Axl Smith kuvaa Tuksuu wt:ksi ja Juulia Tukiainen
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:56"]
Mikä musta? Eihän Axl oo ees musta(se vaan kuvittelee et se on)
[/quote]Ei se suomalainenkaan ole. Edelleen vastaamatta oliko rasistista sanoa suomea valkoisen roskaväen maaksi.
[/quote]
Onpahan suomalainen.
No onhan se suomalainen, mitä se sille voi et sen äiti (joka on tod.näk. selvä mamupatja av-mamma) kävi vähän nusaseen ulkomaalaista.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:21"]
No onhan se suomalainen, mitä se sille voi et sen äiti (joka on tod.näk. selvä mamupatja av-mamma) kävi vähän nusaseen ulkomaalaista.
[/quote]
Törkeetä loukata hänen äitiä. Kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:56"]
Mikä musta? Eihän Axl oo ees musta(se vaan kuvittelee et se on)
[/quote]Ei se suomalainenkaan ole. Edelleen vastaamatta oliko rasistista sanoa suomea valkoisen roskaväen maaksi.
[/quote]
Onpahan suomalainen.
[/quote]Sama jos minä menisin sanomaan Afrikkaan heitä mustan roskaväen kansaksi
1. Julia Tukiainen:kommentit asiattomia
2. Axl Smith: White Trash Country of Ours: elikkä suomalaiset=valkoinen roska? Kaipaa selvennystä.
Ihan puhdas rasistinen kommentti eriväriseltä ihmiseltä valkoisista suomalaisista. Mielestäni poliisitutkinnan paikka. Onko mikä puoluekanta kaverilla?
Miksi tuo Akseli kirjoittaa yhden lauseen suomeksi ja toisen englanniksi. Onko vähän hoono soomikin vielä?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:38"]
Ihan puhdas rasistinen kommentti eriväriseltä ihmiseltä valkoisista suomalaisista. Mielestäni poliisitutkinnan paikka. Onko mikä puoluekanta kaverilla?
[/quote]
Ei mikään.
Jaksamatta perehtyä aiheeseen niin kyllähän Tuksu WT-porukkaan oikein hyvin sopii. Kuvittelee itsestään liikoja, pukeutuu mauttomasti, on ulosotossa eikä kykene huolehtimaan asioistaan. Yrittää elää muiden siivellä.
Smithin isä on iranilainen, äiti suomalainen ja hänen isäpuolensa on amerikkalainen. Hän puhuu suomen lisäksi sujuvaa englantia. Smith asui lapsuutensa ja nuoruutensa Vantaalla ja kävi Vaskivuoren musiikkilukion. Hän soitti lukiossa saksofonia.
Mut kertokaa mulle please et mistä tiedän oonko wt??? PLEASE
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:46"]
Mut kertokaa mulle please et mistä tiedän oonko wt??? PLEASE
[/quote]
Siiiis onx sul silarit tai haaveiletko niistä??? Mä ainaskin oooon. Mullon niiiin ruskee ihokin!!!!
Mä en ainakaa oo wt! En juo alkoo, en röökaa, eikä mul oo tatskoi!