Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Vierailija kirjoitti:
Joku hullu tekee feikki kortit feikki nimi joka EI ole aito. Aika helppoa fiktiivinen nimi.
Valehteleeko Ilta-Sanomat? Oliko toimittaja psykoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI ole olemassa Piotr Marko Lehtonen jonku mielisairaan ihmisen luoma fikstiivinen hahmo jota EI ole olemassa.
Ilta-Sanomat paljasti, että Peter Marks on entiseltä nimeltään Piotr Marko Lehtonen alias Marko Lehtonen alias PIotr Lehtonen. Jakomielitautinen pakkohoitoon viety personaallisuushäiriöinen vaihtelee nimiä kuin minä sukkia.
Ei muuten lukenut olet mielisairas hullu joka uskottelee itselleen niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI ole olemassa Piotr Marko Lehtonen jonku mielisairaan ihmisen luoma fikstiivinen hahmo jota EI ole olemassa.
Ilta-Sanomat paljasti, että Peter Marks on entiseltä nimeltään Piotr Marko Lehtonen alias Marko Lehtonen alias PIotr Lehtonen. Jakomielitautinen pakkohoitoon viety personaallisuushäiriöinen vaihtelee nimiä kuin minä sukkia.
Ei muuten lukenut olet mielisairas hullu joka uskottelee itselleen niin.
Murha piste info siellä on myös totuudet. Uskottele mitä haluat. IS luki sama hetu miehellä.
Tätä idioottia kuuntelin 2016-2019 kuinka hän on niin mahtava ja erinomainen sitten tuli fudut ja joutui pakkohoitoon. Päänaukominen ja ylimielinen asenne jatkuu yhä vaikka on naistenhakkaaja, luottotiedoton, pakkohoitoon viety, monituomittu rikollinen 15v lähtien. Kaiken lisäksi vielä ihan pee aa köyhä.
Ei se ihme ole että äiti heitti ulos kotoa, jengi tuli Kellokoskelle naureskelemaan, muija lähti kävelemään ja sinut pistettiin tonttulakki päässä myymään joulukuusia. Muuhun et kelvannut tosin et siihenkään. Sitten haukut betoniautokuskia olet itse ihan Ari Stevari.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan vaihtaisi oman nimensä? Paitsi mielisairas rikollinen joka hakkaa naisia.
Ei kukaan ole edes vaihtanut olet mielisairas Jolla on harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hullu tekee feikki kortit feikki nimi joka EI ole aito. Aika helppoa fiktiivinen nimi.
Valehteleeko Ilta-Sanomat? Oliko toimittaja psykoosissa?
Valehteleeko Ilta-Sanomat? Sehän on samaa puljua Hesarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan vaihtaisi oman nimensä? Paitsi mielisairas rikollinen joka hakkaa naisia.
Ei kukaan ole edes vaihtanut olet mielisairas Jolla on harhoja.
Niistä käy ilmi, että Peter Marks -nimeä käyttävä henkilö ei ole oikealta nimeltään Peter Marks, vaan kyseessä on nimimerkki – eräänlainen taiteilijanimi. Itse asiassa mies on hakenut virkoja tällä nimimerkillä vasta vuodesta 2021 lähtien. Sitä ennen hän käytti oikeaa nimeään.
Digi- ja väestöviraston (DVV) tiedoista nimittäin paljastuu, että henkilö, jolle tutkintotodistukset ja ajokortti on kirjattu, vaihtoi elokuussa 2021 nimeään. Syyskuussa 1984 syntyneen miehen vanha että uusi nimi muistuttavat kirjoitusasultaan Peter Marksia.
Kolme nimeä siis. HUH HUH!
Ninnannunna, onko Timo Harjakainen ehdolla?
Piotr Marko Lehtonen taas kauppaa tapojaan ja kertoo miten hänet tosiasiallisesti itse raiskattiin lapsena kun hänen isänsä ystävä tuli vähän käymään juopon äidin ollessa pois kotoa. Miten ei sen ikäinen osaa sanoa "ei" vaan antaa kylähullun laittaa pippelin peppuun? Kehitysvammaisen tasolla. Nyt haukkuu oululaista opettajaa ja filosofian maisteria täällä katkerana.
Google-haku miehen vanhalla nimellä paljastaa, että mies on sarjahakenut virkoja ainakin noin viiden vuoden ajan eri nimillä, sillä myös miehen vanhan nimen hakukohteiden lista on pitkä.
Marksista aiemmin kirjoittaneen Helsingin Sanomien mukaan sarjahakijat ovat rekrytoijien tuntema ilmiö. Sosiaali- ja terveysministeriön hallitusneuvos Liisa Perttula kommentoi lehdelle, ettei ilmiölle voi eikä tarvitsekaan tehdä mitään.
___
Varo sonnia edestä, pässiä takaa ja HULLUA JOKA PUOLELTA
:D
Hyvä toi Lehtonen lyhyt laiha poika. Takista piti hihat kääriä kun oli niin lyhyt. Valokuvissa seisoo varpasillaan ja nainen silti pidempi. Jaajokin joutui menemään selkä notkolla kyykkyyn koska oli niin lyhyt Piotr. Geelitukalla sai 5 cm lisää pituutta.
Piotr Marko Lehtonen ei sellaista ole olemassa.
Edelleen mielisairaan hullun jorina kuvitteellinen hahmo.
Voi toki vaihtaa nimeä kuin sukkia, mutta naamaa ei pysty vaihtamaan. Jos naamakuvat valvontakameroista ja itse verkkoon levittämistä kuvista niin aika hyvin jaettu Whatsapp, Facebook, ystäväpiiri, työnantajat, turvallisuusalan yritykset, syötetty Avigilon järjestelmään.
Ei turhaan sanota naama on palanut. Tajuatko jo... Mitä se meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Piotr Marko Lehtonen ei sellaista ole olemassa.
Edelleen mielisairaan hullun jorina kuvitteellinen hahmo.
Vaikka vaihdoit nimeä ja käytit "taiteilijanimeä" niin naama on palanut ja hetu sekä DVV tiedot yhdistetään sinuun. Ihan siviili toimittajakin tämän sai selville.
Varmaan fikstiiviset kuvatkin ei oikeasta hepusta.
Salainen agentti, Puolan poliisi, NATO laivat, yrittäjä, opettaja kaikki ihan kuvitelmaa ja fantasiaa. Kai sen jokainen tiesi. Sinä itsekin. Fantasiat meni liian pitkälle ja jouduit koppiin rauhoittumaan. Miltä kiisseli maistui? Laittaako ne "jarrua" kiisseliin?
Olen Miro Olen heikko 18 vuotias poju minut paini maahan iso mies jonka nimi oli Masa. Otti housuni pois laittoi kullin poslari pepuuni sain anaali orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen Miro Olen heikko 18 vuotias poju minut paini maahan iso mies jonka nimi oli Masa. Otti housuni pois laittoi kullin poslari pepuuni sain anaali orgasmin.
[NIMI MUUTETTU]
Mutta joo muistan sen ravintolan missä olit töissä kun tuo kävi sinulle PK seudulla.