Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Onko "liian kaunis" nainen pelottava?

Vierailija
05.07.2020 |

Tykkäättekö enemmän taviksista?

Millaiset asiat tekevät naisesta liian kauniin?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopusuhtaiset kasvot, korkeat poskipäät, suuret silmät, hyvät hiukset, suora kaunis nenä. Ryhti ja itsensä kantaminen kauniisti. Hyvä luonne.

Minä näytän tuolta. Luonnetta vaikea arvioida itse, mutta ulkoisesti olen tuo. Lisäksi hoikka ja tilanteen mukaan aina siististi pukeutunut.

Olen kuitenkin mielestäni aika persoonattoman näköinen. Sinänsä ehkä ns laskennallisesti virheettömät mittasuhteet eivät tee viehättäväksi vaan ihmisessä pitää olla jotakin erityistä. Jotain tarttumapintaa. Se mun ulkonäöstä puuttuu.

Kukaan mies ei kyllä koskaan ole lähestynyt mua missään tilanteessa. Se ainoa parisuhde, joka mulla on ollut, lähti mun omasta aloitteesta. Nyt kun taas sinkkuna tapasin kiinnostavan miehen ja pyysin sen ulos, se lähti mutta ei toista kertaa. Ilmeisesti mulla on se huono luonne :D

Eli sinä naisena olet sitä mieltä että jos ette olleet yhteensopivia, sinulla on huono luonne??

En tosiaan tiedä mitä sanoa.

Kokeile joskus huumorintajua. Se oli vähän niin kuin vitsi ja loppukevennys mun jutulle.

Vierailija
42/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen, mutta en rankkaa miehiä juurikaan ulkoisten piirteiden perusteella. On siis aika harmi, jos joku alempitasoiseksi itsensä kokeva ei uskalla lähestyä minua.

Ja siis, toki minullakin jotain kriteerejä ulkonäölle on (siisteys, suht normaali paino) mutta noin muuten en tosiaankaan tavoittele vain jotain kansikuvapoikia.

Ei ole harmi vaan siunaus, ymmärrät sen sitten vanhempana. Älä jää odottelemaan, vaan valitse itse. Jos olet niin hulppean näköinen että kaikille iskee alemmuudentunto, sinua lähestyvät vain röyhkeät ja itsekeskeiset. Et halua valita siitä joukosta tai elämäsi menee pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt pelottava, mutta en kiinnitä kauniisiin naisiin juurikaan huomiota kun tiedän etten kuitenkaan kelpaisi heille. Kuuluvat ihan toiseen maailmaan kuin omaani.

Ja millähän perusteella? Todella loukkaavaa, et voi tietää mistä kyseinen nainen tykkää. Lisäksi sinun mielestä kaunis ei välttämättä edes ole mistään "toisesta maailmasta" muiden mielestä.

Vierailija
44/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompia ne on kuin tavikset. Ei tarvitse miettiä olisiko vaimomateriaalia kun se on ihan eri tasolla

Vierailija
45/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ei välttämättä itse pidä itseään mitenkään erikoisena.

Jos on koulukiusaamistaustaa ym.

Puhun kokemuksesta..

Vierailija
46/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muiden naisten seurassa niin on.

Vierailija
47/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne oo pelottavia mutta realistina en yritä lähestyä niitä koska mahdollisuuksia ei ole.

Ylänuoletin tämän viestin kyllä, mutta siltikin menin juttelemaan kauneimman tietämäni naisen kanssa. Onpahan vielä nuorekaskin. Luulin meillä olevan ikä eroa kovastikin yli kymmenen vuotta, mutta se on nyt tutustumisen myötä paljastunut "vain" kymmeneksi vuodeksi, ja toki tietyllä tavalla onkin ollut turhaa tutustua, tuskin meistä paria tulee vaikka antaisimme ajan tehdä tehtävänsä, tai mitä nyt ikinä. Ollaan nyt kuitenkin tapailtu, ja ehkä koronan takia hänkään ei ole kiinnostavampaan törmännyt.

Mutta aiheeseen, kyllähän sen tietyn varovaisuuden oppi jo nuorempana, lähestyä kaunista naista, vaikkakin useimmat ovat kyllä myöskin tutustuttaessa paljastuneet ihan mukaviksi ihmisiksi.

Vierailija
48/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarkotetaan varmaan niitä joiden naama on ku tikkurilan värikartta ja ne luulevat ihan liikaa itestään ja käyttäytyvät ylimielisesti

Vierailija
49/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi pelottavaksi. Enemmän vaikuttaisi ajan tuhlaukselta jos lähtisin yrittämään naisia jotka ovat yli minun tasoni.

Kukaan tuntemani kaunis nainen ei ajattele näin. Tasot on miesten keksintöä.

Eli sinun logiikallasi Quasimodolla olisi mahdollisuudet Sara Sieppiin? Just joo taas.

Keksit mukaan satuolentoja todistaaksesi itsesi oikeaan?

Tiedät itsekkin ettei epämuodostunut mies saisi mitään missiä.

