Ah tätä avuttomuutta!
Sukulaiseni, joka asuu meitä lähellä, järjestää huomenna toisen lapsensa syntymäpäivät. Hän on tunnetusti aika avuton kotitalousasioissa, joten kun hän pyysi minua leipomaan, ajattelin auttaa häntä.
Olin juuri äsken aloittelemassa leipomista kun ovikello soi. Oven takana seisoi hänen lapsensa, jonka täytyi tulla meille. Ihmettelin miksi ja päätinkin sitten soittaa hänen äidillensä. Vastaus: eihän hän voi siivota jos lapsi on kotona. Joten täällä minä nyt sitten hoidan omia lapsiani (mies työmatkalla myöhäiseen iltaan asti), hänen lastaan ja vielä leivon huomisille synttäreille. Ja vastapalveluksia on turha odottaa.
Kommentit (4)
Kaiken sen kiireen keskelä ehdit palstallekin, olet ihan super! Saat varmasti monta mainintaa lisää Täydellinen Äiti -ansioluetteloosi! Suvustaan on pakko pitää, eikös perhe ole tärkein.
On tää kumma palsta. Jos ap olisikin tämän apn sukulainen, joka valittaisi että jonkun pitäisi hoitaa hänen lapsensa että hän saisi siivottua niin jokainen vastaaja olisi sitä mieltä ettei kenenkään pidä hoitaa toisen lapsia tuollaisen syyn takia.
Av = alkuperäinen kirjoittaja on aina väärässä
Onko vaikeaa sanoa johonkin noista "EI"?
Höpsö ap:)