Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniä lokkeilee anopin luona ihan kaikessa!

Vierailija
04.07.2020 |

Miniäni tuli miehensä kanssa anopin luokse. Ei viitsi tehdä mitään mutta kaikenlaista pitäisi saada eteen. Minä olin ottamassa murukahvia ja lapsille kaakaota, niin miniä tuli siihen pyörimään (tielle) ja keksi pyytää että tekisin samanlaisen paketin heille, eli hänelle kahvia ja hänen lapsilleen kaakaota. Hengitin hitaasti sisään ja ulos, ja suostuin tekemään. Illalla vuokrattiin Alisa Viihteestä elokuva joka aiottiin katsoa perhepiirissä, ja heti kun painettiin play niin hän tuli paikalle ja oli pakko päästä mukaan katsomaan. Olihan se hänelle kiva kun sitä ei tarvinnut maksaa. Tein illalla kaurapuuroa, miniä otti itselleen muroja (lapsellista). Laitoin puurolautaselleni hilloa, miniä keksi että hänkin haluaa. Laitoin jo hieman tunnetta peliin, laitoin pienellä voimalla hilloköntsän hänen lautaselleen. Ei tajunnut vihjettä. Lopuksi tarjouduin hakemaan anopin postit (postilaatikolle on matkaa, talvella sen joutuu menemään jopa autolla). Hän pyysi päästä mukaan. Minulla meni mitta täyteen, mutta sain pidettyä väkinäisen hymyn kasvoilla. Sanoin sille, että mene sinä vaan edeltä, minä kirin sinut sitten kiinni. Enkä lähtenytkään mukaan. Siellä se nyt kävelee postilaatikolle ja ihmettelee miten minulla kestää :D en kyllä tiedä minkä meriselityksen keksin kun hän palaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...

Vierailija
2/8 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä vähintään pimee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki niistä anopeista, joista valitamme muissa ketjuissa. Normaalia ajatuksenjuoksua ja toimintaa, eikö?

T. palstan miniät

Vierailija
4/8 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kyl aika cringe tyyppi

Vierailija
5/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ap:lla kaikki ihan kunnossa.

Vierailija
7/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tämä kirjoittaja on? Ei kai anoppi itse sentään. 

Joitain outoja kohtia tummennettuna: 

Miniäni tuli miehensä kanssa anopin luokse. Ei viitsi tehdä mitään mutta kaikenlaista pitäisi saada eteen. Minä olin ottamassa murukahvia ja lapsille kaakaota, niin miniä tuli siihen pyörimään (tielle) ja keksi pyytää että tekisin samanlaisen paketin heille, eli hänelle kahvia ja hänen lapsilleen kaakaota. Hengitin hitaasti sisään ja ulos, ja suostuin tekemään. Illalla vuokrattiin Alisa Viihteestä elokuva joka aiottiin katsoa perhepiirissä, ja heti kun painettiin play niin hän tuli paikalle ja oli pakko päästä mukaan katsomaan. Olihan se hänelle kiva kun sitä ei tarvinnut maksaa. Tein illalla kaurapuuroa, miniä otti itselleen muroja (lapsellista). Laitoin puurolautaselleni hilloa, miniä keksi että hänkin haluaa. Laitoin jo hieman tunnetta peliin, laitoin pienellä voimalla hilloköntsän hänen lautaselleen. Ei tajunnut vihjettä. Lopuksi tarjouduin hakemaan anopin postit (postilaatikolle on matkaa, talvella sen joutuu menemään jopa autolla). Hän pyysi päästä mukaan. Minulla meni mitta täyteen, mutta sain pidettyä väkinäisen hymyn kasvoilla. Sanoin sille, että mene sinä vaan edeltä, minä kirin sinut sitten kiinni. Enkä lähtenytkään mukaan. Siellä se nyt kävelee postilaatikolle ja ihmettelee miten minulla kestää :D en kyllä tiedä minkä meriselityksen keksin kun hän palaa.

Tuli miehensä kanssa -  Ei siis tuli poikani kanssa. 

Anopin luo - Ei siis minun luokseni

Ja kirjoittaja tarjoutui hakemaan anopin postit eli ei hän itse anoppi voi olla. 

Vierailija
8/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap.tä , tämä nainen tuntee itsensä yksinäiseksi ja hakee huomiota lapsellisella tavalla. Muutaman kerran tuommoista käytöstä jaksaa mutta ei jos se tulee tavaksi. Ja ap.lle tiedoksi kun sanot jotain poikkipuoleista , tämä naislapsi tekeytyy uhriksi yhyy ja ap on pahis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan