Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoraan sanottuna ymmärrä mikä "taskuraketeissa" vetoaa miehiin.

Vierailija
04.07.2020 |

Esim. työkaverini on lyhyt 160cm ja aika siro ja hoikka, urheilullinen. Hyvä peppu MUTTA pienet tissit. Varmaan ostaa vaatteensakin lasten puolelta vaikka on aikuinen nainen. Meidän firmastakaan ei löytynyt sille sopivan pientä työasua. Tätä sitten miehet pitää hyvännäköisenä ja lirkuttelee sille kilpaa yöks. Ja satunpa tietämään että näistä monet on vielä sellasia jotka tykkää nimenomaan isoista rinnoista!!!!

Kommentit (323)

Vierailija
301/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon lyhyt nainen miesten ihannenainen mutta miksi pitää joka yhteydessä kuvitella että se lyhyt on automaattisesti siro? Näin on todella harvoin. 

no näin, tosin kun ketjussa taskuraketista puhutaan, viitataan tolla ilmaisulla varmasti pienikokoisuuteen muutoinkin kuin pituuden osalta. Ko naistyyppi kyllä harvinainen, lyhyessä naisessa pienikin ylipaino näkyy helpommin, ja tulos on tuo "yhtä pitkä kuin leveä". En tiedä onko se sitten parempi kuin iso nainen.

Vierailija
302/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituudella ole väliä, jos seksikkyyttä ajatellaan. Jotkut pienet naiset on todella viehättäviä. Ehkä semmonen ikuinen teini juttu niissä on. Mutta kyllähän sitten pitkä, pitkäsäärinen, hoikka nainen on sellainen, jonka haluaa naida vaimoksi. Ihan noin niinku geneettisestikin miettien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
304/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitää aina ja ikuisesti olettaa, että lyhyt ihminen esim. painaa aina todella paljon vähemmän kuin pitkä? Työkaverini, joka on n. 157 cm pitkä ja jaksaa aina tätä asiaa mainostaa, oli aivan järkyttynyt, kun eräässä  tykypäivässä kävimme molemmat vaa'lla. Minä painoin häntä kaksi kiloa enemmän vaikka olen 174 cm pitkä. Minä painoin 58 kg ja hän 56. 

Siihen loppui se pahin vaahtoaminen omasta pienuudesta ja hentoudesta. Onneksi. 

Toinen työkaverini, hiukan pitempi mutta reilusti ylipainoinen (100 kg +), kauhisteli erästä työpaikkamme harjoittelijatyttöä, joka on n. 180 cm pitkä. Sanoi tuntevansa olonsa hiireksi tuon tytön rinnalla. Tyttö on pitkä ja hoikka. Teki mieli sanoa, että näytät kyllä lähinnä norsulta.

Vierailija
305/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon lyhyt nainen miesten ihannenainen mutta miksi pitää joka yhteydessä kuvitella että se lyhyt on automaattisesti siro? Näin on todella harvoin. 

no näin, tosin kun ketjussa taskuraketista puhutaan, viitataan tolla ilmaisulla varmasti pienikokoisuuteen muutoinkin kuin pituuden osalta. Ko naistyyppi kyllä harvinainen, lyhyessä naisessa pienikin ylipaino näkyy helpommin, ja tulos on tuo "yhtä pitkä kuin leveä". En tiedä onko se sitten parempi kuin iso nainen.

Usko tai älä, jotkut meistä osaa kontrolloida syömisiään.

Vierailija
306/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen jostain syystä kuullut miehiltä paljon samaa ( olen 157cm). Muun muassa että olen niin lyhyt ja söpön pituinen ja kompakti että tekisi mieli taitella taskuun ja ottaa mukaan :D

Kai siinä on sitten sekin että itse saa tuntea olevansa jonkunlainen alfa

Vierailija
307/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun salapanolla on pieni miniponi-vaimo. Käy panemassa minua joka olen häntä melkein päätä pidempi. Ymmärrän kyllä hyvin miksi on mennyt yhteen niin lyhyen naisen kanssa. Tunnen sen vaivaannuttavuuden välillämme, kun pitäisi vaikka seisoen suudella. 🤣😂 Muuten tosi kiva mies mutta on se vaan minustakin outoa olla se pidempi osapuoli. Sanoisin, että se on jopa niin iso este ettei meistä senkään takia voisi paria koskaan tulla.

Vierailija
308/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä yleistä. Oma mieheni tykkää erityisesti +170cm naisista.

Meitä on moneen junaan, onneksi :)

Vierailija
309/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu aika kookas mies selitti, että pienikokoista naista pystyy hyvin liikuttelemaan ja nostelemaan yhdynnässä itselle mieluisiin asentoihin.

(Älkää tappako viestintuojaa..!)

Vähän niin kuin nukkea? Aktiivisena naisena toimin sängyssäkin aktiivisena osapuolena, joten minua ei tarvitse siirrellä ja asetella sopiviin panoasentoihin.

Vierailija
310/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt livenä varmaan eniten pariskuntia joilla ei ole kauhean suuri pituusero. En usko että oikeasti miehet haaveilevat lyhyistä naisista. Tai lyhyet naiset pitkistä miehistä. Kuulostaa oudolta. Eiköhän keskimääräinen pituusero ole korkeintaan 10-15 cm.

