Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo, etten ole ikinä saanut pakkeja näillä tyypillisillä "oot mukava mies mutta...", "oot hyvä mies jollekin..." ja niin edelleen

Vierailija
05.07.2020 |

Ilmeisesti noita juttuja naiset käyttävät kaikkiin miehiin, jotka ovat liian kilttejä. Uskoisin olevani melko kiltti mies - ja tämä ei nyt ollut mikään yritys kehua itseäni, vaan ainoastaan sen myöntäminen, etten ole kemiaa herättävällä tavalla jännä.

Voisiko se, ettei naiset ole ikinä sanoneet mulle mitään kiltti miehiin viittavaa, kertoa siitä että olen niin ruma, että syy pakkeihin on aina ulkonäössäni, ja naiset eräällä tavalla olettavat että ymmärrän sen suorilta käsin että pakit tuli koska olen ruma?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sano noin koska arvostan itse suoraa puhetta ja itseäni ärsyttäisi tuollainen. Sanon vain että ei tästä tainnut tulla mitään sen enempää, hyvät jatkot. Eiköhän se syy ole aina, että ei vain sovittu yhteen eikä ollut kipinää.

Vierailija
42/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen huomannut että jotkut miehet eivät kuuntele jos heille kertoo mikä mättää ja se vaivaa niin sitten nainen lähtee. Siis miehen mielestä suhteessa ei ole mitään vikaa esim. naisen mielestä kemia puuttuu tai kommunikointi voisi olla parempaa mutta mies ei näe mitään ongelmaa tuossa ja se on syy miksi nainen voi ghostata. Itse olen lähtenyt syhteesta koska mies ei millään tajunnut mitä tarkoitin. Vaikea selittää asiaa jonka olemassa mies ei edes usko. Jotkut miehet vain ajattelevat putkiaivoilla XD ei voi mitään. Pitää vain yrittää saada simppeli tyttöystävä joka tajuaa yhtä vähän kuin mies

Entäs jos treffaillessa ghostaat?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sano noin koska arvostan itse suoraa puhetta ja itseäni ärsyttäisi tuollainen. Sanon vain että ei tästä tainnut tulla mitään sen enempää, hyvät jatkot. Eiköhän se syy ole aina, että ei vain sovittu yhteen eikä ollut kipinää.

Tuntuisi kuitenkin että on joku ero: toisille miehille sanotaan pakit antaessa noita korulauseita, ja toisille miehille (esim minulle) ei sanota mitään vaan ghostataan. Mistä tällainen ero voisi johtua?

t. ap

Vierailija
44/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kun ketju eteni niin kävi selväksi miksi naiset eivät sano sinulle otsikon mukaisia asioita. Et vaikuta mukavalta etkä hyvältä tyypiltä. Jankkaajista pyritään eroon ghostaamalla.

Vierailija
45/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että syy on rumuudessa.

Olet saanut suhteita mutta tullut jätetyksi ilman kivakivapuheita. Kun saat pakit naiset eivät puhu liirumlaarumia kuten "olisit hyvä mies jollekin naiselle".

Se että olet saanut suhteita kertoo ettei kyse ole siitä että olisit vielä rumempi kuin olisit hyvä mies jollekin naiselle"-miehet.

Ulkonäkö voi olla osasyy, komean miehen käytöstä katsellaan läpi sormien ihan eri tavalla. Mutta toinen puoli kolikosta on luonne. Et ole niin kiltti kuin uskot olevasi.

Jos ainoa syy olisi kiltteys luultavasti olisit saanut kuulla mainittua liirumlaarumia jossain vaiheessa. Jos ainoa syy olisi rumuus, et olisi saanut suhteita.

Vierailija
46/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kun ketju eteni niin kävi selväksi miksi naiset eivät sano sinulle otsikon mukaisia asioita. Et vaikuta mukavalta etkä hyvältä tyypiltä. Jankkaajista pyritään eroon ghostaamalla.

Oletko usein nähnyt av:lla ketjuja, jotka eivät ajaudu jankkaamiseen? Itse en ole. Yleensä tuppaa tulemaan erinäisiä keskustelijoita, jotka vievät ketjun jankkaamiseen, vaikkei se aloittajan tarkoitus olisikaan.

t. ap

Vierailija
47/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi kuitenkin että on joku ero: toisille miehille sanotaan pakit antaessa noita korulauseita, ja toisille miehille (esim minulle) ei sanota mitään vaan ghostataan. Mistä tällainen ero voisi johtua?

t. ap

Joko et ole kiltti, tai olet liian tylsä.

