Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Meten naamassa botoxia?
26.04.2013 |
Ei vanhene lainkaan, mutta ei kyllä ilmeilekään. Kaikki naismeteorologit ovat myös anorektisen laihoja.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs Metestä, mutta Liisa... Odottaako kaksosia, on niin muhkean näköinen. Koskahan sillä on la?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:42"]
Mitäs Metestä, mutta Liisa... Odottaako kaksosia, on niin muhkean näköinen. Koskahan sillä on la?
[/quote]
Liisa on suloinen! Se vauvamasu on ihanan hyvää mieltä tuova "loppukevennys" :)
Mette ei ole koskaan ollut suosikkini, sellainen kivikasvo.
Alue: Aihe vapaa
En tiedä botoxista, mutta jotain täyteaineita on.