Millainen sää huomenna aamupäivällä Etelä-Suomessa?
Poikkeuksellisesti pyöräilen kaupungille autokyydin sijaan 8 km / sivu. Mietin tässä mitä / paljonko laitan päälle.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:15"]
Poikkeuksellisesti pyöräilen kaupungille autokyydin sijaan 8 km / sivu. Mietin tässä mitä / paljonko laitan päälle.
[/quote]
Netissä ei ole sääennustuksia, ihme kyllä.
Googlekaan ei siis löydä mitään, turha edes yrittää.
Ei samperi:-( Mulla ei ole sadeasua. Tuulipuku on ja se hylkii vettä mutta kyllä siitä rankkasade läpi tulee. Jos sataa koko matkan rankasti niin olen perillä aivan läpimärkänä.
Mistä hitosta mä saan sadeasun tähän hätään? Mitä muut tekisitte? Sade on vielä tosi kylmää kun vain muutama aste luvattu lämmintä.
Kertakäyttöviitta on tosi kätevä. Sen saa mistä tahansa ruokakaupasta.
Pilivstä näyttäis olevan, mutta ei sadetta aamulla.
Sitten kerkiän ainakin menomatkan kuivana. Jos sade alkaa tihkuna niin en kastu iholle asti kun laitan tuulipuvun alle reilusti vaatetta. Mutta jos saan sellaisen Esterin pyllystä suihkun tuulipuvulle niin se tulee äkkiä läpi alusvaatteisiin asti.
Siis tää on niin mielenkiintoisen viiltävä analyysi ap:n pyöräretkestähuomenna, että toivottavasti huomenissa jatketaan, ap voi tulla kertomaan kastuiko ihan alusvaatteita myöten vai miten meni :)
Meno matkalla ei satanut ja tullessa tuli vain pieni kuuro jonka tuulipukuni kesti niin että ei tullut läpi. Tuuli oli kuitenkin ihan tajuttoman kova ja se kyllä tuli tuulipuvun läpi vaikka se on nimenomaan TUULIpuku.
www.ilmatieteenlaitos.fi