sitten opin koulukiusattuna, että vain urheilijoilla on oikeus edes puhua näille naisille. 

Vierailija
31/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa niin kaunis etteivät miehet uskaltaisi yrittää :(

Vierailija
32/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pelottava, mutta sanoisin, että vaikeasti lähestyttävä, kahdestakin syystä. Sitä joko olettaa ettei ole riittävä sille kauniille naiselle tai sitten se nainen on kuitenkin jo varattu.

Vierailija
33/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, ihan vaan näyttävät muovislta pettäjiltä. Siksi ei oikein kiinnosta.

Naiset sinänsä ovat kyl pelottavia, tai lähinnä se valta mitä poliisi ja oikeuslaitos näille suo syyttää milloin tahansa jälkeenpäin raiskauksesta eikä siihen lähtökohtaisesti tarvita sen enempää todisteita kuin pelkkä väittämä.

Vankina kuulemma pidetään vaikka oman todistuksen mukaan käy välillä kaupassa miehen luottokortilla. Raiskataan kymmeniä kertoja päivässä, ei mitään merkkiä yhdynnöistä, puhumattakaan että moinen fyysinen kyvykkyys ny vaan ei ole mahdollista. Mallia juoksi paljain jaloin 600km 12 tunnissa helsingistä ouluun ja sama takaisin. 1200km juoksumatka/24h.

Langettava tuomio tulee miehelle.

Vierailija
34/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen, mutta en rankkaa miehiä juurikaan ulkoisten piirteiden perusteella. On siis aika harmi, jos joku alempitasoiseksi itsensä kokeva ei uskalla lähestyä minua.

Ja siis, toki minullakin jotain kriteerejä ulkonäölle on (siisteys, suht normaali paino) mutta noin muuten en tosiaankaan tavoittele vain jotain kansikuvapoikia.

Minä myös. Olen ollut jo vuosia saman miehen kanssa.

Minua ei kiinnosta ulkonäkö, vaan persoonallisuus.

Vierailija
35/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun logiikallasi Quasimodolla olisi mahdollisuudet Sara Sieppiin? Just joo taas.

Vierailija
36/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täysijärkinen mieskään ajattele mitään tasohöpinöitä. Nettipeelojen juttuja.

Kuitenkin jos lyhyt, ruma ja ujo mies yrittää missitasoisia naisia - jokainen nainen osaa kertoa että miehen kannattaisi laskea rimaa ja lähestyä oman tasoisiaan.

No mitä on monien ulkomaalaisten mallien ja beauty queenien miesystäviä aina välillä mediassa yms. näkynyt, niin eipä monet niistä todellakaan ole mitään pitkiä tai erityisen komeitakaan miehiä. Tai eivät ole juurikaan tavisjamppaa komeampia ainakaan omaan silmääni. Ovatko sitten kenties hyvin rikkaita tai hyvin varusteltuja "sieltä"?

Vierailija
37/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtaiset kasvot, korkeat poskipäät, suuret silmät, hyvät hiukset, suora kaunis nenä. Ryhti ja itsensä kantaminen kauniisti. Hyvä luonne.

Minä näytän tuolta. Luonnetta vaikea arvioida itse, mutta ulkoisesti olen tuo. Lisäksi hoikka ja tilanteen mukaan aina siististi pukeutunut.

Olen kuitenkin mielestäni aika persoonattoman näköinen. Sinänsä ehkä ns laskennallisesti virheettömät mittasuhteet eivät tee viehättäväksi vaan ihmisessä pitää olla jotakin erityistä. Jotain tarttumapintaa. Se mun ulkonäöstä puuttuu.

Kukaan mies ei kyllä koskaan ole lähestynyt mua missään tilanteessa. Se ainoa parisuhde, joka mulla on ollut, lähti mun omasta aloitteesta. Nyt kun taas sinkkuna tapasin kiinnostavan miehen ja pyysin sen ulos, se lähti mutta ei toista kertaa. Ilmeisesti mulla on se huono luonne :D

Vierailija
38/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole ulkonäöllä väliä, mutta nainen joka kulkee nenä pystyssä ja miettii tälläisia on turn off.

Kauniit naiset ovat usein myös tylsiä. Ei paljoa mistä keskustella. Multa et saa huomiota ulkonäkösi vuoksi. Kokeile läähättäjiä ja naistenpalvojia mun selän takana. Ne jelppii sua.

Sinä olet itseäsi täynnä.

Ei kukaan muu.

Vierailija
39/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän tuolta. Luonnetta vaikea arvioida itse, mutta ulkoisesti olen tuo. Lisäksi hoikka ja tilanteen mukaan aina siististi pukeutunut.

Olen kuitenkin mielestäni aika persoonattoman näköinen. Sinänsä ehkä ns laskennallisesti virheettömät mittasuhteet eivät tee viehättäväksi vaan ihmisessä pitää olla jotakin erityistä. Jotain tarttumapintaa. Se mun ulkonäöstä puuttuu.

Kukaan mies ei kyllä koskaan ole lähestynyt mua missään tilanteessa. Se ainoa parisuhde, joka mulla on ollut, lähti mun omasta aloitteesta. Nyt kun taas sinkkuna tapasin kiinnostavan miehen ja pyysin sen ulos, se lähti mutta ei toista kertaa. Ilmeisesti mulla on se huono luonne :D

Eli sinä naisena olet sitä mieltä että jos ette olleet yhteensopivia, sinulla on huono luonne??

En tosiaan tiedä mitä sanoa.

Vierailija
40/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun logiikallasi Quasimodolla olisi mahdollisuudet Sara Sieppiin? Just joo taas.

Keksit mukaan satuolentoja todistaaksesi itsesi oikeaan?