Mä en tiedä onko tästä tehty tutkimusta, mutta lähimpänä toistensa pituutta (ja myös ikää) olevat parit vaikuttavat onnellisimmilta. Pitkä, iso ja vanhempi mies, pienempi nainen on usein riippuvuutta jompaan kumpaan suuntaan, mies kulkee naisen perässä puudelina tai toisin päin. Löytyykö tutkimusta?

Vierailija
311/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnostunut naisesta kokonaisuutena. Tuskin lähtisin deiteille pelkkien tissien kanssa.

Minun silmissäni sporttisuus on plussaa. Itsestään huolehtiva ihminen on lähtökohtaisesti viehättävämpi.

Pienikokoiset, söpöt naiset miellyttävät minun silmääni enemmän kuin jättiläiset. Itse olen alle keskimittainen, mutta melkein kaikki naisystäväni ovat olleet 175-senttisiä.

Että näinkin se voi käytännössä mennä.

M45

Vierailija
312/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun salapanolla on pieni miniponi-vaimo. Käy panemassa minua joka olen häntä melkein päätä pidempi. Ymmärrän kyllä hyvin miksi on mennyt yhteen niin lyhyen naisen kanssa. Tunnen sen vaivaannuttavuuden välillämme, kun pitäisi vaikka seisoen suudella. 🤣😂 Muuten tosi kiva mies mutta on se vaan minustakin outoa olla se pidempi osapuoli. Sanoisin, että se on jopa niin iso este ettei meistä senkään takia voisi paria koskaan tulla.

Oletpas harvinaisen oksettava nainen.

Vierailija
313/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mitä tässä nyt on niin oksettavaa? Oksettava tietty on tuo mies joka pettää vaimoaan, mutta nainen?

Vierailija
314/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no mitä tässä nyt on niin oksettavaa? Oksettava tietty on tuo mies joka pettää vaimoaan, mutta nainen?

Jos se mies olisi postannut asiasta palstalle niin varmaan olisi sanut 10xx enemmän arvostelua osakseen.

Palstanaisten vallitseva käsitys tuntuu olevan että naimisissa olevan miehen kanssa sekstailu on ok.

Ei kannata ihmetellä miksi miehet karsastavat naisen seksihistoriaa. He tietävät ettei naisella ole moraalikäsitystä vaan kaikki (mm. pettäminen) tehdään fiiliksen mukaan eikä asioista puhuta rehelisesti. Siksi halutaan nainen jota ei edes lähtökohtaisesti kiinnosta seksi muuten kuin parisuhteessa.

Vierailija
315/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hmmmh. Pitkät naiset, siinäpä vasta pulma. Pääasiassa pitkät ja hoikat naisethan ovat todella arvokkaan näköisiä. Kuitenkin tässä tulee monilla miehillä ilmeisesti jonkunlainen alemmuuskompleksi, josta itse en koe kärsiväni. Vielä lisäyksenä, pitkillä naisilla on pitkät sääret. Wow." https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/haluaako-mies-itseaan-lyhyemman-nai…

Vierailija
316/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen mieheksi vissiin hiukan lyhyt (172 cm). Ja olen niin hemmetin heikkona itseäni pidempiin naisiin. Harmi, että ne pitkät naiset odottavat prinssikseen pitkiä poikia. Pituus on tavallaan sivuseikka, kun tunne rakkaudesta iskee, mutta pitkä, hoikka, treenattu, naisellinen, muodokas, pepulla varustettu... That's my kind of a woman. Tähän mimmin 182 sentin päälle vielä seitsemän sentin korot jalkaan, niin eiköhän silloin olisi kenellä tahansa järkeä omaavalla äijällä mieluisaa seuraa, kun yhdessä illalliselle tai yhdessä ravintolassa kulkee näyttävän naisen kanssa. Tiedän, että minä ainakin olisin ekstaasin partaalla."

– Mies, sinkku, 45 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/haluaako-mies-itseaan-lyhyemman-nais...

Vierailija
317/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viehättynyt itseni pituseen naiseen. Siis 185 cm. Upea ilmestys, kaikki taskuraketit näyttävät pikkutytöiltä hänen rinnallaan.

Eli pieni nainen näyttää pikkutytöltä...herättääkin epäilystä tämä pikkutyttö-touhu.

Vierailija
318/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ihmiset saavat yleensä myös pitkiä lapsia.

Vaikka mulle on ihan sama ihmisten pituudet niin olen kyllä todella ylpeä ja onnellinen kun poikani ovat pitkiä. Ja heidän serkkunsa (tyttö) on kyllä varsinainen pakkaus (pitkä, vaalea ja nätti).

Onhan tietysti teletapit ja menninkäiset kyllä söpöjä...

Vierailija
319/323 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ihmiset saavat yleensä myös pitkiä lapsia.

Vaikka mulle on ihan sama ihmisten pituudet niin olen kyllä todella ylpeä ja onnellinen kun poikani ovat pitkiä. Ja heidän serkkunsa (tyttö) on kyllä varsinainen pakkaus (pitkä, vaalea ja nätti).

Onhan tietysti teletapit ja menninkäiset kyllä söpöjä...

Minkäs ihminen perimälleen mahtaa. Ei ole vanhempiaankaan voinut valita. Itse toki jokainen voi vaikuttaa omaan jälkipolveensa.

t. taskuvenus teletappi ja mitä näitä nyt oli

Vierailija
320/323 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä taskuvenukset ovat yleensä toiminnan ihmisiä, sellaisia tarmoa täynnä olevia naisia!

Näppäriä liikkumaan ja tekemään hommia eivätkä ole samalla lailla kankeita kuin me pidemmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi