Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v haluaa vaalentaa tukkansa ja laittaa sinne alle tummempaa väriä, antaisitteko?

Vierailija
10.07.2006 |

en tiedä, annanko luvan tähän. On puhunut jo jouluna tästä ja nyt HALUAA kovasti ennen koulujen alkua, menee kutoselle. Olenko minä nyt liian höösääjä vai????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotiaan elämä.

Vierailija
2/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jostain luin pissiksen " määritelmän" ja siihen kuului joko täysin blondit hiukset tai sitten päältä blondia ja alta tummaa. :D

No ei siinä mitään, tällaisella ei_varmasti_pissiksellä yli 30v naisella on myös päältä vaalennettu ja alta tummennettu.. ;D mut tää on vaan kesän ajan!!! *lupaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikö 12 vuotias kuitenkin vois olla vielä lapsi..?

Yläasteella sit ehkä..

Vierailija
4/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä alan ammattilainen suositteli olemaan erityisen varovainen lasten ja nuorten hiuksia käsiteltäessä. Syynä, että lapsen iho läpäisee erilaisia kemikaaleja, kuten väriaineita, huomattavasti enemmän ja herkemmin kuin aikuisen iho.

Vierailija
5/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antais

Vierailija
6/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just oli kesän alussa juttua noista hiusväreistä, että saattavat olla haitallisia ja että niitä ei varsinkaan lapsille (ainakaan alle 15v) pitäisi laittaa ollenkaan!

Vaikka toisaalta omien hiusteni väriä en tiedä, kun en ole sitä nähnyt 15 vuoteen (tyvikasvun perusteella tummunut teini-iästä)...

Vierailija
7/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

just oli kesän alussa juttua noista hiusväreistä, että saattavat olla haitallisia ja että niitä ei varsinkaan lapsille (ainakaan alle 15v) pitäisi laittaa ollenkaan!

Vaikka toisaalta omien hiusteni väriä en tiedä, kun en ole sitä nähnyt 15 vuoteen (tyvikasvun perusteella tummunut teini-iästä)...

Vierailija
8/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ja onkin luokkansa ainoa, joka ei ole värjännyt tukkaansa.

Kun sais edes sinne yläasteelle pitkitettyä..

Vierailija
9/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeammin blondausta ei oo tytölle tehty mut useamman kerran värjätty tummemmaksi jne.

Minä taas olen sitä mieltä et nuori saa näyttää sille mille itse haluaa, kunhan on siisti.

Vierailija
10/10 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erittäin miedolla vaalennusaineella raidoilla päälliosa vaaleemmaksi.

T:kampaaja-äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan