Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.

Vierailija
04.07.2020 |

Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein ärsyttävintä pienissä naisissa on kun tekevät omasta koostaan numeron. Just esim. toi että pitää aina valittaa kuinka pienimmätkin työhousut on liian isot... hohhoijaa!

Haha joo, onpa hauskaa kun työvaatteista ei löydy sopivaa kokoa. Not. Itse olen kolhinut itseni pahasti töissä kun pienimmät suojavarusteet oli vieläkin liian isot.

Vierailija
22/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen helposti nus sittava. Voi nostaa seinälle ja laittaa miten vaan. Käsiteltävyys katsos. Niin ku lelu mis on reikiä.

Minulla naisen pienikokoisuus aiheuttaa jonkinlaisen hoivavietin. Tekee vaan mieli ottaa syliin ja pitää turvassa. Tuo sinun kokemuksesi ei varmaankaan ole kovin yleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein ärsyttävintä pienissä naisissa on kun tekevät omasta koostaan numeron. Just esim. toi että pitää aina valittaa kuinka pienimmätkin työhousut on liian isot... hohhoijaa!

Itse en ole ikinä toiminut noin. Huomionkipeät toimii noin, mutta niitä mahtuu kaiken kokoisiin. Jos provosoidutkin siksi, että olet kateellinen? Jos ne pienimmät työhousut onkin oikeasti liian isot? Kuka haluaa käyttää liian isoja tai liian pieniä vaatteita?

Vierailija
24/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha joo, onpa hauskaa kun työvaatteista ei löydy sopivaa kokoa. Not. Itse olen kolhinut itseni pahasti töissä kun pienimmät suojavarusteet oli vieläkin liian isot.

Minullakin on tästä kokemuksia! Työskentelen puuseppänä ja ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun olen jäänyt liian suurien/löysien työvaatteiden takia kiinni koneeseen ja meinannut tämän takia lentää naamalleni. Onneksi en ole kaatunut, koska esimerkiksi sirkkelin kanssa työskennellessä voisi käydä aika pahasti.

Vierailija
25/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää mistäkin.

Minä pidän kauniskasvoisista miehistä ja heitä on hyvin, hyvin, hyvin vähän. Lauri Tilkanen on kuvissa todella kaunis, mutta en ole koskaan nähnyt häntä kaupungilla.

Vierailija
26/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetoaahan naisiinkin pitkät ja raamikkaat miehet. ;)

Nimenomaan! En ole itse lyhyt nainen, aika pitkä 170cm, mutta ymmärrän tuon, että jotkut tykkäävät pienistä. Ja siis nimenomaan pienistä, ei pelkästään lyhyistä.

Vastakohta viehättää. Ja kyllähän sitä pitkänä naisenakin haluaa olla miehen rinnalla pienempi ja lyhyempi.

Vierailija
27/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetoaahan naisiinkin pitkät ja raamikkaat miehet. ;)

Nimenomaan! En ole itse lyhyt nainen, aika pitkä 170cm, mutta ymmärrän tuon, että jotkut tykkäävät pienistä. Ja siis nimenomaan pienistä, ei pelkästään lyhyistä.

Vastakohta viehättää. Ja kyllähän sitä pitkänä naisenakin haluaa olla miehen rinnalla pienempi ja lyhyempi.

Vastakohta viehättää? Eikös pitkän naisen vastakohta ole lyhyt mies?

Vierailija
28/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pidän siroista ja pienikokoisista naisista. Tosin on kyllä pidemmätkin naiset olleet vetäviä. Eräskin työpaikallani ollut nainen oli varmaan 190cm pitkä, mutta näytti silti sirolta ja todella kauniilta. Itse olen lyhyempi, joten kyllähän sitä  pieneksi tuntisi itsenä siinä rinnalla.

Vierailija
29/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla vainoharhaisia, koska aloituksessa ei puhuttu mitään siitä, että kyseinen henkilö olisi asiasta mitään maininnut.

Vierailija
30/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikenlaisille naisille ole omat ottajansa.

Saan itse todella paljon palautetta miehiltä miten on naisellista olla pieni ja siro, pituus 150 cm.

Mutta uskon, että pitkillä naisilla on omat ihailijansa. Ihmiset nyt hakeutuvat heitä viehättävien ihmisten seuraan.

Ainakin lyhyet miehet. Sekä monet rikkaat ja menestyneet miehet, miehen omasta pituudesta riippumatta.

Vierailija
31/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, valittaa housujen koosta? Itse et esimiehellesi sanoisi, että ovat liian isot etkä pysty työskentelemään niissä?

Onhan se ärsyttävää, jos siitä "kehuskellen" huudellaan ihan jokaiselle työkaverille. Mutta kirjoittamasi lause ei kerro mistään pienuudella kehuskelusta, vaan normaalista toteamuksesta. Kuulijan tulkinnassa voi olla hieman korjattavaa. Se, joka on tyytyväinen omaan ulkokuoreensa ei häiriinny muiden omasta. Tai tulkitse tosi asioiden toteamista kehuskeluksi.

Vierailija
32/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen ja kokoinen ap olet itse, kun kuullostat noin katkeralta? Eikä siinä ole mitään hävettää, vaikka ostaakin vaatteita lasten osastolta. Sieltä voi halvemmalla saada, vaikka toppeja. Ihme touhua taas. Aina kritisoidaan, eikä mikään ole hyvin.

Vierailija
33/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen, valittaa housujen koosta? Itse et esimiehellesi sanoisi, että ovat liian isot etkä pysty työskentelemään niissä?

Onhan se ärsyttävää, jos siitä "kehuskellen" huudellaan ihan jokaiselle työkaverille. Mutta kirjoittamasi lause ei kerro mistään pienuudella kehuskelusta, vaan normaalista toteamuksesta. Kuulijan tulkinnassa voi olla hieman korjattavaa. Se, joka on tyytyväinen omaan ulkokuoreensa ei häiriinny muiden omasta. Tai tulkitse tosi asioiden toteamista kehuskeluksi.

Tämä on vaan ihan kateellisten panettelua. Kuullaan mitä halutaan kuulla jne. Ja vääristellään totuutta. Naiset osaa olla julmia.

Vierailija
34/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille on ottajansa, älä murehdi. Hanki sinäkin itsetunto ja hymyile, niin miehet lähestyvät sinuakin.

T. Keskimittainen, keskiluokkainen, normaalipainoinen keskinkertainen nainen

Vierailija
35/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin löytyy sopivia työvaatteita. Lähimmät työkaverit ja esimies naureskelivat, kun sovitin uusia työvaatteita päälleni. Totesivat ennen sovitusta, ettei varmaan löydy kokoa. Aloittaessani firma ei tarjonnut kuin t-paidan, joka oli suht sopiva. Vyöllä hirtin housut kiinni ja puntit lyhensin. Takkia tai työliiviä en voi käyttää. Eihän sille minkään voi. Olisi ihanaa löytää helposti kokoni vaatteita ja vielä aikuisten osastolta.

- 148 cm

Vierailija
36/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo, ettekö huomaa? Taskuraketti tarkoittaa penistä, Ap leikittelee tällä, koska tarkoittaa taskuvenusta oikeasti.

Vierailija
37/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ja sama onko 150cm vai 180cm. Kokonaisuus ratkaisee aina. Olen itse lahemmas 180cm ja lirkuttelijoita on aina

Vierailija
38/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä toiminut noin. Huomionkipeät toimii noin, mutta niitä mahtuu kaiken kokoisiin. Jos provosoidutkin siksi, että olet kateellinen? Jos ne pienimmät työhousut onkin oikeasti liian isot? Kuka haluaa käyttää liian isoja tai liian pieniä vaatteita?

Vyö on keksitty. Todellisuudessa sinä haluat vaan kertoa muille kuinka pieni itse olet ja kuinka me muut naiset ollaan läskejä kun pystytään niitä housuja käyttämään. Eikä mahduta edes siihen pienimpään kokoon. 

Vierailija
39/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Yksi äidistä, toinen tyttärestä. Mitä se muille kuuluu, mistä tai kenestä tykkää.

Vierailija
40/323 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasva aikuiseksi.

Olen kuvatunlainen pienirintainen ja hoikka 157cm nainen. Mieheni 193cm. Molemmat oltu aiemmin suhteissa sekä lyhyiden että pitkien kanssa. Luonne merkitsee eniten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan