Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.

Vierailija
04.07.2020 |

Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!

Kommentit (323)

Vierailija
61/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.

Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.

Vierailija
62/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt 157 cm hoikka nainen, eikä kukaan mies ole ikinä puhunut mistään ” suojeluvietin heräämisestä” . Väittäisin, että johtuu enemmän naisen persoonasta kuin pituudesta, kuinka avuttomaksi tai ”lapsenomaiseksi” hän haluaa heittäytyä ja minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa.

Eiköhän nätti ja sopusuhtainen nainen aina kelpaa miehille, pituudesta tai lyhyydestä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas typerä provo.

Vierailija
64/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ottaa kantaa noihin työvaatteisiin. Onhan se nyt oikeasti alentavaa ja uskottavuutta syövää kun aikuisena naisena joudut käärimään housuista puntteja ja paidoista ja takista hihoja, ettei ne laahaa perässä ja vaatteet selvästi on kokoa liian isoja joka suuntaan. Käytin töissä monta vuotta omia housuja ja aluspaitoja, jotka sopivat firman väreihin, kunnes saatiin uusi vaatemallisto, josta vihdoin löytyi istuvat ja sopivan kokoiset vaatteet. Tässä nyt ei ole yhtään mitään "hihhihvoivoi, katsokaa nyt kuinka olen pieni" - huomionhakua, vaan kyse on oman arvon tunnosta ja myös työturvallisuudesta joillakin aloilla. Miettikää nyt itse, jos teidän pitäisi yrittää olla uskottavia ja ammattilaisia, ja päällä roikkuu liian isot vaatteet.

Liian isoja voi pienentää. Mutta mietipä sitä, jos ei löydy tarpeeksi suuria.

Vierailija
65/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut tämän toisin. Olen 152 cm melko hoikka ja ihan perusnätti nainen. Liian usein olen huomannut, että kyllä ne miesten katseet liukuvat pitkäsäärisiin blondeihin. Varsinkin näin kesäisin alkaa ahdistaa kulkea shortseissa ja tennareissa. On meinaan olo kuin teletapilla. Muulloin pitkillä housuilla ja korkkareilla voi taikoa muutaman sentin lisää.

Vierailija
66/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sinun työkaverisi on kaunis muutenkin. Minä olen lyhyempi kuin hän, mutta ruma, ja olen saanut elämäni aika pelkästään nälväilyä miesten taholta. Tuntemattomatkin haukkuu kadulla. Ei pituus kaikkea selitä. Pitää olla naamakin nätti ja kiva persoona. 

Ja nuori ja hoikka.

Vierailija
67/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kateellinen ulkonäkö asioissa, muuttuu vaan katkeraksi ihmiseksi. Ehkä se positiivinen elämänasenne on kuitenkin sitä mikä eniten viehättää niin naisissa kuin miehissäkin.

Vierailija
68/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen helposti nus sittava. Voi nostaa seinälle ja laittaa miten vaan. Käsiteltävyys katsos. Niin ku lelu mis on reikiä.

Minulla naisen pienikokoisuus aiheuttaa jonkinlaisen hoivavietin. Tekee vaan mieli ottaa syliin ja pitää turvassa. Tuo sinun kokemuksesi ei varmaankaan ole kovin yleinen.

Kuulostaa sairaalta. Pienenä naisena en tarvitse miestä pitämään minua turvassa. Pärjään ihan itse. En ole mikään lemmikki. Mieheni ei onneksi ole tuollainen ääliö.

Vierailija
69/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies87_1 kirjoitti:

Lyhyet ovat usein persjalkaisia. Eli pitkä selkä ja lyhyet jalat. Nämä ovat melko kammottavia, mutta ei kaikki lyhyet naiset ole tälläisiä. Itseäni viehättää naisen pitkät jalat. Oma vaimoni 170cm eli aika perus, mutta kesämekossa kun on pitkät reidet oikeun kaunis ilmestys <3

Pitkät reidet? Itse olen kuullut vain pitkien säärten perään olevista miehistä.

Pitkät reidet ja aamukahvit väärään kurkkuun :'DD

Vierailija
70/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla paikan ainoa hoikka ja urheilullinen jos miehet on aina sen perässä? Kyllä hoikkuus ja urheilullisuus menee tissien koon edelle, paras tietenkin jos hoikka, urheilullinen ja myös tissit löytyy.

Vierailija
71/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa että loppupeleissä se, että on lapsenomainen ja ns. alistettavissa. Naiset eivät tätä voi ymmärtää. Onneksi.

Tuosta syystä monet valitsevat itsensä kanssa samaa koko luokkaa olevan. Lyhyenä naisena katson vain lyhyitä miehiä, koska tuo miesten hinku lapsenomaisiin on ällöä.

Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.

Vierailija
72/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla paikan ainoa hoikka ja urheilullinen jos miehet on aina sen perässä? Kyllä hoikkuus ja urheilullisuus menee tissien koon edelle, paras tietenkin jos hoikka, urheilullinen ja myös tissit löytyy.

Tämä ja lisäksi kasvot merkitsee myös paljon. Jos muut eivät ole yhtä hoikkia ja urheilullisia, eivätkä kasvoiltaan ihan yhtä kauniita, niin ymmärrän hyvin miksi miehet on 160cm rinnattoman taskuraketin perässä.

Jos siellä olisi joku 175cm, hoikka ja urheilullinen, kaunis kasvoiltaan ja tissitkin löytyy, niin miehet olisi mielummin tämän kuin persjalkaisen perässä.

Vierailija
73/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että olkaa naiset onnellisia kun ette saa huomiota lapsenomaisuudesta pitäviltä miehiltä!

Vierailija
74/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ottaa kantaa noihin työvaatteisiin. Onhan se nyt oikeasti alentavaa ja uskottavuutta syövää kun aikuisena naisena joudut käärimään housuista puntteja ja paidoista ja takista hihoja, ettei ne laahaa perässä ja vaatteet selvästi on kokoa liian isoja joka suuntaan. Käytin töissä monta vuotta omia housuja ja aluspaitoja, jotka sopivat firman väreihin, kunnes saatiin uusi vaatemallisto, josta vihdoin löytyi istuvat ja sopivan kokoiset vaatteet. Tässä nyt ei ole yhtään mitään "hihhihvoivoi, katsokaa nyt kuinka olen pieni" - huomionhakua, vaan kyse on oman arvon tunnosta ja myös työturvallisuudesta joillakin aloilla. Miettikää nyt itse, jos teidän pitäisi yrittää olla uskottavia ja ammattilaisia, ja päällä roikkuu liian isot vaatteet.

Liian isoja voi pienentää. Mutta mietipä sitä, jos ei löydy tarpeeksi suuria.

Kyllä, pituudesta voi ottaa pois, mutta leveydestä onkin vähän hankalempi juttu. Mitä taas isokokoisuuteen tulee, niin iso nainen löytää kokoja miesten malleista. Jos kyse on taas hurjasta ylipainosta, niin silloin voi miettiä laihduttamista...

Vierailija
75/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt ja siro nainen, takaapäin minua luulee helposti lapseksi pitkine hiuksinine. Saan itseäni huomattavasti pidemmiltä miehiltä runsaasti huomiota. Moni on ihan haltioissaan huomatessaan lapseksi luulemansa olevankin aikuinen. Voin sanoa, että mulla juttu stoppaa tähän. Pienenä naisena näkee ehkä eniten sitä miesten vähiten mukavinta puolta. Koen nämä lähestymiset ällöttäviksi.

Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢

Vierailija
76/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan niin tämän. Pitkät naiset tuntuvat aina löytävän kunnolliset ja ihanat miehet. Minusta kiinnostuvat usein ne miehet, jotka ensin on luullu mua lapseksi 🤢

Hyi yök. Onneksi ei ole osunut omalle kohdalle.

Vierailija
77/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä monelle miehelle on saada tuntea itsensä vahvaksi ja väkeväksi, ja se on joillekuille helpompaa, kun nainen on kooltaan selvästi pienempi.

Onneksia on miehiä, jotka ovat sen verran vahvoja sisäisesti, että se tuntemus omasta miehuudesta jo sinällään riittää, eikä sitä pidä hakea seksikumppanin koosta, 

Samahan se on se pituusvaatimus joiltakin naisilta miehille - kokevat olonsa naisellisemmiksi "pienempinä".

Vierailija
78/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähestynyt naisia vain yökerhoissa ja vastaavissa joihin on ikäraja. Ehkä siksi en odota ketään lasta kirmailemassa siellä ympäriinsä.

Vierailija
79/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tämä lapsenomaisuudesta jankkaaminen. Olen hyvinkin alle 160cm. NAINEN enkä pidä itseäni ollenkaan lapsenomaisena. Näkeehän sen naamasta minkä ikäinen nainen on, lisäksi pienirintaisella ja hoikalla naisella on kuitenkin aikuisen naisen ruumiinrakenne, pehmeät reidet, pyöreät pakarat ja leveä lantio. Sitä paitsi nykyään lapset ja nuoret ovat hyvinkin pitkiä. Yhtä hyvin voisi väittää 170 cm hoikkaa ja siroa naista lapsenomaiseksi pitkine honteloine raajoineen. Teillä lapsijuttuja kirjoittelevilla on joku vamma päässä.

Vierailija
80/323 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pirkko, missä meidän työpaikan laastarit on, kaaduin rappusissa laatikkoja kantaessa kun nämä mun työkengät ja housut on vähän liian isot mulle..."

"Joojoo... aina toi Sari vaan kehuu sillä miten pienikokoinen se on!!!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme