Oletko nähnyt painajaisia synnytyksestä?
Minä näin viimeksi viime yönä, vaikka synnytyksestä on jo pari vuotta. Mulla synnytys oli todella nopea, ja myös tosi raju. Uni oli kamala, en halunnut siinä sitä lasta joka syntyi ja synnytyskin oli yhtä kamala kun se oli oikeasti...
Huh, musta tuntuu nyt etten oikeesti enää IKINÄ halua synnyttää!! Vaik kylä joskus tulevaisuudessa ehkä lisää lapsia haluaisinkin...
Kommentit (4)
ja kun odotin toista, niin näin kamalia painajaisia, että veri lentää ja paikat repeää...hyi!Mut toka synnytys olikin ihan iisi!
Synnytysten (2) jälkeen unia ei ole tullut.
Mäkin oon nähnyt painajaisi että olisin saanut kaksoset! Tosin se varmaan johtuu siitä että oon itse kaksonen niin mulla voisi olla mahikset saada kaksoset... apua! Mä vaan nään aika useinkin tän suuntaisia unia, ihmetyttää vähän... ehkä ne liittyy mun pohdintoihin lapsiluvusta, toisaalta en haluaisi enää ja toisaalta haluaisin...
joten juoksin karkuun
Sitten se muuttui painajaiseksi kun yritin selittää tuntemattomalle minkätakia heidän pitää antaa lapset takaisin minulle
Synnytin yhden lapsen.
Vielä pelottaa se että ehkä joskus saankin kaksoset. Siis mitä jos se oli enneuni?