Onko teillä miehenne kanssa yhteistä tekemistä ja harrastuksia?
Meillä on vähän ongelmia tämän kanssa: mitään yhteistä tekemistä ei tunnu löytyvän. Onko muilla samanlaista, tai mitä miehenne kanssa teette tavallisena arkena tai sitten lomilla? Pelkään, että suhde muuttuu nopeasti tylsäksi ilman yhteisiä harrastuksia.
Kommentit (25)
Ei ole, enkä ole koskaan mitään harrastanut, lenkillä voidaan käydä, mutta eipä ole aikaakaan mies on töissä ja illalla koulussa, yhteistä aikaa vietetään lapsen kanssa hiekkiksellä :) oikein mukavasti suhde toimii, riitoja toki on, mutta ei ole suhdetta ilman...
Jos ulos haluaa mennä,(ystävien kanssa) niin tottakai se käy, yhdessä ei olla nyt oltu missään, raskaana kun olen, niin ei edes leffaan voi mennä, kun tulee pissahätä jo 30 min päästä, ravintoloissa en tykkää syödä, mieluummin istutaan koko perhe kotona ja tehdään yhdessä jotakin hyvää..
Emme siis kaipaa harrastusmielessä yhteistä aikaa, vaan ihan yhteistä aikaa, eli toisen kainalo riittää mainiosti ja seksi tietysti se mikä voisi olla sellinen yhteinen harrastus :D
No ei kauheasti oikeastaan.
Mies on aika urheilullinen, lenkkeilee ja bodailee kotosalla.
Minä taas kesän tullessa viihdyn pihahommissa jahka tämä vauva tulisi ulos.
Arki-illat menee ihan vaan leffoja katsellessa ja sohvalla yhdessä nauttien siitä kun lapset nukkuu, se on varmaan meidän tärkein yhteinen nautinto ja harrastus.
Päinvastoin sanoisin, suhteelle tekee hyvää kun molemmilla on omat harrastukset eikä aina kyhnätä yhdessä.
Katsotaan yhdessä kyselytunnit ja keskustellaan siitä tai ylipäänsä politiikasta. Kerran viikossa käydään yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa. Ennen lenkkeiltiin yhdessä, mutta kahden pienen kanssa ei onnistu, koska on vain yhdet kunnon rattaat. Olemme miettineet jos joskus pyytäisi yhteisen lenkin takia lapsenvahdin. Lähinnä kesäisin käymme ulkoilualueilla (yleensä nuuksio) liikumassa, uimassa ja grillaamassa. Joskus käymme myös talvella grillaamassa ja ulkoilemassa Mies sukeltaa ja silloin ollaan usein koko perhe mukana, minä lasten kanssa uimassa ja mies pohjassa. Varsinaista oikeata harrastusta ei ole, mutta touhutaan yhdessä.
Harrastamme musiikkia; lauletaan soitellaan kitaroilla. Mies on opettanut minutkin soittamaan. Tehdään biisejä yhdessä. Tai lähinnä mies säveltää, mutta minä olen mukana monesti.
Maalataan, tehdään grafiikkaa, piirretään.
Tehdään työt yhdessä (oma yritys).