"Tylsällä" tarkoitan tylsää ei vain romanttisella tasolla, vaan kaikillta tasoilla.

Esimerkiksi minä en ole tylsä kaveritasolla, vaan hyvää juttuseuraa. Mutta olen tylsä romanttisella tasolla koska en ole jännittävä, dominoiva, metsästävä, ym sen enempää kuin nainenkaan. Siispä naisten silmissä mies-nainen-jännite puuttuu kokonaan. Siksi saan kuulla että olisin hyvä mies jollekin naiselle koska olen tyyppinä kiva, mutta "kemiat" puuttuvat, eli se naisten kaipaama maskuliinisuus. ml. sellainen maskuliinisuus joka on väistämättä pois siitä kivuudesta, juuri sopivasti ettei mies ole liian k*sipää mutta ei liian kilttikään.

Tämä rehellinen arvaukseni, ilman korulauseita.

Vierailija
48/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä minun näkemykseni:

Sytyttävä ja (riittävän mutta ei liian) kiltti mies

- nainen luultavasti puhuu tämä miehen kanssa asiat halki, ja jää ystäväksi

Sytyttävä mutta ei kiltti

- nainen jää helposti koukkuun, mutta jos seksuaalinen vetovoima katoaa, tällaiseen mieheen katkaistaan välit nopeasti ja ilman selityksiä

(Liian) kiltti mutta ei sytyttävä

- "olisit hyvä mies jollekin naiselle". Tämän miehen kanssa ollaan kavereita kun nainen on sinkku. Kun nainen vakiintuu ja tämä mies luultavimmin jää yksin, välit ehkä katkaistaan tyylikkäästi ja huomaamatta

Ei sytyttävä eikä kiltti

- ei kiinnostava millään tasolla, välit katkaistaan heti

Vierailija
49/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- nainen jää helposti koukkuun, mutta jos seksuaalinen vetovoima katoaa, tällaiseen mieheen katkaistaan välit nopeasti ja ilman selityksiä

- "olisit hyvä mies jollekin naiselle". Tämän miehen kanssa ollaan kavereita kun nainen on sinkku. Kun nainen vakiintuu ja tämä mies luultavimmin jää yksin, välit ehkä katkaistaan tyylikkäästi ja huomaamatta

Ei sytyttävä eikä kiltti

Epäselväksi jää, minkä kombon kanssa se tarinasi nainen sitten pariutuu?

Vierailija
50/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella: ap on näsäviisas, näpäyttelevä ja jankuttava. Ymmärrän hyvin, miksi jutut eivät etene. Olet raskasta seuraa.

Ei ole helppoa tunnistaa itsessä näitä piirteitä, mutta oikeasti kannattaa nyt ottaa peili käteen kun niin moni jo on sanonut.

Vierailija
51/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset sitten antavat pakit sinulle? Mitä he sanovat?

Ei ne sano ikinä mitään. Minut on aina enempi vähempi ghostattu. Ja niistä suhteista ja tapailuista joita olen joskus saanut aikaiseksi, olen tullut jätetyksi ilman perusteluita. Pahimmillaan totaalisella radiohiljaisuudella.

t. ap

Olet siis ilkeä jolloin sulle ei voi sanoa mitään kun vttuilet joka asiasta. Niin nähty.

Opettele tuntemaan itsesi ja lakkaa olemasta ilkeä. Ehkä kuvittelet "sarkastisuutesi" olevan joku iloinen asia. Voin kertoa ettei ole.

Ehkä närpit joka asiaa jolloin kanssasi on mahdoton tulla toimeen.

Vierailija
52/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen se ikuinen tosi hyvä tyyppi, mutta.. ja mietin nuorempana missä se varsinainen ongelma on tietysti. Noh totuus selvisi kun kokeilin Tinderiä, ei juuri mitään tykkäyksiä, eli naamastahan se on kiinni.

Sun tapauksessa veikkaisin kanssa luonnetta, naiset ei vaan halua olla tekemisissä sun kanssa tai sitten pelkäävät sun reaktiota / jäät roikkumaan tmv

Mulla on naispuolisia kavereita, sinkkuja ja varattuja joten taidan oikeasti olla se "tosi hyvä tyyppi" mutta ehkä sun kannattais katsoa peiliin, tutustua naisiin ihmisinä? Ilman takaa-ajatuksia

Vierailija
53/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehet ei vaan kerta kaikkiaan kuuntele. Välillä tuntuu, että kaikki pitää toistaa ainakin kolme kertaa, että mies tajuaa että nyt ei mee hyvin suhteessa. En enää ihmettele miksi avioerot tulee miehille joskus täysin puskista.

Vierailija
54/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiltille miehille (ketkä ei ole loukannut millään tavalla) voi sanoa, että löydät paremman yms, mutta ap olet todennäköisesti sanonut jotain ohi suusi ja suututtanut nämä naiset.

Vierailija
55/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sytyttävä eikä kiltti

Epäselväksi jää, minkä kombon kanssa se tarinasi nainen sitten pariutuu?

Jomman kumman näistä kanssa:

Ehkä laastarisuhteeseen, tai jos muuten kova tarve luotettavalle miehelle:

Mutta siis tuossahan kuvattiin mitä tapahtuu jos sukset menevät ristiin tai jos tulee pakit, ja yritettiin hahmotella mitä se tapa jolla saa pakit/fudut voisi kertoa omasta itsestä.

Vierailija
56/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset sitten antavat pakit sinulle? Mitä he sanovat?

Ei ne sano ikinä mitään. Minut on aina enempi vähempi ghostattu. Ja niistä suhteista ja tapailuista joita olen joskus saanut aikaiseksi, olen tullut jätetyksi ilman perusteluita. Pahimmillaan totaalisella radiohiljaisuudella.

t. ap

Olet siis ilkeä jolloin sulle ei voi sanoa mitään kun vttuilet joka asiasta. Niin nähty.

Opettele tuntemaan itsesi ja lakkaa olemasta ilkeä. Ehkä kuvittelet "sarkastisuutesi" olevan joku iloinen asia. Voin kertoa ettei ole.

Ehkä närpit joka asiaa jolloin kanssasi on mahdoton tulla toimeen.

En ole ilkeä. Ehkä ketjustakin voit huomata, että vähäinekään ilkeys tai kettuilu puheisiini tulee vasta sitten, jos toinen aloittaa. Olen ystävällinen ihminen kaikille, jotka eivät itse ekana jotenkin ilkeile tai yritä loukata.

t. ap

Vierailija
57/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla naista voi 1-3 treffien aikana loukata, jos ihan vilpittömästi ei tiedä vittuilleensa kertaakaan, ei edes vaikka nainen olisikin sanonut tai tehnyt minulle jotain minkä olisi voinut ottaa negatiivisesti? Tosiasia nimittäin on, että varsinkin treffailun alkuvaiheessa olen todella pitkäpinnainen ja katson läpi sormien kaikkea temppuilua.

t. ap

Vierailija
58/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla naista voi 1-3 treffien aikana loukata, jos ihan vilpittömästi ei tiedä vittuilleensa kertaakaan, ei edes vaikka nainen olisikin sanonut tai tehnyt minulle jotain minkä olisi voinut ottaa negatiivisesti? Tosiasia nimittäin on, että varsinkin treffailun alkuvaiheessa olen todella pitkäpinnainen ja katson läpi sormien kaikkea temppuilua.

t. ap

Temppuilua? Nää sun naisvihamieliset asenteet vain puskee läpi. Mitä on temppuilu, sitä että asiat ei mene sun mielen ja käsikirjoituksen mukaan? Ootko miettinyt koskaan sitä vaihtoehtoa että sun käsikirjoitus on kohtuuton ja oletuksesi motiiveista väärässä?

Vierailija
59/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulainen joka elää jatkuvassa pettymyksen ja mielipahan tilassa koska ihmiset ei toimi tavalla joka on hänen mielestään ainoa oikea. Häntä ei kerta kaikkiaan saa tajuamaan että kaikki ihmiset ei näe asioita tismalleen samalla lailla. Hän ei ikinä mieti löytyisko hänen mielestään tyhmälle ja täysin väärälle toiminnalle motiivi joka on järkevä sen toisen ihmisen näkökulmasta.

Vierailija
60/74 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Temppuilua? Nää sun naisvihamieliset asenteet vain puskee läpi. Mitä on temppuilu, sitä että asiat ei mene sun mielen ja käsikirjoituksen mukaan? Ootko miettinyt koskaan sitä vaihtoehtoa että sun käsikirjoitus on kohtuuton ja oletuksesi motiiveista väärässä?

No, naiset nyt tuppaa esim sanomaan että nähdään uusiksi, vaikkeivat oikeasti halua nähdä uusiksi. Samoin osalla naisista on tapana esittää tekosyitä puol tuntia ennen treffejä feidaamiselle. Jos en olisi pitkäpinnainen, niin voisin hermostua noista. En tiedä miten tämä on naisvihamielistä, jos sanon että tällaista on käynyt, ja että en kuitenkaan ole hermostunut. Ei kai totuus voi olla naisvihamielistä?

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän