En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.
Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!
Kommentit (323)
Ihmiset pitävät erinäköisistä kumppaneista, mutta setaitaa olla vain se ensi kohtaaminen. Eiköhän luonne ratkaise, ellei ole joku fetissi.
Pituus ei ole ratkaisevaa vaan vartalon muoto. Tosin itse pidän keskipituisista noin 165-170vm pitkistä eniten. Pienet rinnat on parhaat ja tiedän että meitä näin ajattelevia miehiä on yhtä paljon kuin lolloista pitäviä.
Minä ainakin ymmärrän. Onhan tuollainen yleisesti ottaen ihanteellinen vartalotyyppi ja vetoaa suurimpaan osaan, vaikka jokaisella "tyypillä" on ottajansa. Omassa tuttavapiirissä on kaikenlaista pitkää ja pätkää, joista aivan jokainen on halutessaan löytänyt kumppanin!
Luulen kuitenkin, että tässäkin suurempana vaikuttajana on se, miten kroppa viestittää kantajansa oletetusta terveydestä ja miten lopulta kantaa itsensä. :)
Itsekin pidän siroista ja pienistä naisista. Tärkeämpää on kuitenkin olla terveen hoikassa kunnossa kuin pituudeltaan lyhyt.
Isot rinnat tai muhkea peppu ovat toissijaisia.
Mä olen 154/48, tissejä ei ole nimeksikään mutta ratsastus on muokannut ihan hyvän perberin.
Kyllä mä huomiota saan miehiltä, ja useampi on selittänyt että mun koko saa aikaan suojeluvietin. No sellaiset miehet on päätyneet samantien "ei jatkoon" osioon. En ole lapsi, vaikka olen pieni.
Itseasiassa koen todella epämiellyttäväksi kun miehet lähestyvät minua, johtuu ihan siitä että oletan heidän heti kohtelevan minua alentuvasti, suhtautuvan kuin johonkin rikkinäiseen posliininukkeen jota täytyy pitää kämmenen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 154/48, tissejä ei ole nimeksikään mutta ratsastus on muokannut ihan hyvän perberin.
Kyllä mä huomiota saan miehiltä, ja useampi on selittänyt että mun koko saa aikaan suojeluvietin. No sellaiset miehet on päätyneet samantien "ei jatkoon" osioon. En ole lapsi, vaikka olen pieni.Itseasiassa koen todella epämiellyttäväksi kun miehet lähestyvät minua, johtuu ihan siitä että oletan heidän heti kohtelevan minua alentuvasti, suhtautuvan kuin johonkin rikkinäiseen posliininukkeen jota täytyy pitää kämmenen päällä.
Miehet ovat aina halunneet olla siinä prinssi rohkean ja uljaan roolissa. Pienet naiset ihan oikeasti herättävät tämän luontaisen vietin monissa ilman, että sitä edes ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä huomiota saan miehiltä, ja useampi on selittänyt että mun koko saa aikaan suojeluvietin. No sellaiset miehet on päätyneet samantien "ei jatkoon" osioon. En ole lapsi, vaikka olen pieni.Itseasiassa koen todella epämiellyttäväksi kun miehet lähestyvät minua, johtuu ihan siitä että oletan heidän heti kohtelevan minua alentuvasti, suhtautuvan kuin johonkin rikkinäiseen posliininukkeen jota täytyy pitää kämmenen päällä.
Miehet ovat aina halunneet olla siinä prinssi rohkean ja uljaan roolissa. Pienet naiset ihan oikeasti herättävät tämän luontaisen vietin monissa ilman, että sitä edes ajattelevat.
Juu, en ole epäillytkään etteikö se olisi ihan oikea tunne. Se vaan ei tarkoita että mun täytyisi pitää siitä, tai hyväksyä se että muhun suhtaudutaan kuin avuttomaan lapseen ulkonäköni vuoksi. Olen ihan täysivaltainen aikuinen, en tarvitse holhoojaa.
