Mistä kertoo, etten ole ikinä saanut pakkeja näillä tyypillisillä "oot mukava mies mutta...", "oot hyvä mies jollekin..." ja niin edelleen
Ilmeisesti noita juttuja naiset käyttävät kaikkiin miehiin, jotka ovat liian kilttejä. Uskoisin olevani melko kiltti mies - ja tämä ei nyt ollut mikään yritys kehua itseäni, vaan ainoastaan sen myöntäminen, etten ole kemiaa herättävällä tavalla jännä.
Voisiko se, ettei naiset ole ikinä sanoneet mulle mitään kiltti miehiin viittavaa, kertoa siitä että olen niin ruma, että syy pakkeihin on aina ulkonäössäni, ja naiset eräällä tavalla olettavat että ymmärrän sen suorilta käsin että pakit tuli koska olen ruma?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen käyttänyt tuota olet hyvä mies mutta plaa plaata silloin kun "vika" on ollut miehen ulkonäössä...ghostannut olen ne, jotka ovat olleet niin epämiellyttäviä muilta ominaisuuksiltaan, etten ole tuntunut tarvetta olla kohtelias.
Siis mitkä ominaisuudet miehessä sinulla johtavat ghostaamiseen?
t. apJos mies on käyttäytynyt jotenkin epämiellyttävävästi tai arvostellen.
Olen ghostannut miehen, joka joi liikaa treffeillä, miehen joka sanoi ammattiani "pilipalihommiksi " ja miehen joka sanoi että olisin vielä paljon nätimpi jos meikkaisin enemmän. Siinä muutama esimerkki.
Ei nyt tule kyllä mieleen, että olisin mitenkään sikaillut treffeillä. Joskus nuorempana saatoin juoda enemmän treffeillä, nykyään juon max pari tuoppia tai pelkkää teetä. Paradoksaalisesti kuitenkin enemmän onnistumisia minulla oli silloin nuorempana vaikka olisinkin juonut treffeillä paljon.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä olen käyttänyt tuota olet hyvä mies mutta plaa plaata silloin kun "vika" on ollut miehen ulkonäössä...ghostannut olen ne, jotka ovat olleet niin epämiellyttäviä muilta ominaisuuksiltaan, etten ole tuntunut tarvetta olla kohtelias.
Olen ghostannut miehen, joka joi liikaa treffeillä, miehen joka sanoi ammattiani "pilipalihommiksi " ja miehen joka sanoi että olisin vielä paljon nätimpi jos meikkaisin enemmän. Siinä muutama esimerkki.
Nyt alkoi kiinnostaa! Mikä ammatti on pilipalihommia?!
Kulttuurialalla teen moninaisia töitä.
Siis sinut on jätetty ghostaamalla ihan suhteista? Ei parin treffikerran jälkeen, vaan ihan suhteista? Kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinut on jätetty ghostaamalla ihan suhteista? Ei parin treffikerran jälkeen, vaan ihan suhteista? Kuulostaa oudolta.
On jätetty suhteista esim riidan päätteeksi, tai että nainen on ollut lomalla ja sit ei enää vastaakaan. Yhdessä suhteessa meni erilailla, tuli jatkuvia riitoja, ja jossain loppuvaiheessa nainen _itse_ viestitteli ja soitteli, mutta ei suostunut enää tapaamaan. Se oli siinä mielessä helppo suhteen lopetus, että ei tehnyt enää mieli olla naiseen itse yhteydessä kerta se ei halunnut seksiä kanssani.
t. ap
Minä olen mies joka saa aina pakit niin että naiset hehkuttaa mun luonteen hyvyyttä jne.
Kaipa sitten olen muuten liian ruma kasvoista ja liian tylsä.
Valitan en ole saanut koskaan pakkeja live tapaamisen jälkee. (mutta taas toisessa vaakakupissa on että harvoin treffeille asti päässyt)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jätetty suhteista esim riidan päätteeksi, tai että nainen on ollut lomalla ja sit ei enää vastaakaan. Yhdessä suhteessa meni erilailla, tuli jatkuvia riitoja, ja jossain loppuvaiheessa nainen _itse_ viestitteli ja soitteli, mutta ei suostunut enää tapaamaan. Se oli siinä mielessä helppo suhteen lopetus, että ei tehnyt enää mieli olla naiseen itse yhteydessä kerta se ei halunnut seksiä kanssani.
t. ap
*siis on jätetty suhteista ghostaamalla niin paljon kuin se suhteessa ollessa on mahdollista. Mykkäkoululla joka vaan jatkuu ja vastauksia ei saa mihinkään ja sit jompikumpi hakee tavarat pois jos jotain tavaroita on, ja nainen ei vastaa mihinkään kysymyksiini
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä vasta galleria Darwin-palkinnon voittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
No tästä voi nyt jotain päätelmiä tehdä. Nainen yritti puhumalla ratkaista suhteenne ongelmia että suhteenne voisi jatkua, mutta sua ei kiinnostanut naisessa mikään muu kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apNo tästä voi nyt jotain päätelmiä tehdä. Nainen yritti puhumalla ratkaista suhteenne ongelmia että suhteenne voisi jatkua, mutta sua ei kiinnostanut naisessa mikään muu kuin seksi.
