Mikä tätä ihmistä vaivaa?
Olen tavannut vastenmielisimmän ihmisen IKINÄ.
Kyseinen mies yritti iskeä puoliväkisin mua, ei ymmärtänyt että ei kiinnosta. Pommitti viesteillä, soitteli, kutsui kullaksi ja muruksi ja rakkaaksi.
Yhteisissä bileissä teki varmaan omasta mielestään seksikkäitä eleitä, kuten lipoi sillä vitun iljettävällä kielellään huulia ja heilutteli kieltään.. Puhui kokoajan itsestään, kehui itseään, mainosti olevansa paras mies ikinä yms. On kokoajan ylettömän avulias, jopa häiritsevyyteen asti, mutta ei tee sitä pyyteettömästi vaan itseään korostaen. Tunkeutuu väkisin kaveriporukkaan, soittelee puolituntemattomille ja lähettelee viestejä, ja UI suoranaisesti porukkaan väkisin. Yletön itsekehu päällä kokoajan ja äijän fb-postaukset on pelkkää auringonpaistetta, täydellistä onnea ja ihanuutta.
Hyi helvetti, lähti tänään äijä poistoon fb-kavereista ja toivottavasti muutenkin mun elämästä.
Kommentit (2)
Se on alkoholiongemainen sekakäyttäjä
No katopa mistähän hemmetistä me sitä voitais tietää? Etenkin tuo kielen lipominen kuulostaa kyllä todella kuumalta, uuh. Ota siitä hyvä kesämies, kuitenkin haluat, et vaan itsellesi myönnä. ;)