Treffit nettitutun kanssa. Neuvoja, kiitos!
Aiomme tavata ihan julkisella paikalla, ehkäpä jossain paikallisessa ravintolassa lounasaikaan.
En tiedä miehestä muuta kuin etunimen ja asuinpaikkakunnan. Kannattaisikohan kysyä myös sukunimi? Teenkö sillä tiedolla periaatteessa mitään? Uskallanko tavata tätä tyyppiä, jos en edes koko nimeä tiedä?
N40+
Kommentit (19)
Itse ainakin nettitreffeille lähtiessä olin aina paljon enemmän selvittänyt miehestä kuin vain nimen ja asuinpaikan. Kannattaa ehkä jollekin ystävälle vinkata, että soittaa sinulle vaikka kesken treffien, sanotaan puolituntia treffien alusta. Sitten voit joko sanoa, että soitan sulle takaisin tai esittää, että on nyt joku kriisi ja lähteä jos mies osoittautuu todelliseksi painajaiseksi tai muuten on tylsää treffeillä. Itsellä oli aina joku joka soitti, jotta pystyin varmistamaan että kaikki ok. Suosittelisin selvittämään hepusta vähän enemmänkin tietoa kuin vain etunimen. Tsemppiä treffeille :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 14:14"]
Unohda koko juttu, ei siitä mitään tule. Nettijutut ovat ihan tuhoontuomittua hömppää. Mies vedättää luultavasti sinua ja pahimmassa tapauksessa sydämesi särkyy. Ei netistä mitään kunnon miehiä löydä, luusereita kaikki.
[/quote]
Itse olen löytänyt miehen netin kautta, joten en lähtisi noin jyrkästi tyrmäämään nettitreffailua. Kuitenkin varovainen pitää aina olla! #3
Tottakai kysyt nimen ja googletat sen sitten. FB:n selaat myös, jos vaikka oliisi vahingossa julkaissut jotain julkisesti.
Julkisella paikalla treffaaminen on järkevää, joskus sitä voi onnistaa. voit lähteä pois, jos mies onkin höröhampainen junttieinari.
...ai niin #2 oletko itse luuseri jos kirjoittelet nettiin (vai se ainut poikkeus, joka vahvistaa säännön)
2 ja 3 ovat oikeassa molemmat.
Joo se sukunimi ja sellaista kannattaa kyllä kysyä jo ennen treffejä. Nimittäin jos nyt sattuu ettei suostu kertomaan, niin tiedät olla menemättä. Tai ehkä paperitkin voisi tarkistaa jos tarkkoja ollaan, ei se nimi välttämättä ole oikea...
Höpöhöpö nro 2, itse olen löytänyt ja muutama kaverikin on löytänyt netistä elämänsä miehen. Ei saa yleistää. Totta on, että useimmat eivät löydä sieltä kumppania, mutta ei se silti ihan mahdotontakaan ole.
Sukunimiasiasta tuli mieleen, että vaikka saisit tietää sukunimen ja googlettaisit sen, niin et voi tietää antoiko mies oikean sukunimen ja jos niitä on monta samannimistä, niin mistä voit tietää mikä niistä on juuri tämä mies. Voithan kuitenkin testata miestä ja kysyä sen.
Toiset on sitä mieltä, että on parempi nähdä ihan heti. Toiset taas tykkää, että kirjoitellaan ja/tai soitellaan jonkun aikaa ja sitten vasta nähdään. Riippuu mitä itse haluaa. Itse halusin ensin kirjoitella ja näimme vasta kuukauden päästä. Siihen mennessä olimme jo jakaneet toisistamme enemmän tietoa ja olo oli varmempi.
Joten kehotan rohkeasti vaan menemään treffeille. Olkaa julkisella paikalla, niin mitään ei toivottavasti satu eikä mieskään ole mikään kammotus.
Ok, eli koetanpa onkia sukunimen tietooni. Hänkään ei ole kyllä kysynyt minun sukunimeäni, mutta voin sen hyvin kertoa mikäli kysyy.
ap
Tapaaminen julkiselle paikalle, kerro treffeistä jollekin, älä lähde miehen kyytiin tai kotiin ekoilla treffeillä. Itse tarkistaisin nimen ja pyytäisin kuvan ja googlettaisin vielä nimen. Ja kirjoittelisin mielellään jonkin aikaa ennen tapaamista.
Mitä sä sillä sukunimellä teet? Onko kuvat vaihdettu?
Mun mielestä sulla on ihan tarpeeksi funtsittu tuo juttu, että tapaatte julkisella paikalla (varmista, että sieltä pystyy myös häipymään nopeasti) ja jos vaikka ekat treffit sujuu hyvin niin varaa kuitenkin prepaid-liittymä, jonka numeron annat.
Oikea puhelinnumero antaa ihmisestä kuitenkin aika paljon tietoja. Niin ja pyydä joku kavereistasi tosiaan taustatueksi, niin typerää kuin se onkin... Kun koskaan ei voi tietää. Todennäköisintä on, että tapaat hyvän tyypin vaikka kemiat ei kohtaisikaan.
Sitten taas, jos sattuu osumaan joku outo tai muuten kelvoton tapaus, tiedät itsekin kadota kuin maan nielemänä.
No voi hyvänen aika ja voi aikuisia ihmisiä. Minulla ei ainakaan olisi mitään ongelmaa tavata miestä, jonka sukunimeä en tiedä. Jos treffit menevät hyvin, oletan, että sitten yhteystietoja vaihdetaan tarkemmin. Miten voitte esim. baarissa jutella miesten kanssa, jonka sukunimeä ette tiedä?:) Haloo nyt.:)
Googlailussa voi olla puolensa, sieltä voi juuri löytyä tietoja myös nimikaimasta.
Itse tapailin viime syksynä miestä eikä ollut tarvetta kysyä miehen sukunimeä ekalla eikä edes tokilla treffeillä.
Treffeille vaan! Lounastreffit kuulostaa just sellaisilta, ettei niitä voi venyttää vaan sopivat juurikin toisen tsekkaamiseen. Eli siis aika on rajallinen, fiksua.
Prepaid on hyvä olla olemassa, jos yhteyttä halutaan jatkaa.
Ja hyviä treffejä! Kunhan pidän järjen päässä niin voit vain voittaa: parhaimmillaan tapaat ihmisen josta tulee sinulle tärkeä tai sitten saat hyvän tarinan.
Oikeesti, eihän siellä mitään sokkoavioliittoja olla tekemässä vaan treffeillä. Mitä sillä sukunimellä on väliä? Korkeintaan, jos aiot antaa heti ekoilla treffeillä ilman ehkäisyä sille voi olla merkitystä. Useimmat ihmiset nyt kumminkin ekoilla treffeillä lähinnä katsoo toimiiko kemiat edes sen lounaan verran.
Löysin itse aviomiehen netistä, olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 16:16"]
Prepaid on hyvä olla olemassa, jos yhteyttä halutaan jatkaa.
[/quote]
Miten tämä viesti pitäisi ymmärtää?:D Siis lähtökohtaisesti mies on epäluotettava, joten hänestä pitää onkia heti kaikki tiedot esiin ja yhteydessä pitää olla varmuuden vuoksi vain prepaidilla.
Mitä tietoa ap on itse valmis jakamaan? Miehestä pitäisi siis saada kaikki tiedot, jotta saa selville taustat mutta onko ap itse valmis kertomaan koko nimeään, jolla saa selville sitten mitä saa.
Hulluja on toki olemassa, mutta se riski nyt vaan pitää ottaa niin kuin yleensäkin elämässä.
Pyydä sellaiset tiedot, jotka itsekin olet valmis jakamaan. Sukunimen tai "virallisen" puhelinnumeron perusteella saa ihmisestä jo kaiken mahdollisen selville. Kannattaa miettiä, haluaako antaa toiselle niin paljon informaatiota live-elämästään, jos vaikka treffit menevätkin huonosti.
Julkisella paikalla näkeminen päiväaikaan on turvallista ja järkevää, ei välttämättä kannata lähteä heti siitä toisen kämpille tai autoajelulle, vaikka olisi miten kivaa. Oma ryhmänsä on miehet, jotka hakevat vain nopeaa seksiseuraa nettitapaamisista, joten jos haluaa jotain vakavampaa, niin heti seksin vonkaaminen voi olla huono merkki.
Voi hyvää päivää!!! Baarista otetaan miehiä mukaan/lähdetään toisen luo, varmistamatta edes oikeaa etunimeä....hoh hoijaa.
Kyllä 40+ pitää osta jo maalaisjärjellä ajatella omat "vaaransa"
Ap. ÄLÄ kerro miehelle sukunimeäsi äläkä kysy hänen sukunimeään. Jos tapaatte julkisella paikalla, etunimi on täysin riittävä tieto. Myöhemmin voi sitten päättää, haluaako tutustua paremmin.
Mutta siis älä anna nyt mitään henkilökohtaisia tietojasi, jonka perusteella mies voi saada osoitteesi!
En kyllä noilla tiedoilla lähtisi.
Itse en ole juuri nettideittejä koskaan edes vakavasti ajatellut, mutta sitten kun jätin entisen mieheni niin eksyin ystäväni komentamana tekemään profiilin, ihan vaan ajattelin että mielenkiinnosta katson mitä näkyy, profiiliin en laittanut kuvaa enkä juuri mitään tietoja itsestäni. Kuinka ollakkaan törmäsinkin mielenkiintoiseen profiiliin ja taisin ehtiä pohtia aika monta kuukautta että kehtaako netissä edes laittaa viestiä kelleen... Varsinkaan kun vientiä olisi muutenkin, mutta minusta kiinnostuivat ihan vääränlaiset miehet.. No lopulta päätin että en saa rauhaa ellen kokeile, ja laitoin miehelle viestin. Olin varma ettei se edes vastaa, mutta nyt ollaan juteltu netissä melkein puoli vuotta, mesessä, facebookissa... Nykyään jutellaan aikalailla joka ilta tuntikausia, yöhön asti, joskus aamuun... Puhuttu on kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta ja löytyipä meiltä jopa yhteinen tuttukin, mikä oli aikamoinen yllätys! Nyt alkaisi olla aika tavata, mutta tuolla tavalla kun ap etten tietäisi miehestä juuri mitään, en ikinä uskaltaisi.
Ap, tapaatte julkisella paikalla. Liukenet paikalta jonkin tekosyyn pohjalta jos mies on epämiellyttävää seuraa. Kyllä sinä tiedät kun näet tyypin ja vähän juttelet sen kanssa että voiko siihen luottaa. Ekoilla treffeillä ei ehkä kannata lähteä miehen asunnolle tai minnekään muuallekaan ei-julkiselle paikalle. Jos miehelle sopii että tapaatte julkisella paikalla ja liikutte julkisesti, hän todennäköisesti ei ole ainakaan naimisissa ja jos sattuis olemaan joku psyko niin julkisesti ei voi sulle tehdän mitään ikävää.
Unohda koko juttu, ei siitä mitään tule. Nettijutut ovat ihan tuhoontuomittua hömppää. Mies vedättää luultavasti sinua ja pahimmassa tapauksessa sydämesi särkyy. Ei netistä mitään kunnon miehiä löydä, luusereita kaikki.