Ei vaan se oli yksinäinen nainen, jolle en kelvannut miehenä, mutta olisin voinut kelvata olkapäänä.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Kuukostat hyvin epämiellyttävälle jankuttavallempikkupojalle, joka hakee tukee epävarmuudelleen naisten palstalta. Yök.
Ghostaisin.
Se on sun ongelmasi jos kuulostan sinulle siltä.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Olet ollut suhteessa jonkun kanssa ja tämä vaan jättää vastaamatta lomallansa? Ymmärsinkö oikein? Huolestuisin ihan helvetisti jos poikaystäväni ei vaan vastaisi enää lomallaan, enkä ajattelisi ekana että vitsi varmaan erottiin nyt sit. Anteeksi, mutta kuulostaa siltä että et ole ollut varsinaisessa suhteessa, vaan vain säätänyt tai harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apOlet ollut suhteessa jonkun kanssa ja tämä vaan jättää vastaamatta lomallansa? Ymmärsinkö oikein? Huolestuisin ihan helvetisti jos poikaystäväni ei vaan vastaisi enää lomallaan, enkä ajattelisi ekana että vitsi varmaan erottiin nyt sit. Anteeksi, mutta kuulostaa siltä että et ole ollut varsinaisessa suhteessa, vaan vain säätänyt tai harrastanut seksiä.
Vastasi se sitten viestiin, kun kysyin että ootko kunnossa. Ei vastannut, kun kysyin voidaanko tavata.
t. ap
Jos on akkamainen mies, joka juoruaa ja jauhaa paskaa tunnista toiseen. Ghostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkiikö ap jotain terapeuttia, vaikka itse olisi psykiatrin tarpeessa. Jestas, nuo tekoihmiset on vastenmielisiä. Esittävät olevansa kiinnostuneita naisen ongelmista, vaikka ovat pelkkiä panomielikuvia vailla. Ja etsivät ilmaisia online psykologeja itselleen.
Onneksi pääsin eroon tuollaisesta kyylästä.
Pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin, sano Matti Nykänen.
t. ap
Juttusi ovat ristiriidassa sen kanssa että väität olevasi kiltti ja tosissasi. Susta syntyy kirjoitustesi perusteella mielikuva miehestä, jota ei oo mitään syytä ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkiikö ap jotain terapeuttia, vaikka itse olisi psykiatrin tarpeessa. Jestas, nuo tekoihmiset on vastenmielisiä. Esittävät olevansa kiinnostuneita naisen ongelmista, vaikka ovat pelkkiä panomielikuvia vailla. Ja etsivät ilmaisia online psykologeja itselleen.
t. apJuttusi ovat ristiriidassa sen kanssa että väität olevasi kiltti ja tosissasi. Susta syntyy kirjoitustesi perusteella mielikuva miehestä, jota ei oo mitään syytä ottaa tosissaan.
Monenko kommentin perusteella päädyit tähän johtopäätökseen?
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apJuttusi ovat ristiriidassa sen kanssa että väität olevasi kiltti ja tosissasi. Susta syntyy kirjoitustesi perusteella mielikuva miehestä, jota ei oo mitään syytä ottaa tosissaan.
Monenko kommentin perusteella päädyit tähän johtopäätökseen?
t. ap
Yksikin riittää, se mitä lainasin.
No olen huomannut että jotkut miehet eivät kuuntele jos heille kertoo mikä mättää ja se vaivaa niin sitten nainen lähtee. Siis miehen mielestä suhteessa ei ole mitään vikaa esim. naisen mielestä kemia puuttuu tai kommunikointi voisi olla parempaa mutta mies ei näe mitään ongelmaa tuossa ja se on syy miksi nainen voi ghostata. Itse olen lähtenyt syhteesta koska mies ei millään tajunnut mitä tarkoitin. Vaikea selittää asiaa jonka olemassa mies ei edes usko. Jotkut miehet vain ajattelevat putkiaivoilla XD ei voi mitään. Pitää vain yrittää saada simppeli tyttöystävä joka tajuaa yhtä vähän kuin mies
Nyt alkoi kiinnostaa! Mikä ammatti on pilipalihommia?!