Vierailija
50/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saija Tuupanen ja Sami Hedberg ovat kieltämättä ulkoisesti erikoinen pari. Totesihan Kaarina Hazardkin, että Sami on sellainen mies, jota kenenkään naisen ei tarvitse haluta.

Vierailija
51/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian laittautunut.

Vierailija
52/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tiedostamaton defenssikin, mutten tykkää huippukauniista naisista niin, että kiinnostuisin heistä. 

Pidän heitä tietysti kauniina ja voi tulla fyysisiäkin reaktioita, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mutta en ihastu tai kiinnostu. Vaikea selittää. Ei se varsinaista pelkoakaan ole kuitenkaan. 

Sama minulla naisena liian hyvännäköisten miesten kanssa ;) Kerran (lukioaikana) yksi kaunis poika oli minusta ilmeisesti kiinnostunut kun hakeutui seuraan, olin aivan sekava ja se jäikin sitten siihen. Mulla edelleen ihmettelen, mitä näki minussa, rumassa ankanpoikasessa. 

Vierailija
53/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille jotka sanoo, että tasoja ei ole, niin älkää valehdelko. Kaikilla on taso, sanoo sen järkikin millaisten ihmisten kanssa alkaa suhteeseen ja se on taso.  Jos olet korkeakoulutettu ja työssäkäyvä 35 vuotias nainen, niin tuskin sanot 65 vuotiaalle juopolle joka on ikänsä asunut sillan alla ja ryypännyt omaisuutensa 40 vuosikymmentä sitten, että kyllä alat sen kanssa suhteeseen. Ja se on nimenomaan se kun puhutaan tasosta.  Kaikilla meillä on taso.

Naisena ajattelen, että voi sanoa että joitain tasoja on olemassa, juuri kuten laitoit esimerkkiä. Mutta ne "tasot" on erittäin laajat, ja ne ei missään nimessä ole ehdottomat, ja niissä tapahtuu hyppimistä.

Vai miten muuten on selitettävissä, että samantuloiset ns. ruma nainen ja komea mies löytää rakkauden, tai ruma mies ja kaunis nainen? Kauneuskäsityksissä on yleispäteviä linjoja, MUTTA on myös eroja, ja kauneus on oikeasti katsojan silmässä. Plus luonne ja kemia vaikuttavat isommin kuin "tasoteoreetikot" myöntävät.

Vierailija
54/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on moni sanonut, että olen tosi kaunis, mutta en itse tajua sitä. Johtuukohan siitä se, ettei miehet lähesty mua, vaikka olen iloinen ja hauska. Ja sitten myöhemmin joskus vuosien päästä tulevat tunnustamaan, että ovat olleet ihastuneita. Ainoat jotka lähestyy on näitä superalfoja, jotka ei nykyään yhtään kiinnosta mua. Hauskaa seuraa oleva tavallinen mies olis just ihana.

Vierailija
55/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on moni sanonut, että olen tosi kaunis, mutta en itse tajua sitä. Johtuukohan siitä se, ettei miehet lähesty mua, vaikka olen iloinen ja hauska. Ja sitten myöhemmin joskus vuosien päästä tulevat tunnustamaan, että ovat olleet ihastuneita. Ainoat jotka lähestyy on näitä superalfoja, jotka ei nykyään yhtään kiinnosta mua. Hauskaa seuraa oleva tavallinen mies olis just ihana.

Nykyään... ennen kuitenkin kiinnosti vain ne?

Vierailija
56/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarkotetaan varmaan niitä joiden naama on ku tikkurilan värikartta ja ne luulevat ihan liikaa itestään ja käyttäytyvät ylimielisesti

Henkilökohtaisesti välttelen "twisted sister" tyylisesti meikanneita (vaikka bändistä diggaankin) ja ne meikittömät tai vähemmän meikanneet herättävät kiinnostukseni.

Vierailija
57/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa vaan muille miehille panohaluja ja sitten lopulta pettää jonkun lipevän komistuksen kanssa.

Ei oo aikaa sellaseen yhdessä elämässä hukattavaksi.

M31

Nyt kyllä aliarvioit kauniita naisia.

Oikein.

Jos on fiksu ja kaunis, niin osaa peittää pettämisen.

Tyhmä blondi ei.

Ainoastaan tuo arviointi unohtui.

Vierailija
58/68 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä sitä oppi, että kauniit naiset piti jättää rauhaan ja etsiä tasoistaan seuraa.

No ei siinä, näin ovat kaikki onnellisia.

Vierailija
59/68 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saija Tuupanen ja Sami Hedberg ovat kieltämättä ulkoisesti erikoinen pari. Totesihan Kaarina Hazardkin, että Sami on sellainen mies, jota kenenkään naisen ei tarvitse haluta.

Täh, eipä tuo Saijakaan mikään "liian kaunis" ole, ihan nätti vaan...

Vierailija
60/68 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista. Eli naisia ei saa arvioida ulkonäön mukaan mutta miehiä saa.