Pakko ottaa kantaa noihin työvaatteisiin. Onhan se nyt oikeasti alentavaa ja uskottavuutta syövää kun aikuisena naisena joudut käärimään housuista puntteja ja paidoista ja takista hihoja, ettei ne laahaa perässä ja vaatteet selvästi on kokoa liian isoja joka suuntaan. Käytin töissä monta vuotta omia housuja ja aluspaitoja, jotka sopivat firman väreihin, kunnes saatiin uusi vaatemallisto, josta vihdoin löytyi istuvat ja sopivan kokoiset vaatteet. Tässä nyt ei ole yhtään mitään "hihhihvoivoi, katsokaa nyt kuinka olen pieni" - huomionhakua, vaan kyse on oman arvon tunnosta ja myös työturvallisuudesta joillakin aloilla. Miettikää nyt itse, jos teidän pitäisi yrittää olla uskottavia ja ammattilaisia, ja päällä roikkuu liian isot vaatteet.
Näin se vaan menee. Pienikokoinen timmi nainen on vaan sitä mitä suurin osa miehistä eniten haluaa. Se on sitä biologiaa: mies tykkää kun saa tuntea itsensä isokokoisemmaksi suojelijaksi ja siten "miehekkääksi". Sitä on tutkittukkin, fyysinen kokoero vaan jotenkin viehättää. Ihan sama se on toisin päin, suurin osa naisistakin haluaa pitkän ja raamikkaan, ainakin itseään pitemmän ja raamikkaamman miehen.
Mies87_1 kirjoitti:
Lyhyet ovat usein persjalkaisia. Eli pitkä selkä ja lyhyet jalat. Nämä ovat melko kammottavia, mutta ei kaikki lyhyet naiset ole tälläisiä. Itseäni viehättää naisen pitkät jalat. Oma vaimoni 170cm eli aika perus, mutta kesämekossa kun on pitkät reidet oikeun kaunis ilmestys <3
Pitkät reidet? Itse olen kuullut vain pitkien säärten perään olevista miehistä.
Kaipa sinun työkaverisi on kaunis muutenkin. Minä olen lyhyempi kuin hän, mutta ruma, ja olen saanut elämäni aika pelkästään nälväilyä miesten taholta. Tuntemattomatkin haukkuu kadulla. Ei pituus kaikkea selitä. Pitää olla naamakin nätti ja kiva persoona.
Kyllä se kuule on aika perseestä kun me työvaatteet on liian isot, ennemmin olisin sen kokoinen että normaalit vaatteet sopivat kuin rullaisin housunpuntteja ja käyttäisin lasten vaatteita.
T. N 30v, 150cm/42kg
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee. Pienikokoinen timmi nainen on vaan sitä mitä suurin osa miehistä eniten haluaa. Se on sitä biologiaa: mies tykkää kun saa tuntea itsensä isokokoisemmaksi suojelijaksi ja siten "miehekkääksi". Sitä on tutkittukkin, fyysinen kokoero vaan jotenkin viehättää. Ihan sama se on toisin päin, suurin osa naisistakin haluaa pitkän ja raamikkaan, ainakin itseään pitemmän ja raamikkaamman miehen.
Tämä.
Jäi kyllä nuorena Dallasin Lucy eli Charlene Tilton mieleen todellisena taskuvenuksena. Jotain noissa pienissä ja siroissa on...
Ehkä ap on töissä katkera ja tyly, kun taas taskurakettityökaveri iloinen ja mukava. Kummankohan kanssa olisi kivempi jutella? Eikun ai niin tissien mukaanhan juttuseura pitäisi valita....
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on töissä katkera ja tyly, kun taas taskurakettityökaveri iloinen ja mukava. Kummankohan kanssa olisi kivempi jutella? Eikun ai niin tissien mukaanhan juttuseura pitäisi valita....
😊
Olen lyhyt mies eli 177cm ja tuon kokoiset naiset on mulle juuri hyviä. Esim 170cm nainen haluaa usein yli 180cm eli olisin liian lyhyt noin pitkälle naiselle. Nykyään monet naiset on yli 175cm pitkiä, niitä on turha edes katsella sellaista. Automaattisesti selvää että he haluavat miehiä ''kenen kainaloon mahtuu''.
T: Shorty manlet