En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla paikan ainoa hoikka ja urheilullinen jos miehet on aina sen perässä? Kyllä hoikkuus ja urheilullisuus menee tissien koon edelle, paras tietenkin jos hoikka, urheilullinen ja myös tissit löytyy.
Tämä ja lisäksi kasvot merkitsee myös paljon. Jos muut eivät ole yhtä hoikkia ja urheilullisia, eivätkä kasvoiltaan ihan yhtä kauniita, niin ymmärrän hyvin miksi miehet on 160cm rinnattoman taskuraketin perässä.
Jos siellä olisi joku 175cm, hoikka ja urheilullinen, kaunis kasvoiltaan ja tissitkin löytyy, niin miehet olisi mielummin tämän kuin persjalkaisen perässä.
” Rinnaton”, ”persjalka” .
Miksi aina pitää kirjoittaa rumasti toisista?
Ai niin, katkeruus ja kateus.
Pituudella ei muuten paljonkaan ole tekemistä persjalkaisuuden kanssa. Pitkällä voi olla lyhyet jalat suhteessa henkilön pituuteen ja lyhyellä puolestaan pitkät. Kyse on mittasuhteista, ei ihmisen pituudesta.
Vähän ohis, mutta tästä lapseksi luulemisesta tuli mieleen... Mulla on ikää 42 v ja tyttärelläni 12 v, pituuseroa meillä on enää 10 cm.
Oltiin ostamassa mansikoita, molemmilla pitkät hiukset ponnarilla ja farkut jalassa. Meidän ohi kiilaasi pitkä nainen, jolle kohteliaasti totesin, että oli muuten meidän vuoro. Käännähti ympäri ja nolona pyyteli anteeksi. Selvästi vasta siinä tajusi, että olen aikuinen, oli luullut että odotetaan "jotakin", tulkitsin että äitiä...
Mun naama kyllä näyttää 42-vuotiaalta, mutta perä teiniltä. 😄 Pituutta mulla on 157 cm.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lähestynyt naisia vain yökerhoissa ja vastaavissa joihin on ikäraja. Ehkä siksi en odota ketään lasta kirmailemassa siellä ympäriinsä.
Joo onhan se tosiaan selvä juttu, että 160-senttinen 18-vuotias nainen kasvaa 15 cm pituutta täyttäessään 25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.
Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.
Ja höpö höpö. Nimenomaan naiset valitsevat itseään suurikokoisempia miehiä. Ihan pikaisella googletuksella deittipalvelujen pituuskriteereistä tulee monia juttuja, missä naiset sanoo suorat sanat, että miehen tulee olla selvästi itseä pidempi ja korkkarivara tulee huomioida. Ei todellakaan riitä samankokoinen, vaan isompi pitää olla. Lyhyiden miesten perään katseleva nainen jotain niin harvinaista että sellaista kovin usein näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lähestynyt naisia vain yökerhoissa ja vastaavissa joihin on ikäraja. Ehkä siksi en odota ketään lasta kirmailemassa siellä ympäriinsä.
Joo onhan se tosiaan selvä juttu, että 160-senttinen 18-vuotias nainen kasvaa 15 cm pituutta täyttäessään 25.
Joillekin on nyt katkera pala tämä pituus. Tällä kertaa siis naisten lyhyys.
Se nyt vaan on luonnollista, että mies tuntee YLEENSÄ itsensä miehekkäämmäksi, jos kokee olevansa isompi kuin nainen, ja nainen tuntee YLEENSÄ itsensä naisellisemmaksi jos kokee olevansa pienempi kuin mies.
Eiköhän tuohonkin löydy jotkut biologiset faktat tueksi, eikä tätäkään asiaa kannata väkisin yrittää torpedoida vänkäämällä toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.
Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.
Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.
Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢
Tiedän tunteen. Naapurissa asuu eronnut mies, joka aina kuvailee naisia vuolaasti ja pienikokoiset ja itseään huomattavasti nuoremmat ovat hänen mieleensä, näitä hän haluaa "miehekkäästi" suojella. Välttelen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt mies eli 177cm ja tuon kokoiset naiset on mulle juuri hyviä. Esim 170cm nainen haluaa usein yli 180cm eli olisin liian lyhyt noin pitkälle naiselle. Nykyään monet naiset on yli 175cm pitkiä, niitä on turha edes katsella sellaista. Automaattisesti selvää että he haluavat miehiä ''kenen kainaloon mahtuu''.
T: Shorty manlet
Minulla on taas samanmittaisena miehenä täysin päinvastaisiakin kokemuksia (useiden) vuosien varrelta. Neljä naista, jotka kaikki on olleet yli 175cm, pisin 180cm. Yhteistä heille on ollut se, että osoittivat itse ensin kiinnostuksensa, itselläni kun oli nuorempana vähän heikko itsetunto, niin pitkiä naisia ei uskaltanut edes jututtaa. Nykyään en välitä esim. naisen pituudesta vähääkään, muut asiat ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on biologiaa. Saa tuntea olevansa iso ja vahva.
Isokokoinen nainen ei ole ehkä niin naisellinen. Pieni koko viittaa myös nuoreen ikään, eli hedelmällisyyteen.
Nämä siis yleistyksiä ja alitajuisia asioita jotka voi selittää pienikokoisen naisen viehätysvoimaa miehissä.
En muuten ota kantaa asiaan, mutta minusta naisen pieni koko viittaa enemmän yli 90 vioden ikään kuin mihinkään hedelmällisyyteen.
Minkä takia meitä pienirintaisia aina vähätellään? Olen 172 cm pitkä enkä muutenkaan kovin pieni kokoinen, mutta rinnat ei vaan ikinä mulle kasvaneet. AA-kupilla mennään, enkä voisi tyytyväisempi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.
Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢
Tiedän tunteen. Naapurissa asuu eronnut mies, joka aina kuvailee naisia vuolaasti ja pienikokoiset ja itseään huomattavasti nuoremmat ovat hänen mieleensä, näitä hän haluaa "miehekkäästi" suojella. Välttelen häntä.
Avaan tota kuvailee, siinä miehen kädet käy kun hän selittää kuinka pikkuruinen se tyttö (aikuinen nuori nainen) oli ja kuinka pyöreät pakarat ja näin lyhyt, ylettyi mua vaan tähän asti, semmoinen sylissä kannettava pikkuinen. Ja mies kattelee itseään vähintään 12 vuotta nuorempia.
Elizabeth Taylor sanoi itseään Minni Hiireksi. Edith Piaf taisi olla 149.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, valittaa housujen koosta? Itse et esimiehellesi sanoisi, että ovat liian isot etkä pysty työskentelemään niissä?
Onhan se ärsyttävää, jos siitä "kehuskellen" huudellaan ihan jokaiselle työkaverille. Mutta kirjoittamasi lause ei kerro mistään pienuudella kehuskelusta, vaan normaalista toteamuksesta. Kuulijan tulkinnassa voi olla hieman korjattavaa. Se, joka on tyytyväinen omaan ulkokuoreensa ei häiriinny muiden omasta. Tai tulkitse tosi asioiden toteamista kehuskeluksi.Tämä on vaan ihan kateellisten panettelua. Kuullaan mitä halutaan kuulla jne. Ja vääristellään totuutta. Naiset osaa olla julmia.
Naoiset osaa olla julmia. Toisin kuin miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, valittaa housujen koosta? Itse et esimiehellesi sanoisi, että ovat liian isot etkä pysty työskentelemään niissä?
Onhan se ärsyttävää, jos siitä "kehuskellen" huudellaan ihan jokaiselle työkaverille. Mutta kirjoittamasi lause ei kerro mistään pienuudella kehuskelusta, vaan normaalista toteamuksesta. Kuulijan tulkinnassa voi olla hieman korjattavaa. Se, joka on tyytyväinen omaan ulkokuoreensa ei häiriinny muiden omasta. Tai tulkitse tosi asioiden toteamista kehuskeluksi.Tämä on vaan ihan kateellisten panettelua. Kuullaan mitä halutaan kuulla jne. Ja vääristellään totuutta. Naiset osaa olla julmia.
Naoiset osaa olla julmia. Toisin kuin miehet?
Jep. Kas kun ei : kyllä me suomalaiset osataan olla julmia
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävintä pienissä naisissa on kun tekevät omasta koostaan numeron. Just esim. toi että pitää aina valittaa kuinka pienimmätkin työhousut on liian isot... hohhoijaa!
Siis täh? Nyt on pakko vetää klassinen kateuskortti esiin ja sanoa, että kuulostat olevan kateudesta vihreä?!
Olen itsekin vain 155 ja kuvailemasi mukainen ja en mä aina niin iloinen ole siitä, että oon näin lyhyt! Juurikin tuo ärsyttää työpaikalla, että saa pukeutua jätesäkkeihin, kun ei tarpeeksi pientä kokoa satu olemaan tarjolla. Onpa se sitten mukava kulkea siinä jätesäkissa kokonainen työpäivä kun lahkeet pitää kääriä, hihat ja kohta ne jo rullautuu takas.
Pidän alle 163 cm pituisista naisista. Sporttinenkin saisi olla. Otetaan esimerkiksi vaikka toisen ketjun innoittamana Dorothea Wierer.
On nautinnollista olla taskuraketin kanssa sängyssä. Siinä tuntee samalla itsensä isommaksi kuin onkaan.
Luulin että keskustelu käsittelisi pieniä urheilullisia autoja, jouduin pettymään!
So long!
Jotkut miehet haluavat olla kaikin tavoin naista enemmän, myös fyysisesti.
Liekö mikään ihme, että valtaosa miehistä kiinnostuu pienistä ja siroista naisista. Monet lyhyemmät miehet ovat tunnetusti epävarmoja omasta koostaan, mikä ilmenee mm. tälläkin palstalla lyhyiden miesten valituksena. Joten luonnollisesti katsellaan niitä naisia joiden seurassa itsensä tuntee edes vähän isokokoiseksi ja raamikkaaksi.
Ja sitten ihan oma lukunsa on vehkeen koko. Vähän pienempikin vehje saattaa riittää pienelle tiukalle naiselle.
Kaikki on kiinni siis suhteellisesta koosta. 170cm mies voi olla 150-senttiselle taskuraketille riittävän raamikas ja isokokoinen, mutta 175-senttisen naisen seurassa sama mies saattaa tuntea itsensä epävarmaksi pätkäksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, ja olen itse 162 cm pieni nainen. Minusta ns. amatsonikokoiset naiset ovat todella kauniita. Pitkät ja atleettiset. Daryl Hannah esimerkiksi. No, onneksi jotkut pitävät pikkuisistakin ja olen pystynyt pariutumaan. :D
Olet siis nainen ja pidät maskuliinisia piirteitä viehättävinä. Samanaikaisesti ihmettelet miehiä, jotka pitää feminiinisiä piirteitä viehättävinä.
Joo, toi on tosi 🤢 "Haluan suojella sua, pikku tyttönen" Mutta joku saattaa tykätä olla se "pikku" ja kyllähän näitä näkyy joskus, yhden parin tiedän jossa mies kyllä tekee kaiken mitä perheen prinsessa toivoo, siis vaimonsa toivoo. Suotakoon heille onnensa.