Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo, etten ole ikinä saanut pakkeja näillä tyypillisillä "oot mukava mies mutta...", "oot hyvä mies jollekin..." ja niin edelleen

Vierailija
05.07.2020 |

Ilmeisesti noita juttuja naiset käyttävät kaikkiin miehiin, jotka ovat liian kilttejä. Uskoisin olevani melko kiltti mies - ja tämä ei nyt ollut mikään yritys kehua itseäni, vaan ainoastaan sen myöntäminen, etten ole kemiaa herättävällä tavalla jännä.

Voisiko se, ettei naiset ole ikinä sanoneet mulle mitään kiltti miehiin viittavaa, kertoa siitä että olen niin ruma, että syy pakkeihin on aina ulkonäössäni, ja naiset eräällä tavalla olettavat että ymmärrän sen suorilta käsin että pakit tuli koska olen ruma?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkö et ole mukava tai hyvä mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siis olet niin outo, puhut kummallisia tai et ollenkaan, stalkkaat, vahdit, kyyläät, huomauttelet ikäviä asioita tai muuta vastaavaa, että muut katsovat aiheelliseksi poistua takavasemmalle ilman selityksiä.

Ethän nyt ainakaan kuvittele olevasi joku kiltti.

Ulkonäöllä tuskin on mitään merkitystä asian kanssa.

..."huomauttelet ikäviä asioita"...

Tämä.Moni mies saa pakit pelkästään tästä syystä. Itse sain kuulla käveleväni omituisesti

Vierailija
64/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä minun näkemykseni:

Sytyttävä ja (riittävän mutta ei liian) kiltti mies

- nainen luultavasti puhuu tämä miehen kanssa asiat halki, ja jää ystäväksi

Sytyttävä mutta ei kiltti

- nainen jää helposti koukkuun, mutta jos seksuaalinen vetovoima katoaa, tällaiseen mieheen katkaistaan välit nopeasti ja ilman selityksiä

(Liian) kiltti mutta ei sytyttävä

- "olisit hyvä mies jollekin naiselle". Tämän miehen kanssa ollaan kavereita kun nainen on sinkku. Kun nainen vakiintuu ja tämä mies luultavimmin jää yksin, välit ehkä katkaistaan tyylikkäästi ja huomaamatta

Ei sytyttävä eikä kiltti

- ei kiinnostava millään tasolla, välit katkaistaan heti

Millä ehdoilla se suhde sitten syntyy, kun ei noissa antamissasi tapauksissa missään?

Vierailija
65/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, selitettiinkin jo. Sorry.

Vierailija
66/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää perustella pakit arvostelemalla TOISTA eron hetkellä? Tapailet juntteja ap. Jättäjällä se ongelma on. Hänestä se syy löytyy, jos hän on se, joka jättää.

Vierailija
67/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää perustella pakit arvostelemalla TOISTA eron hetkellä? Tapailet juntteja ap. Jättäjällä se ongelma on. Hänestä se syy löytyy, jos hän on se, joka jättää.

Multa on joskus kysytty syytä eroon, että mikä siinä toisessa osapuolessa on vikana. Että pitäisi muka osata kertoa? Enpä tiedä, jos itse käyttäytyy kuin krpä, tiennee asian paremmin.

Vierailija
68/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joko valehtelevat noin, tai aikuisten oikeasti luulet, että olet niiden kaveri :D. Tai sitten ghostaavat.

Vierailija
69/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla naista voi 1-3 treffien aikana loukata, jos ihan vilpittömästi ei tiedä vittuilleensa kertaakaan, ei edes vaikka nainen olisikin sanonut tai tehnyt minulle jotain minkä olisi voinut ottaa negatiivisesti? Tosiasia nimittäin on, että varsinkin treffailun alkuvaiheessa olen todella pitkäpinnainen ja katson läpi sormien kaikkea temppuilua.

t. ap

Temppuilua? Nää sun naisvihamieliset asenteet vain puskee läpi. Mitä on temppuilu, sitä että asiat ei mene sun mielen ja käsikirjoituksen mukaan? Ootko miettinyt koskaan sitä vaihtoehtoa että sun käsikirjoitus on kohtuuton ja oletuksesi motiiveista väärässä?

Voin kertoa, että naisissakin on temppuilijoita. Jos treffeille lähdetään sillä asenteella, että paikalle karauttaa valkoisella yksisarvisella mies, joka pelkällä katseella vie jalat alta ja tämä haavekuva ei syystä tai toisesta toteudukaan, niin käytöksessä usein näkyy turhautuneisuutta. Mies voi minusta kutsua sitä temppuiluksi.

Faktahan tietysti on, että treffejä/ suhdetta ei silloin pitäisi miehen puolelta jatkaa, koska naisen puolelta aitia kiinnostusta ei ole. Mutta kun keskivertomiehen ei tunnetusti ole aivan helppo edes päästä naista tapaamaan, niin sitä temppuiluakin katsotaan aika pitkään.

Vierailija
70/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena saanut näitä Olet aivan liian hyvä nainen minulle. Älä vaan koskaan pilaa itseäsi. En riitä sinulle. Etsi joku parempi.

Osalle olen nauranut päin naamaa. Mitä nämäkin muka tarkoittaa?! Eikö voi vaan suoraan sanoa, ettei kiinnosta.

Mulle on nuoresta asti miehet sanonu että oon unelma nainen, vaimo materiaalia, nun kaa viihtyy niin hyvin ja mun pitää aina pysyä tällaisena, oon niin ihana ja kaikkee muita lauseita. 

Olen 36v nainen ja olen jäänyt ihan yksin. En oo koskaan saanut lapsia ja sitä perhettä mistä olen haaveillut. 

Yksinäisyys kuluttaa mua ihan loppuun enkä oo onnistunut löytää mistään kumppania.

Vierailija
71/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on nuoresta asti miehet sanonu että oon unelma nainen, vaimo materiaalia, nun kaa viihtyy niin hyvin ja mun pitää aina pysyä tällaisena, oon niin ihana ja kaikkee muita lauseita. 

Olen 36v nainen ja olen jäänyt ihan yksin. En oo koskaan saanut lapsia ja sitä perhettä mistä olen haaveillut. 

Yksinäisyys kuluttaa mua ihan loppuun enkä oo onnistunut löytää mistään kumppania.

Löydät kyllä vielä. Voimia etsintään.

Vierailija
72/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella on kaksi vaihtoehtoa.

Ensimmäinen on se, mitä moni on jo sanonutkin, eli olet jollain lailla hankala tai loukannut näitä naisia, jonka takia he haluavat sinusta eroon. Eivät sano mitään korulauseita, koska eivät pidä sinua mukavana eivätkä ajattele, että olisit hyvä kumppani muillekaan naisille.

Toinen vaihtoehto on, että kiinnostut vain sellaisista naisista, joilla on aina jotain draamaa menossa ja jotka eivät osaa käyttäytyä suhteessa kypsästi ja kommunikoida, vaan pitävät mykkäkoulua ja ghostaavat kun kyllästyvät. Jotkut kiltit miehet roikkuvat tälläisissa suhteissa kun ymmärtävät näitä naisia loputtomiin.

Toinen vaihtoehto ei kyllä selitä niitä, joiden kanssa tapailu loppuu heti alkuunsa, joten taitaa silti olla peiliin katsomisen paikka. Yksittäinen nainen saattaa ghostata, mutta jos tuo on jatkuvaa, niin jossain on vika. Et välttämättä ole tahallasi ilkeä, mutta jollain lailla loukkaavasti tai rasittavasti saatat silti käyttäytyä.

Vierailija
73/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydät kyllä vielä. Voimia etsintään.

Tässä iässä ei enää löydä miehiä jolla ei olisi jo lapsia. Suurin osa eronneita ja haluavat vain seksiä.

Olen Tindereissa ollut 10 vuotta. Mihin se tästä muuttuisi?

Vierailija
74/74 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen huomannut että jotkut miehet eivät kuuntele jos heille kertoo mikä mättää ja se vaivaa niin sitten nainen lähtee. Siis miehen mielestä suhteessa ei ole mitään vikaa esim. naisen mielestä kemia puuttuu tai kommunikointi voisi olla parempaa mutta mies ei näe mitään ongelmaa tuossa ja se on syy miksi nainen voi ghostata. Itse olen lähtenyt syhteesta koska mies ei millään tajunnut mitä tarkoitin. Vaikea selittää asiaa jonka olemassa mies ei edes usko. Jotkut miehet vain ajattelevat putkiaivoilla XD ei voi mitään. Pitää vain yrittää saada simppeli tyttöystävä joka tajuaa yhtä vähän kuin mies

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi